Του David Welch
Ο CEO της Nissan Motor Co Carlos Ghosn περιόδεψε στις ΗΠΑ διαφημίζοντας τα σχέδιά του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία και ο παγκόσμιος έταιρός της, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault SA, θα είναι σε θέση να κατασκευάζουν 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως από το 2014. Για να ενισχύσει το τολμηρό του σχέδιο, ανακοίνωσε επένδυση 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ένα εργοστάσιο μπαταριών ιόντων λιθίου στη Σμύρνη, Tenn. Συνολικά, η Nissan στην περίοδο 2007 - 2012 θα έχει επενδύσει 5 δισεκατομμύρια δολάρια για το φιλόδοξο στόχο της να είναι ο ηγέτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δάνεισε στη Nissan 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια για τη μονάδα μπαταρίας. Έτσι, στην ουσία, και οι Αμερικανοί συμμετέχουν στον τζόγο του.
Και είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Οι προκλήσεις για την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μεγάλους αριθμούς είναι αρκετά εμφανείς. Το Leaf, το πενταθέσιο compact της Nissan που θα μπει στην αγορά αργότερα το έτος αυτό, μπορεί να διανύσει 100 μίλια πριν χρειαστεί επαναφόρτιση. Και η επαναφόρτιση διαρκεί ώρες. Και να είστε προσεκτικοί με τα 100 μίλια. Αυτό είναι στην πόλη, όπου η οδήγηση με συχνά σταματήματα επαναφορτίζει την μπαταρία. Στην εθνική οδό, αυτή η απόσταση θα...
μπορούσε να είναι η μισή, λέει ο Jim Hall, επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων. Αυτό μπορεί να περιορίσει την ζήτηση, κυρίως γιατί οι εθνικές οδοί της Αμερικής δεν έχουν σταθμούς επαναφόρτισης. Και το αυτοκίνητο δεν είναι φτηνό. Το Leaf θα πωλείται για 25.280 δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των φορολογικών επιδοτήσεων. Αυτό είναι τουλάχιστον 5.000 δολάρια περισσότερο σε σχέση με τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο...εδώ.
Ο CEO της Nissan Motor Co Carlos Ghosn περιόδεψε στις ΗΠΑ διαφημίζοντας τα σχέδιά του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία και ο παγκόσμιος έταιρός της, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault SA, θα είναι σε θέση να κατασκευάζουν 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως από το 2014. Για να ενισχύσει το τολμηρό του σχέδιο, ανακοίνωσε επένδυση 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ένα εργοστάσιο μπαταριών ιόντων λιθίου στη Σμύρνη, Tenn. Συνολικά, η Nissan στην περίοδο 2007 - 2012 θα έχει επενδύσει 5 δισεκατομμύρια δολάρια για το φιλόδοξο στόχο της να είναι ο ηγέτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δάνεισε στη Nissan 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια για τη μονάδα μπαταρίας. Έτσι, στην ουσία, και οι Αμερικανοί συμμετέχουν στον τζόγο του.
Και είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Οι προκλήσεις για την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μεγάλους αριθμούς είναι αρκετά εμφανείς. Το Leaf, το πενταθέσιο compact της Nissan που θα μπει στην αγορά αργότερα το έτος αυτό, μπορεί να διανύσει 100 μίλια πριν χρειαστεί επαναφόρτιση. Και η επαναφόρτιση διαρκεί ώρες. Και να είστε προσεκτικοί με τα 100 μίλια. Αυτό είναι στην πόλη, όπου η οδήγηση με συχνά σταματήματα επαναφορτίζει την μπαταρία. Στην εθνική οδό, αυτή η απόσταση θα...
μπορούσε να είναι η μισή, λέει ο Jim Hall, επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων. Αυτό μπορεί να περιορίσει την ζήτηση, κυρίως γιατί οι εθνικές οδοί της Αμερικής δεν έχουν σταθμούς επαναφόρτισης. Και το αυτοκίνητο δεν είναι φτηνό. Το Leaf θα πωλείται για 25.280 δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των φορολογικών επιδοτήσεων. Αυτό είναι τουλάχιστον 5.000 δολάρια περισσότερο σε σχέση με τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο...εδώ.