Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

F1 News: McLaren ικανοποίηση...


Τους δύο ταχύτερους χρόνους σημείωσαν τα μονοθέσια της McLaren στα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα της Μελβούρνης, με τον Τζένσον Μπάτον που ήταν δεύτερος, να δηλώνει ικανοποιημένος από το ρυθμό της ομάδας του. Ο Βρετανός είναι αισιόδοξος ότι τα «ασημένια βέλη» θα πάνε καλύτερα στις κατατακτήριες δοκιμές σε σχέση με το Μπαχρέιν, αλλά πρόσθεσε ότι είναι δύσκολο να γίνουν προβλέψεις, καθώς είναι σίγουρος πως η Ferrari και η Red Bull δεν έδειξαν ακόμη τις δυνατότητές τους.
«Είναι μόνο δοκιμές και είμαι σίγουρος ότι είχαμε λιγότερο καύσιμο από τις άλλες δύο ομάδες, αλλά θα δούμε αύριο. Προς το παρόν πρέπει να συγκεντρωθούμε στο πως είναι το μονοθέσιο και μέχρι στιγμής είναι πολύ καλό. Είναι σημαντικό για μας να κάνουμε αυτό που κάνουμε, να έχουμε μια καλή ισορροπία με το μονοθέσιο, μια καλή αίσθηση. Με το που μπήκα στο κόκπιτ ήμουν χαρούμενος με αυτά και απλά πήγαινε καλύτερα όσο περνούσε η ώρα», ανέφερε αρχικά ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής.


Για να συνεχίσει: «Προσπαθούσαμε να φτιάξουμε την ισορροπία, αλλά ήταν αρκετά δύσκολο λόγω των καιρικών συνθηκών και του κυκλοφοριακού στην πίστα. Αλλά τα ελαστικά δούλεψαν καλά, άρα είναι θετικό. Απλά είχαμε λίγη αναταραχή το απόγευμα».
Ο Μπάτον δεν μπόρεσε στις τελευταίες στιγμές των δοκιμών να κάνει έναν καθαρό γρήγορο γύρο, μιας και μπλέχτηκε με την Sauber του Πέδρο Ντε Λα Ρόσα σε δύο στροφές κι έχασε τη φόρα του και απέδωσε την έλλειψη ορατότητας στις ομάδες: «Κάποιοι οδηγοί δεν έχουν τις σωστές πληροφορίες σχετικά με τα μονοθέσια που έρχονται και αυτό είναι θέμα των ομάδων να μας ενημερώνουν ποιοι είναι τριγύρω, γιατί είναι πολύ δύσκολο να δεις μέσα από αυτά τα αυτοκίνητα».

Ικανοποιημένος και αισιόδοξος ο Χάμιλτον Ο ταχύτερος της ημέρας Λιούις Χάμιλτον ήταν αρκετά ικανοποιημένος από την παρουσία του και δεν θέλησε να πει πολλά: «Σίγουρα κάναμε κάποιες βελτιώσεις στο ρυθμό μας σε σχέση με το Μπαχρέιν και η αίσθηση σε έναν γύρο είναι καλύτερη. Σε αυτό προσπαθήσαμε να δουλέψουμε από τον πρώτο αγώνα και μετά και νιώθω περισσότερο αισιόδοξος ότι στις κατατακτήριες δοκιμές θα μπορέσουμε να επιτεθούμε σε αυτούς που ήταν μπροστά μας στο Σακίρ».
Και συνέχισε: «Αισθανόμαστε θετικά. Είμαστε ικανοποιημένοι από την ισορροπία του μονοθεσίου και προσωπικά νιώθω πολύ χαλαρός. Έχω ένα αυτοκίνητο που πιθανότατα είναι καλύτερο από ποτέ σε αυτή την πίστα και αυτό ένα τεράστιο συν».
news.pathfinder







Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.