Φίλος αναγνώστης απογοητευμένος από την συμπεριφορά και το after sales service αντιπροσώπου της Chevrolet μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,
ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ CRUZE ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2009. ΣΤΟ ΣΤΑ 14000ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ¨ΒΑΡΑΝΕ¨ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 12/3/2010 ΣΤΑ 15500ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ. ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ. ΟΚ. ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΛΑ. ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΤ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΑΝΑΥΔΟ. ΣΕ 30-40 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ. ΑΜΕΣΩς ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗ CHEVELAS ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΣΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΕΤ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ. ΜΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΚΑΛΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ (ΑΦΟΥ ΨΑΧΤΗΚΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ) ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΗ. ΣΤΙΣ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ. ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ CHEVROLET. ΑΥΤΟ TO AFTER SALES SERVIS ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΑΦΩΝΟ. ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ή 44 ΗΜΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΙς ΕΧΩ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΩ ΩΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΛΩΣ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Υ.Γ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΡΘΩ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 23 ΑΠΡΙΛΗ ΓΙΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ"
Η Chevellas τί λέει για όλα αυτά;