Του Νεκτάριου Β. Νώτη, capital.gr
Το απόλυτο χάος επικρατεί τις τελευταίες ημέρες σε πρατήρια καυσίμων και ΤΑΞΙ, μετά τις αλλαγές στη φορολογία, που έφερε ο νέος φορολογικός νόμος. Από τη μία η έλλειψη ενημέρωσης πολλών καταναλωτών και από την άλλη η απροθυμία συνεργασίας εμπόρων και επιχειρηματιών, έχουν προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στην όλη διαδικασία. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
ΚΑΥΣΙΜΑ: H... "AΓΝΩΣΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ"
Έχουν περάσει περισσότερες από είκοσι μέρες, όπου ισχύει η εγκύκλιος του υπουργείου οικονομικών, σύμφωνα με την οποία καταργείται η έκδοση τιμολογίων, για ποσά έως 300 ΕΥΡΩ. Για αυτά τα ποσά, τα τιμολόγια αντικαθίστανται από αποδείξεις. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να σφραγιστεί το πίσω μέρος της απόδειξης και να αναγραφεί εκεί και ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος. Η απόδειξη αυτή, λοιπόν, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τιμολόγιο. Σε περίπτωση, που το ποσό ξεπερνά τα 300 ΕΥΡΩ, τότε εκδίδεται κανονικά τιμολόγιο.
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι...
Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο capital.gr
Το απόλυτο χάος επικρατεί τις τελευταίες ημέρες σε πρατήρια καυσίμων και ΤΑΞΙ, μετά τις αλλαγές στη φορολογία, που έφερε ο νέος φορολογικός νόμος. Από τη μία η έλλειψη ενημέρωσης πολλών καταναλωτών και από την άλλη η απροθυμία συνεργασίας εμπόρων και επιχειρηματιών, έχουν προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στην όλη διαδικασία. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
ΚΑΥΣΙΜΑ: H... "AΓΝΩΣΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ"
Έχουν περάσει περισσότερες από είκοσι μέρες, όπου ισχύει η εγκύκλιος του υπουργείου οικονομικών, σύμφωνα με την οποία καταργείται η έκδοση τιμολογίων, για ποσά έως 300 ΕΥΡΩ. Για αυτά τα ποσά, τα τιμολόγια αντικαθίστανται από αποδείξεις. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να σφραγιστεί το πίσω μέρος της απόδειξης και να αναγραφεί εκεί και ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος. Η απόδειξη αυτή, λοιπόν, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τιμολόγιο. Σε περίπτωση, που το ποσό ξεπερνά τα 300 ΕΥΡΩ, τότε εκδίδεται κανονικά τιμολόγιο.
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι...
Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο capital.gr