Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Fiat Group Automobiles Hellas συμμετείχε στην εκδήλωση παρουσίασης της έκδοσης EuroCharity Yearbook 2009 «Είναι θέμα κουλτούρας…»


Σε μια κατάμεστη αίθουσα, γεμάτη φίλους, συνεργάτες και μέλη της EuroCharity, ολοκληρώθηκε την Τρίτη, 13 Ιουλίου 2010, στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής η παρουσίαση της τρίτης ετήσιας έκδοσης EuroCharity Yearbook με τίτλο «Είναι θέμα κουλτούρας...»

Η φετινή έκδοση, η οποία ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή και την υποστήριξη κορυφαίων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων, πολιτικών εκπροσώπων, ειδικών του χώρου, ακαδημαϊκών επιστημόνων κ.ά., εστίασε στην εταιρική -και όχι μόνο- κουλτούρα, επιθυμώντας να συλλέξει και να αναδείξει όλα εκείνα τα συστατικά που διαμορφώνουν το ψηφιδωτό μίας εταιρείας ή ενός οργανισμού καθιστώντας τον μοναδικό!
Διακεκριμένοι ομιλητές, ανάμεσα στους οποίους ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και ειδικοί επιστήμονες, εκπρόσωποι σημαντικών οργανισμών και φορέων τίμησαν με την παρουσία τους παραθέτοντας σημαντικές απόψεις και ανοίγοντας ένα διάλογο με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
κ. Γιώργος Κατσαρός, Country Manager Alfa Romeo & Lancia
Marketing Communications Director, Fiat Group Automobiles Hellas
«Λόγω του μεγέθους και της διεθνούς παρουσίας του, ο Όμιλος Fiat παίζει σημαντικό ρόλο στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των κοινωνιών όπου λειτουργεί. Σήμερα μία από τις σημαντικότερες δεσμεύσεις/στόχους αποτελεί η θεμελίωση και διάδοση σε όλη την έκταση του Ομίλου μιας κουλτούρας στηριγμένης πάνω στη αειφόρο ανάπτυξη. Τα έως τώρα επιτεύγματα αποδεικνύουν ότι ο Όμιλος FIAT κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και επιπλέον παρακινούν να συνεχίσουμε το δρόμο προς το μέλλον. Είμαστε έτοιμοι κάθε στιγμή να υπερασπιστούμε με πράξεις την εταιρική μας κουλτούρα πάντα πιστοί στην πεποίθηση ότι η βιομηχανική ανάπτυξη έχει νόημα μόνο όταν είναι ταυτόχρονα αειφόρος. Πριν από κάποια χρόνια συγκεκριμένα το 2005 ο όμιλος Fiat βίωνε τη δική του κρίση και κλήθηκε να αλλάξει δραστικά για να επιβιώσει. Αυτό σήμαινε αλλαγή σε όλους τους τομείς της επιχείρησης καθώς επίσης και στην εταιρική κουλτούρα. Για να πετύχουμε αυτή τη ριζική αλλαγή ήταν αναγκαία η επικοινωνία η εκπαίδευση και η ομαδική εργασία σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας. Όμως το σημαντικότερο στοιχείο ήταν ο ρόλος της ηγεσίας η οποία «έδεσε» τα παραπάνω στοιχεία και μετέφερε την ανάγκη και τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιούνταν η αλλαγή σε όλα τα επίπεδα. Και όταν εννοώ ηγεσία δεν αναφέρομαι μόνο στα υψηλά στελέχη αλλά και σε όλα τα επίπεδα καθένας στη δική του ομάδα. Με αυτό τον τρόπο θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις του μέλλοντος».

κ. Peter Michel Heilmann, Πρόεδρος EuroCharity
O κ. Heilmann, αναφέρθηκε στην κρισιμότητα της κατάστασης στη χώρα μας και στις αναγκαίες αλλαγές που πρέπει να επέλθουν στον τρόπο με τον οποίο επιχειρούμε και συμπεριφερόμαστε ως...

κοινωνία. Συγκεκριμένα, ο κ. Heilmann τόνισε «Όραμά μας είναι να δημιουργούμε ένα περιβάλλον διαφάνειας, αξιοπιστίας και σεβασμού. Να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη μιας νέας κουλτούρας που προωθεί το “δίκαιο παιχνίδι” (fair play), και τις συνέργειες και μας οδηγεί σε ένα φωτεινότερο μέλλον. Για μας το EuroCharity Yearbook δεν είναι απλά ένα βιβλίο, είναι μια πλατφόρμα διαλόγου μεταξύ όλων των κοινωνικών εταίρων (stakeholders)».
κ. Μιχάλης Σπανός, Διευθύνων Εταίρος EuroCharity
Ο κ. Σπανός αναφέρθηκε στο επίκαιρο της τρίτης έκδοσης του EuroCharity Yearbook, που πραγματεύτηκε ένα ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας για κάθε εταιρεία και οργανισμό, αυτό της κουλτούρας. Κατά τον χαιρετισμό του ο κ. Σπανός τόνισε: «Η στήριξή σας μάς βοηθά να συνεχίζουμε και να βελτιώνουμε αυτό το θεσμό του διαλόγου. Επιλέξαμε το ιστορικότερο ίσως κτήριο της πόλης, το οποίο κάποτε σηματοδότησε την αναγέννηση του ελληνικού έθνους. Και πάλι βρισκόμαστε σε μια ιστορική στιγμή όπου η αναγέννηση είναι αναγκαία και αυτή τη φορά θα πρέπει να είναι πολυεπίπεδη.»

ΠΑΝΕΛ
Ακολούθησε συζήτηση με τη μορφή πάνελ την οποία συντόνισε ο κ. Φώτης Κουρμούσης, Πρόεδρος Δ.Σ. της Ένωσης Περιβαλλοντολόγων Ελλάδος. Τις απόψεις τους μοιράστηκαν με το κοινό οι κ.κ. Γιάννος Γραμματίδης, Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και ο κ. Δημήτρης Μπουραντάς, Καθηγητής και Διευθυντής του Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κατά τη συζήτηση ο κ. Γραμματίδης αναφέρθηκε στη διάκριση μεταξύ κουλτούρας και νοοτροπίας. «Η νοοτροπία μας έχει πλήξει τη χώρα μας. Εμφανίζεται όμως μια ευκαιρία για αλλαγή της νοοτροπίας της λειτουργίας του κράτους. Παρ’ όλα αυτά παρατηρούμε πρόοδο στον ιδιωτικό τομέα. Χαίρομαι που με την κρίση οι επιχειρήσεις επαναπροσδιορίζουν την εταιρική τους υπευθυνότητα. Με χαρά παρατηρούμε τις επιχειρήσεις να επαναπροσδιορίζουν το όραμα, τις αξίες και την επικοινωνία τους αναπροσαρμόζοντας την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης».
Μιλώντας για την εταιρική κουλτούρα ο κ. Μπουραντάς είπε: «Το άυλο αυτό στοιχείο αποτελεί στρατηγικό πόρο που μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Προκειμένου να εξασφαλιστούν τα αποτελέσματα αυτά απαιτείται η ύπαρξη εξωτερικών μηχανισμών ελέγχου αλλά και πρέπει και οι ίδιοι εμείς να έχουμε ενστερνιστεί συγκεκριμένες αξίες. Απαιτείται αυτοέλεγχος, πρωτοβουλία και πειθαρχία. Πρέπει να αναρωτηθούμε ποιες αξίες μας οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση. Πρέπει να οδηγηθούμε σε αναγέννηση της επικρατούσας κουλτούρας και του πολιτικού μας πολιτισμού».
Με τη σειρά του ο κ. Λαμπρινόπουλος πρόσθεσε: «Στη χώρα μας παρατηρούμε έλλειψη παιδείας. Τα τελευταία τριάντα χρόνια μάθαμε στον εύκολο πλουτισμό. Πρέπει να αναπτύξουμε εκ νέου ένα σύστημα αξιών που ξεκινά από νωρίς, από το σχολείο. Είμαι αισιόδοξος για την ελληνική οικονομία γιατί αποτελείται από πολλές μικρές επιχειρήσεις και άρα ευέλικτες στην αλλαγή νοοτροπίας. Πρώτα από όλα πρέπει εμείς οι ίδιοι να βασίσουμε το όραμά μας σε ένα πλαίσιο αξιών στο οποίο θα είμαστε αμετακίνητοι. Θα είμαστε απόλυτα ανθεκτικοί».

EuroCharity
Η EuroCharity αποτελεί το σημείο αναφοράς για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) και την Πράσινη Οικονομία.

Μέσα από τον ελληνικό και ευρωπαϊκό διαδικτυακό της τόπο, το δεκαπενθήμερο e-newsletter, την ετήσια έκδοση «EuroCharity Yearbook», τη διοργάνωση, συν-διοργάνωση, υποστήριξη και συμμετοχή σε συνέδρια και εκδηλώσεις, τη δικτύωση μεταξύ των μελών της «Members-to-Members» δημιουργεί δίαυλους επικοινωνίας μεταξύ όλων των κοινωνικών εταίρων (stakeholders) και προωθεί έναν εποικοδομητικό διάλογο σε επίκαιρα θέματα σχετικά με την ΕΚΕ και την πράσινη ανάπτυξη.
Παράλληλα, μέσα στον καινοτόμο ηλεκτρονικό της κόμβο αναπτύσσει οδηγό πράσινης οικονομίας μέσα από τον οποίο προωθεί και προβάλλει επιχειρήσεις με φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα και υπηρεσίες, στηρίζοντας δυναμικά την ανερχόμενη αγορά της πράσινης οικονομίας και ενέργειας.
Ως κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία, η EuroCharity συνεισφέρει ετήσια το 25% των συνδρομών των μελών της στην υποστήριξη προγραμμάτων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Είναι μέλος του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Data Partner του Global Reporting Initiative (GRI) και αποτελώντας ιδρυτικό μέλος του Global Compact Network Hellas, έχει υπογράψει το Διεθνές Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών «10 United Nations Global Compact principles».
www.eurocharity.gr, www.eurocharity.org
Αθήνα,
15/07/2010
ΔΕ/ΚΠ/σα/3942

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...