Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σύγκριση 1,2lt TSI με ατμοσφαιρικό 1.6lt Valvematic της Toyota...Τα 206 νιουτόμετρα του turbo κάνουν την διαφορά...

"Αφορμή για το συγκεκριμένο Post μας έδωσε σχετικό σχόλιο φίλου αναγνώστη σε παλαιότερο post του autocarnet που χωρίς καμία αναφορά σε πραγματικά στοιχεία και μετρήσεις έδινε την δική του διάσταση στην σύγκριση των δύο κινητήρων από άποψη επιδόσεων. Όσο και αν σας φαίνεται απίστευτο τα νούμερα μιλούν από μόντα τους και ένα test drive πριν την επιλογή δεν επαρκεί για να καταλάβετε την διαφορά στις μετρήσεις..."



Η σύγκριση περιλαμβάνει τα αντιπροσωπευτικά  οικογενειακά μοντέλα των εταιρειών SKODA και TOYOTA στην μεσαία κατηγορία OCTAVIA5 και AVENSIS αντίστοιχα...:



SKODA OCTAVIA5 1.2lt TSI* - Τιμή βασικής έκδοσης με έκπτωση: 15.490€
Κυβισμός: 1197
Ισχύς: 124 / 5.050
Ροπή: 206 / 2.800
0-100: 10,5 sec

Ρεπρίζ
60-100 με 4η: 9,3 sec
80-120 με 5η: 14,0 sec

Τελική ταχύτητα: 192 Km/h
Κατανάλωση: 5,8 lt/100Km
CO2: 136 γρ/χλμ
Βάρος αυτοκινήτου: 1.270 κιλά




TOYOTA AVENSIS 1.6lt* - Τιμή βασικής έκδοσης με έκπτωση: 19.200€
Κυβισμός: ...
1598
Ισχύς: 136 / 6.370
Ροπή: 165 / 3.970
0-100: 10,9 sec

Ρεπρίζ
60-100 με 4η: 13,1 sec
80-120 με 5η: 17,6 sec

Τελική ταχύτητα: 200 Km/h
Κατανάλωση: 6,5 lt/100Km
CO2: 152 γρ/χλμ
Βάρος αυτοκινήτου: 1.415 κιλά

* Οι μετρήσεις έχουν πραγματοποιηθεί από το έγκυρο περιοδικό αυτοκινήτου autotriti
Με πράσινο χρωματίζουμε την επικράτηση και με κόκκινο την δεύτερη θέση στο...συγκριτικό μετρήσεων των δύο μοτέρ/αυτοκινήτων...

Οι εργοστασιακές μετρήσεις μπορεί να διαφέρουν από αυτές που έδωσε στην δημοσιότητα το autotriti το οποίο διαθέτει ειδικές μεθόδους και όργανα δυναμομέτρησης χρησιμοποιούμενα κατά τον ίδιο τρόπο και στις δύο περιπτώσεις.

Η επικράτηση του μικρού κυβισμού τουρμπάτου μοτέρ της μητρικής Volkswagen έναντι του ατμοσφαιρικού 1.600cc της Toyota είναι εμφανής σχεδόν σε όλα τα επίπεδα εξαιρουμένης της μικρότερης τελικής ταχύτητας...με ειδοποιό διαφορά την ροπή των 206 νιουτόμετρων που αποδίδει χάριν turbo ο TSI που δίνει τεράστια ώθηση στις ρεπρίζ του αυτοκινήτου (προσπέρασμα). Προσέξτε επίσης πώς ο χαμηλού κυβισμού κινητήρας της Octavia έχει κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα και το βάρος του αυτοκινήτου....

Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους και οι γερμανοί σίγουρα πέτυχαν τον στόχο τους. Με την τεχνική του downsizing και την χρήση τεχνολογίας turbo καταφέρνουν να είναι πρωτοπόροι και σημαντικά φθηνότεροι από τον ανταγωνισμό συνδυάζοντας καλύτερες επιδόσεις και μάλιστα σε μια δημοφιλή κατηγορία με πολλούς ανταγωνιστές...Να γιατί η Octavia με τους TSI είναι Best Seller στην μεσαία κατηγορία.....

Τώρα -έτσι για την ιστορία -  σε σχέση με τον 1.4lt TSI που φοράει η Octavia5 o 1.200 TSI υστερεί ελαφρώς:

• 20 δυναμομετρημένοι ίπποι λιγότεροι
• Πιο αργό κατά 0,6 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα
• Πιο αργό κατά 1,2 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και κατά 1,7 δλ. με 5η
• Πιο αργό κατά 2,2 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η και κατά 3,8 δλ. με 6η
• 0,9 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση για κάθε 100 χλμ. απόστασης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: