Η υβριδική τεχνολογία μέχρι σήμερα έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου δεδομένου ότι η αμιγώς ηλεκτρική αυτοκίνηση "φρενάρει" στην ικανότητα συσσώρευσης ενέργειας των υπό εξέλιξη μπαταριών και την μικρή αυτονομία αυτών.
Σε πολλές περιπτώσεις - βλ. Toyota Prius - η συνδυασμένη χρήση ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ κατάφερε να δώσει ένα ικανοποιητικό υβριδικό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς εμπορικό αλλά και χρηστικό.
Για πρώτη φορά, όμως, στην παγκόσμια αυτοκίνηση έχουμε την παραγωγή από την γαλλική Peugeot του 3008 Hybrid4 που συνδυάζει τα μεγάλα πλεονεκτήματα ενός Turbo Diesel κινητήρα σε συνδυασμό με ...
ηλεκτροκινητήρα που τον συνεπικουρεί. Ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 163PS και κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς του γαλλικού υβριδικού ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει σε διαρκή βάση 27PS με ανώτατη τιμή ισχύος τα 37PS. Επίσης ο turbo Diesel κινητήρας προσφέρει την άφθονη ροπή των 500 νιουτόμετρων ενώ και ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει στους πίσω τροχούς άλλα 200 νιουτόμετρα. Δηλαδή 700Nm σύνολο!!!
Επίσης ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια που δημιουργείται από το όχημα κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και την μετατρέπει σε ηλεκτρική ενέργεια για να επαναφορτίσει τις Ni-MH (νικελίου υδριδίου μετάλλου) μπαταρίες που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο και κοντά στον ηλεκτροκινητήρα.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να καίει κατά μέσο όρο 3,8lt πετρελαίου / 100Km ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 99g/km!
Σε πολλές περιπτώσεις - βλ. Toyota Prius - η συνδυασμένη χρήση ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ κατάφερε να δώσει ένα ικανοποιητικό υβριδικό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς εμπορικό αλλά και χρηστικό.
Για πρώτη φορά, όμως, στην παγκόσμια αυτοκίνηση έχουμε την παραγωγή από την γαλλική Peugeot του 3008 Hybrid4 που συνδυάζει τα μεγάλα πλεονεκτήματα ενός Turbo Diesel κινητήρα σε συνδυασμό με ...
ηλεκτροκινητήρα που τον συνεπικουρεί. Ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 163PS και κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς του γαλλικού υβριδικού ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει σε διαρκή βάση 27PS με ανώτατη τιμή ισχύος τα 37PS. Επίσης ο turbo Diesel κινητήρας προσφέρει την άφθονη ροπή των 500 νιουτόμετρων ενώ και ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει στους πίσω τροχούς άλλα 200 νιουτόμετρα. Δηλαδή 700Nm σύνολο!!!
Επίσης ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια που δημιουργείται από το όχημα κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και την μετατρέπει σε ηλεκτρική ενέργεια για να επαναφορτίσει τις Ni-MH (νικελίου υδριδίου μετάλλου) μπαταρίες που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο και κοντά στον ηλεκτροκινητήρα.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να καίει κατά μέσο όρο 3,8lt πετρελαίου / 100Km ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 99g/km!