Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελεύθερα δοκιμαστικά Αυστραλία: Renault και McLaren μπροστά


Η απογευματινή περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στο Αλμπερτ Παρκ δεν εξελίχθηκε ομαλά για τις ομάδες, καθώς η βροχή περιόρισε σημαντικά το χρόνο δοκιμών σε στεγνή πίστα.
Οι πρώτες ψιχάλες έπεσαν με την έναρξη του session, αλλά σταμάτησαν αμέσως μετά, γεγονός που επέτρεψε στους οδηγούς να τρέξουν σε καθαρό οδόστρωμα για περίπου ένα τέταρτο της ώρας.


Σε εκείνο το σημείο ήταν που οι δύο McLaren έγραψαν τους ταχύτερους χρόνους συνολικά της Παρασκευής (26/3), με τον Λιούις Χάμιλτον να παίρνει την πρώτη θέση με επίδοση 1:25.801 και τον Τζένσον Μπάτον να τον ακολουθεί με διαφορά 0.275".
Στη συνέχεια η ένταση της βροχής δυνάμωσε και μόνο στα τελευταία 10 λεπτά του σκέλους η πίστα είχε στεγνώσει τόσο, ώστε να μπορέσουν οι Μαρκ Ουέμπερ και Μίκαελ Σουμάχερ να γράψουν ανταγωνιστικούς χρόνους, ανεβαίνοντας στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα.

Πέμπτος ήταν ο Βιτάλι Πετρόφ, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Σεμπαστιάν Μπουεμί, Αντριαν Σούτιλ, Βιταντόνιο Λιούτσι, Ρούμπενς Μπαρικέλο και Νίκο Ρόσμπεργκ, όλοι με επιδόσεις που σημείωσαν στην αρχή της διάρκειας 1,5 ώρας διαδικασίας.

Εκτός 15άδας έμειναν οι Φερνάντο Αλόνσο, Σεμπάστιαν Φέτελ και Φελίπε Μάσα, οι οποίοι δεν πρόλαβαν να γράψουν χρόνο όταν η πίστα βρισκόταν στην καλύτερή της κατάσταση.
Το 3ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών ξεκινάει στις 05:00GR τα ξημερώματα του Σαββάτου (27/3), ενώ οι κατατακτήριες δοκιμές θα γίνουν στις 08:00GR το πρωί της ίδιας μέρας.

Οι χρόνοι στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής

Δοκ#2
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1:25.801 13 laps
2. Button McLaren-Mercedes 1:26.076 + 0.275 16 laps
3. Webber Red Bull-Renault 1:26.248 + 0.447 22 laps
4. Schumacher Mercedes 1:26.511 + 0.710 16 laps
5. Petrov Renault 1:26.732 + 0.931 26 laps
6. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:26.832 + 1.031 29 laps
7. Sutil Force India-Mercedes 1:26.834 + 1.033 22 laps
8. Liuzzi Force India-Mercedes 1:26.835 + 1.034 17 laps
9. Barrichello Williams-Cosworth 1:26.904 + 1.103 25 laps
10. Rosberg Mercedes 1:26.956 + 1.155 22 laps
11. Kubica Renault 1:27.108 + 1.307 28 laps
12. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:27.108 + 1.307 25 laps
13. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:27.455 + 1.654 23 laps
14. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:27.545 + 1.744 25 laps
15. Alonso Ferrari 1:29.025 + 3.224 20 laps
16. Vettel Red Bull-Renault 1:29.134 + 3.333 19 laps
17. Massa Ferrari 1:29.591 + 3.790 21 laps
18. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:29.860 + 4.059 15 laps
19. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:30.510 + 4.709 43 laps
20. Trulli Lotus-Cosworth 1:30.695 + 4.894 17 laps
21. Glock Virgin-Cosworth 1:32.117 + 6.316 9 laps
22. di Grassi Virgin-Cosworth 2 laps
23. Chandhok HRT-Cosworth 1 laps
24. Senna HRT-Cosworth

Δοκ#1
1. Kubica Renault 1:26.927 22 laps
2. Rosberg Mercedes 1:27.126 + 0.199 18 laps
3. Button McLaren-Mercedes 1:27.482 + 0.555 22 laps
4. Massa Ferrari 1:27.511 + 0.584 18 laps
5. Vettel Red Bull-Renault 1:27.686 + 0.759 23 laps
6. Alonso Ferrari 1:27.747 + 0.820 21 laps
7. Hamilton McLaren-Mercedes 1:27.793 + 0.866 22 laps
8. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:28.014 + 1.087 21 laps
9. Petrov Renault 1:28.114 + 1.187 25 laps
10. Liuzzi Force India-Mercedes 1:28.192 + 1.265 18 laps
11. di Resta Force India-Mercedes 1:28.537 + 1.610 25 laps
12. Schumacher Mercedes 1:28.850 + 1.623 19 laps
13. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:28.572 + 1.645 21 laps
14. Webber Red Bull-Renault 1:28.683 + 1.756 22 laps
15. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:29.465 + 2.538 13 laps
16. Barrichello Williams-Cosworth 1:29.712 + 2.785 18 laps
17. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:30.249 + 3.322 26 laps
18. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:31.654 + 4.661 5 laps
19. Trulli Lotus-Cosworth 1:31.652 + 4.725 13 laps
20. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:31.654 + 4.727 26 laps
21. di Grassi Virgin-Cosworth 1:32.831 + 5.904 25 laps
22. Chandhok HRT-Cosworth 1:33.401 + 6.474 24 laps
23. Senna HRT-Cosworth 1:34.251 + 7.324 19 laps
24. Glock Virgin-Cosworth 1:34.924 + 7.998 8 laps
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.