Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλι Γερμανίας (19 – 22 Αυγούστου 2010)

Συνεχίζοντας τα ρεκόρ!
75747_low.jpg
Κυριαρχώντας από την αρχή του Ράλι Γερμανίας, τα πληρώματα της Citroën Total World Rally Team, έφεραν για ακόμα μια φορά τις C4 WRC στην κορυφή. Οι Sébastien Loeb και Daniel Elena κατέκτησαν την όγδοη συνεχόμενη νίκη τους στον συγκεκριμένο αγώνα θέτοντας ένα νέο ρεκόρ. Αντίστοιχα οι Dani Sordo και Diego Vallejo πραγματοποίησαν έναν αλάνθαστο αγώνα ολοκληρώνοντας την καθολική επικράτηση της Citroën. Το Ράλι Γερμανίας σήμανε και την 32η νίκη της C4 WRC, ισοφαρίζοντας την αντίστοιχη επίδοση της Xsara WRC, γεγονός που τοποθετεί τα δύο μοντέλα στη λίστα με τα ποιο επιτυχημένα αυτοκίνητα ράλι όλων των εποχών.
Όντας ένα από τα πιο ιδιαίτερα ράλι του θεσμού, ο αγώνας της Γερμανίας βρήκε τα δύο πληρώματα της Citroën Total World Rally Team να τερματίζουν στις δύο πρώτες θέσεις. Οι Sébastien Loeb και Daniel Elena δημιούργησαν μία ασφαλή διαφορά τις δύο πρώτες ημέρες και έτσι την τρίτη και τελευταία, ακολούθησαν ένα ρυθμό χωρίς περιττά ρίσκα. Αντίστοιχα, οι Dani Sordo και Diego Vallejo έχοντας εξασφαλίσει την δεύτερη θέση, οδήγησαν με στόχο να προσφέρουν το 1-2 στην ομάδα.
Το κλείσιμο του αγώνα με την τελευταία σούπερ ειδική Circus Maximus, βρήκε για 8η συνεχόμενη φορά τον Loeb θριαμβευτή στις ειδικές της Γερμανίας. «Πάντα είναι μεγάλη η ευχαρίστηση να κερδίζω εδώ. Λατρεύω να οδηγώ την C4 WRC στην άσφαλτο και φυσικά το κίνητρο είναι ακόμα μεγαλύτερο όταν υπάρχει ένα τόσο ενθουσιώδες κοινό!» δήλωσε ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. «Για ακόμα μια φορά μπόρεσα να στηριχθώ σε ένα γρήγορο και αξιόπιστο αυτοκίνητο που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ελαστικά. Αυτή είναι η 5η μου νίκη για το 2010 και με φέρνει ακόμα κοντύτερα στον στόχο μου, που δεν είναι άλλος από τον 7ο παγκόσμιο τίτλο».
Από την πλευρά του και ο Dani Sordo είχε κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένος. «Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό τον αγώνα, τον πρώτο με συνοδηγό τον Diego Vallejo. Ο Sébastien ήταν σε όλο τον αγώνα λίγο ταχύτερος από εμένα. Στην αρχή η διαφορά ήταν πολύ μικρή όμως στη συνέχεια κατάφερε να την ανοίξει. Όπως και να έχει φέραμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα που μας επέτρεψε να αυξήσουμε τη διαφορά μας και στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών».
Η τρίτη θέση του Sébastien Ogier ολοκλήρωσε την καθολική επικράτηση της Citroën στο βάθρο του αγώνα, όπως συνέβη και στους αγώνες του Μεξικού, της Πορτογαλίας και της Βουλγαρίας. Ο επικεφαλής της Citroën Racing, Olivier Quesnel, είχε πολλούς λόγους να είναι απόλυτα ευχαριστημένος. «Κερδίσαμε τον αγώνα, μονοπωλήσαμε τις θέσεις στο βάθρο και η C4 WRC ισοφάρισε τις νίκες της Xsara WRC. Η C4 WRC έχει ήδη 32 νίκες σε 52 αγώνες και συνεχίζει για ακόμα περισσότερες επιτυχίες»!

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ:...

Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1: Sébastien Loeb (Citroën C4) – SS4: Petter Solberg (Citroën C4) – SS5: Loeb – SS6 Dani Sordo (Citroën C4).

2ο σκέλος – SS7: Loeb – SS8: Sordo – SS9 & 10: Loeb – SS11: Solberg – SS12 & SS13: Sordo – SS14: Solberg.
3ο σκέλος – SS15: Solberg – SS16: Loeb – SS17: Solberg – SS18: Loeb – SS19: Kimi Räikkönen (Citroën C4).
Καλύτερες επιδόσεις: Loeb, 9 – Solberg, 5 – Sordo, 4 -  Räikkönen , 1.

Τελική κατάταξη του Ράλι Γερμανίας (υπόκεινται σε έγκριση από τη FIA):


1 Loeb / Elena   Citroën C4   3h 59m 38.3s
2 Sordo / Vallejo   Citroën C4   +51.3s
3 Ogier / Ingrassia  Citroën C4   +2m 13.3s
4 Latvala / Anttila  Ford Focus   +2m 33.9s
5 P. Solberg / Patterson  Citroën C4   +6m 47.7s
6 Wilson / Martin  Ford Focus   +8m 46.7s
7 Räikkönen / Lindström Citroën C4    +8m 50.5s
8 Al Qassimi / Orr  Ford Focus   +17m 36.5s
9 Van Eldik / Buysmans  Ford Focus   +17m 53.0s
10 Sandell / Axelsson  Skoda Fabia   +17m 58.8s

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ
CTWRT_Allemagne_10_Jour3.jpg

citroen.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.