Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο νέος V8 της νέας BMW Σειράς 8 Coupe συναρμολογείται στο εργοστάσιο κινητήρων του Μονάχου

Ο νέος V8 της νέας BMW Σειράς 8 Coupe συναρμολογείται στο εργοστάσιο κινητήρων του Μονάχου

Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe συναρμολογείται τώρα στο Dingolfing, ενώ ο κινητήρας της πιο δυναμικής έκδοσης κατασκευάζεται στο κύριο εργοστάσιο της εταιρίας στο Μόναχο.
Παράλληλα με την έναρξη παραγωγής του πολυτελούς σπορ οχήματος, έχει ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση των πρώτων V8 κινητήρων της BMW M850i xDrive Coupe (κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.5 – 10.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 240 – 228 g/km). Ο 4.4L, 390 kW/530 hp του μοντέλου της BMW M Performance κατασκευάζεται στο παραδοσιακό πλέον εργοστάσιο του BMW Group, όπου σύγχρονες hi-tech διαδικασίες και οι προηγμένες ικανότητες του έμπειρου προσωπικού ενσωματώνονται στη διαδικασία παραγωγής που χαρακτηρίζεται από κορυφαίο επίπεδο κατασκευαστικής ποιότητας. Το προϊόν είναι ένας κινητήρας που υπόσχεται υψηλή συναισθηματική και οδηγική απόλαυση, καθώς συνδυάζει πολιτισμένη λειτουργία με αγωνιστικές επιδόσεις.


Ο σπάνιος χαρακτήρας του νέου V8 φαίνεται και στις διαδικασίες παραγωγής που εφαρμόζονται στο εργοστάσιο του Μονάχου. Ο κινητήρας κατασκευάζεται με υψηλή ακρίβεια υπό την επίβλεψη εξειδικευμένων τεχνικών που φροντίζουν για μία εξατομικευμένη διαδικασία παραγωγής. Το μπλοκ, ο στροφαλοθάλαμος και η κυλινδροκεφαλή του νέου V8 αποστέλλονται στο Μόναχο από το χυτήριο ελαφρών μετάλλων του εργοστασίου του BMW Group στο Landshut, συναρμολογούνται σε βάσεις μεταφοράς με ενσωματωμένες μονάδες συλλογής δεδομένων και υποβάλλονται σε μηχανική επεξεργασία με υψηλού επιπέδου ακρίβεια.


Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διαδικασία παραγωγής μπορούν να αποθηκεύονται όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με την ποιότητα, όπως ροπές σύσφιξης για μπουλόνια και διάκενα βαλβίδων.

Η ανταλλαγή δεδομένων εξασφαλίζει ότι χρησιμοποιούνται κατάλληλα εργαλεία και ροπές σύσφιξης για τον αντίστοιχο κινητήρα σε όλους τους σταθμούς συναρμολόγησης. Επιπλέον, βασικά εξαρτήματα όπως έδρανα, μπιέλες ή κυλινδροκεφαλές αποκτούν έναν ατομικό κωδικό. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να παρακολουθείται με ακρίβεια η εξέλιξη κάθε εξαρτήματος, από τη λήψη μέχρι την εγκατάστασή του.

Με τη συναρμολόγηση του νέου V8 στην έδρα του, στο Μόναχο, το BMW Group υπογραμμίζει τη σημασία της παραγωγής κινητήρων στις παραδοσιακές εγκαταστάσεις παραγωγής του. Η ικανότητα που έχει αναπτυχθεί για εξαιρετικά αποδοτικές και περίπλοκες κινητήριες μονάδες στις εγκαταστάσεις του Μονάχου αξιοποιείται επίσης στην παραγωγή των 6 ή 8-κύλινδρων κινητήρων των μοντέλων BMW M και των δωδεκακύλινδρων κινητήρων της BMW M760Li xDrive και αυτοκινήτων Rolls-Royce. Έτσι επιτυγχάνεται συμμόρφωση με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασυμβίβαστη ποιότητα διαδικασιών, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις για αξιοσημείωτες επιδόσεις και μέγιστη οδηγική απόλαυση στο τιμόνι της νέας BMW M850i xDrive Coupe.

Δεδομένα κατανάλωσης και ρύπων.

Κατανάλωση μικτού κύκλου: 10.5 – 10.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 240 – 228 g/km


















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.