- Η πρώτη Ευρωπαϊκή κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που παρέχει φροντίδα στους πελάτες μέσω κοινωνικού δικτύου
- Πιλοτικά προγράμματα ξεκίνησαν στην Opel Germany και στη Vauxhall στη Βρετανία
- Η Opel διευρύνει τις δραστηριότητες κοινωνικών μέσων σε όλη την Ευρώπη
«Η ενίσχυση της σχέσης μας με τους πελάτες αποτελεί σημαντικό στοιχείο του σχεδίου προώθησης της Opel. Είναι ζωτικής σημασίας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί τους όπου βρίσκονται. Γι’ αυτό, χαιρόμαστε που είμαστε οι πρώτοι στην Ευρώπη οι οποίοιεγκαινιάζουμεαυτό τον πρωτοποριακό τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μέσω καναλιών Web 2.0» σχολιάζει ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & After sales της Opel.
Φροντίδα Πελατών με Κοινωνικά Μέσα
Η πρωτοβουλία αυτή της Opel επιβεβαιώνει το γεγονός ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το χώρο του διαδικτύου για να εκφράσουν σχόλια, ανησυχίες και ερωτήματα.Μέλη της ...
ομάδας εξυπηρέτησης της Opel ελέγχουν περίπου 5000 αναρτήσεις την εβδομάδα σε κανάλια web.2.0 στη Γερμανία και τη Βρετανία. Μέχρι τώρα έχουν διαπιστώσειότι περίπου στο ένα τοις εκατό από αυτέςήταν απαραίτητη η βοήθεια τους, ενώ μπόρεσαν να λύσουν κάποιο πρόβλημα ή να απαντήσουν σε αιτήματα μέσα σε λίγες ημέρες.
Με βάση τα ευρήματα ενός παρόμοιου project της GM Β. Αμερικής, οι εκπρόσωποι φροντίδας πελατών στις αγορές της Γερμανίας και της Βρετανίας, χρησιμοποιούν τα πιο σύγχρονα εργαλεία παρακολούθησης του διαδικτύου για τον εντοπισμό ενδεχόμενων αιτημάτων. Μόλις εντοπιστεί κάποιο θέμα, οι εκπρόσωποι επικοινωνούν με τον πελάτη και προσφέρουν τη βοήθειά τους. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να συνεργάζονται απευθείας με τους εκπροσώπους της υπηρεσίας Opel Germany Service (καιVauxhall Service) μέσω των λογαριασμών τους στο Twitter, ή απλά προσθέτοντας τα κλειδιά #Opelservice ή #Vauxhallservice σε ένα tweet.
Κοινωνικά Μέσα σε Όλες τις Ευρωπαϊκές Δραστηριότητες
Η Opel έχει ενστερνιστεί με επιτυχία το κοινωνικό δίκτυο τα τελευταία χρόνια σε διαφορετικά επίπεδα σε όλη την Ευρώπη. Μεταξύ αυτών είναι τα blog εξέλιξης των Opel Insignia (2008),Opel Astra (2009) και πρόσφατα τουOpel Merivaστα οποία μηχανικοί, σχεδιαστές και υπεύθυνοι μάρκετινγκ δίνουνπληροφορίες από τα παρασκήνιατης εξέλιξης των νέων μοντέλων Opel, και συμμετέχουν ενεργά στην online επικοινωνία με πολυάριθμους οπαδούς.
Η Opel έχει οργανώσει τις δραστηριότητες Κοινωνικών Μέσων της δημιουργώντας μία δια-τμηματική ομάδα που διαχειρίζεται τη στρατηγική εξέλιξη και λειτουργίατους σε περισσότερες από 30 αγορές σε όλο τον πλανήτη.Πέρα από την εξέλιξη και τη λειτουργία & οδηγίες του Web 2.0 καθώς και την προετοιμασία εργαλείων παρακολούθησης, η ομάδα είναι υπεύθυνη για τηνυποστήριξη του αυξανόμενου χαρτοφυλακίου κοινωνικών μέσων που περιλαμβάνει αρκετά blogs όπως το Opel/Vauxhall Executive Blog,όπου συμμετέχουν τα βασικά μέλη της ηγετικής ομάδας των εταιριών, τοBehind the scenesένα blog με ζωντανάδελτία από πολλές διεθνείς εκδηλώσεις και σαλόνια αυτοκινήτου που συμμετέχουν οι Opel και Vauxhall, ακόμα και τη Διεθνή σελίδα Facebook page της Opel και τα Opel, Vauxhall Twitter accounts.
Επισκεφθείτε την Opel/Vauxhall στο Διαδίκτυο στα:
Γίνετε ‘Μέλη’ ή επιλέξτε ‘Μου αρέσει’:
- www.twitter.com/opelblog, www.facebook.com/opel , www.youtube.com/opelblog, www.flickr.com/opelblog , http://www.twitter.com/vauxhall
Blogs
Πληροφορίες & Βοήθεια:
- twitter.com/opel_service_de
- twitter.com/vauxhallcustsvc
- media.opel.com, www.opel.com
- media.vauxhall.co.uk, www.vauxhall.co.uk
[GM MEDIA]