Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταγγελία αναγνώστη για after sales service...από αντιπρόσωπο Chevrolet


Φίλος αναγνώστης απογοητευμένος από την συμπεριφορά και το after sales service αντιπροσώπου της Chevrolet μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα:

"ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,
ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ CRUZE ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2009. ΣΤΟ ΣΤΑ 14000ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ¨ΒΑΡΑΝΕ¨ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 12/3/2010 ΣΤΑ 15500ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ. ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ. ΟΚ. ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΛΑ. ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΤ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΑΝΑΥΔΟ. ΣΕ 30-40 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ. ΑΜΕΣΩς ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗ CHEVELAS ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΣΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΕΤ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ. ΜΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΚΑΛΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ (ΑΦΟΥ ΨΑΧΤΗΚΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ) ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΗ. ΣΤΙΣ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ. ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ CHEVROLET. ΑΥΤΟ TO AFTER SALES SERVIS ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΑΦΩΝΟ. ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ή 44 ΗΜΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΙς ΕΧΩ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΩ ΩΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΛΩΣ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Υ.Γ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΡΘΩ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 23 ΑΠΡΙΛΗ ΓΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ"


Η Chevellas τί λέει για όλα αυτά;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...