Ο ελαφρύς και συμπαγής κινητήρας των 1.000 κ.εκ. της Toyota με τεχνολογία VVT-i κέρδισε το βραβείο στην κατηγορία ‘'Κινητήρας της Χρονιάς κάτω των 1.000 κ.εκ’' για τέταρτη συνεχή χρονιά. Κατασκευασμένος εξ' ολοκλήρου από αλουμίνιο, ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας έχει βάρος μόνο 67 κιλά που τον καθιστά ένα από τους ελαφρύτερους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην αγορά σήμερα.
Με απόδοση 68 DIN hp/50 kW, ο κινητήρας αυτό δεν είναι μόνο ο πιο ισχυρός κινητήρας 1.000 κ.εκ. στην κατηγορία A, αλλά και ο κινητήρας με την κορυφαία ροπή στρέψης στην κατηγορία με 93 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Τα υψηλά επίπεδα ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την καλή απόδοση του οχήματος κατά την οδήγηση στην πόλη. Η ομάδα μηχανικών της Toyota το πέτυχε με τρεις κυλίνδρους χαμηλής τριβής και την εξαιρετική ρύθμιση του συστήματος εισαγωγής μέσω της βελτιστοποίησης του μήκους της πολλαπλής και τη βελτιστοποίηση της διαμέτρου των θυρών εισαγωγής.
Ο κινητήρας αυτός που διατίθεται στα μοντέλα Aygo, iQ και Yaris, απέσπασε διθυραμβικά σχόλια από τους κριτές, όπως...
“Ένας από τους πιο ευχάριστους και οικονομικούς κινητήρες κάτω των 1.000 κ.εκ. που κινεί ένα τετραθέσιο” και “… παραμένει το αντίπαλο δέος σε αυτή την κατηγορία” και “ο τρικύλινδρος αυτός κινητήρας έχει τη δύναμη και τη ροπή να σας εξασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο κινείται άνετα στην πόλη, αλλά το καλύτερο στοιχείο του είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου”.
toyota.gr
Με απόδοση 68 DIN hp/50 kW, ο κινητήρας αυτό δεν είναι μόνο ο πιο ισχυρός κινητήρας 1.000 κ.εκ. στην κατηγορία A, αλλά και ο κινητήρας με την κορυφαία ροπή στρέψης στην κατηγορία με 93 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Τα υψηλά επίπεδα ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την καλή απόδοση του οχήματος κατά την οδήγηση στην πόλη. Η ομάδα μηχανικών της Toyota το πέτυχε με τρεις κυλίνδρους χαμηλής τριβής και την εξαιρετική ρύθμιση του συστήματος εισαγωγής μέσω της βελτιστοποίησης του μήκους της πολλαπλής και τη βελτιστοποίηση της διαμέτρου των θυρών εισαγωγής.
Ο κινητήρας αυτός που διατίθεται στα μοντέλα Aygo, iQ και Yaris, απέσπασε διθυραμβικά σχόλια από τους κριτές, όπως...
“Ένας από τους πιο ευχάριστους και οικονομικούς κινητήρες κάτω των 1.000 κ.εκ. που κινεί ένα τετραθέσιο” και “… παραμένει το αντίπαλο δέος σε αυτή την κατηγορία” και “ο τρικύλινδρος αυτός κινητήρας έχει τη δύναμη και τη ροπή να σας εξασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο κινείται άνετα στην πόλη, αλλά το καλύτερο στοιχείο του είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου”.
toyota.gr