Ο Vincent Rambaud διορίστηκε Γενικός Διευθυντής της Peugeot . Η εμπορική οργάνωση της εταιρίας εξελίσσεται ...
Ο Vincent Rambaud από τις 2 Απριλίου 2010, θα αναλάβει τα καθήκοντά του ως Γενικός Διευθυντής της Peugeot, και θα αναφέρεται στον Jean-Marc Gales, Διευθυντή της PSA. Ο Vincent Rambaud, ηλικίας 51 ετών, ήταν Διευθυντής Λατινικής Αμερικής της PSA Peugeot Citroën.
Σύμφωνα με τον Jean-Marc Gales, Διευθυντή της PSA, "Η διενθής εμπειρία του Vincent Rambaud θα παίξει σηματνικό ρόλο στην επιτυχή αντιμετώπιση της πρόκλησης να παγκοσμιοποιηθεί η Peugeot, σε καιρούς όπου η εταιρία, με την δύναμη της νέας ταυτότητας και με μία ανανεωμένη και εκτεταμένη γκάμα, ανακαλύπτει μία δυναμική ανάπτυξης".
Η εμπορική οργάνωση της Peugeot εξελίσσεται
Η εμπορική οργάνωση της Peugeot εξελίσσεται για να γίνει εφικτή η επίτευξη του τριπλού στόχου έως το 2015 : άνοδος 3 θέσεων στην παγκόσμια κατάταξη αυτοκινητοβιομηχανιών, θέσπιση της Peugeot ως σχεδιαστικό σημείο αναφοράς, ηγετική... θέση στην παροχή υπηρεσιών μετακίνησης. Από τις 2 Απριλίου 2010, μια μικρότερη και λειτουργικότερη οργάνωση, θα διαιρέσει τις εμπορικές λειτουργίες της Peugeot σε τέσσερα τμήματα : Γαλλία, υπό την ηγεσία του Olivier Veyrier. Βόρεια Ευρώπη, υπό την ηγεσία του Olivier Dardart, περιλαμβάνοντας την Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιρλανδία, την Αυστρία, την Ελβετία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, τις Σκανδιναβικές χώρες, τις χώρες της Βαλτικής, και τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Νότια Ευρώπη, υπό την ηγεσία του Rafael Prieto, που περιλαμβάνει την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Μάλτα και την Τουρκία.
Διεθνείς δραστηριότητες, υπό την ηγεσία του Jean-Philippe Imparato, που περιλαμβάνουν τις περιοχές ανάπτυξης υψηλής προτεραιότητας (Λατινική Αμερική, Κίνα, Ρωσία), και όλες τις άλλες αγορές όπου λειτουργεί η Peugeot (Αφρική, Ασία, Μέση Ανατολή…). Πέρα από αυτά τα 4 τμήματα λειτουργίας, η Διοικητική Επιτροπή της Peugeot περιλαμβάνει και 5 "Ειδικά" τμήματα :
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία : Xavier Peugeot
B2B (επαγγελματικές πωλήσεις): Marcel de Rycker
VO (μεταχειρισμένα οχήματα): Olivier Quilichini
Ανάπτυξη και Ποιότητα Δικτύου : Daniel Rollet
Περιοδική Συντήρηση και Πωλήσεις Ανταλλακτικών : Serge Habrant Δύο "υποστηρικτικά" τμήματα συμπληρώνουν την οργάνωση : Ανθρώπινο Δυναμικό, υπό την ευθύνη της Alexandra Merino, και Λειτουργική Διοίκηση, υπό την ευθύνη της Marie-Thérèse Lardeur. Peugeot Η Peugeot είναι η μόνη εταιρία που προσφέρει συνολικές λύσεις μετακίνησης με επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα, σκούτερ, ποδήλατα και μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών. Με παρουσία σε 160 χώρες με 10.000 σημεία πώλησης, η Peugeot συνδυάζει αυστηρά κριτήρια και συναρπαστικές ιδέες σε όλο τον κόσμο. Το 2009, η Peugeot πούλησε 1.842.000 οχήματα, και έγινε η ηγετική Γαλλική εταιρία (σε ταξινομήσεις) παγκοσμίως και η 10η εταιρία αυτοκινήτων. 50% των αυτοκινήτων Peugeot που πωλούνται παγκοσμίως εκπέμπουν λιγότερα από 140 g CO2. Με την δύναμη 200 ετών έμπνευσης, το 2010 η Peugeot ανανεώνει τις σχεδιαστικές γραμμές της, την εταιρική της εικόνα, συμπληρώνοντας τις λύσεις μετακίνησης και επιβεβαιώνοντας τις διεθνείς της φιλοδοξίες. Η Εταιρία συνεχίζει την ανάπτυξή της με την κυκλοφορία του RCZ, του iOn, ενός 100% ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του 408 στην Κίνα, με τρία νέα μοντέλα στη Λατινική Αμερική, και την ανάπτυξη στην Ευρώπη του "Mu by Peugeot", ενός συστήματος ελεύθερης επιλογής παροχής υπηρεσιών μετακίνησης.