Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MotoGP 2018 - 11ος Γύρος Grand Prix Αυστρίας: Ο Marquez διευρύνει τη διαφορά του στη βαθμολογία με μία 2η θέση μετά από σκληρή μάχη στην Αυστρία. Στην 7η θέση ο Pedrosa


Ο Marquez διευρύνει τη διαφορά του στη βαθμολογία με μία 2η θέση μετά από σκληρή μάχη στην Αυστρία. Στην 7η θέση ο Pedrosa
Στο ηλιόλουστο Red Bull Ring, ο Marc Marquez κατέκτησε μία παλικαρίσια δεύτερη θέση και ανέβηκε στο βάθρο μαζί με το νικητή Jorge Lorenzo και τον τρίτο Andrea Dovizioso.

Ο Marc τελικά έχασε τη νίκη μόνο για 130 χιλιοστά του δευτερολέπτου και σίγουρα όχι χωρίς να προσπαθήσει. Αφού προηγήθηκε στον αγώνα από το δεύτερο γύρο, προσπάθησε να δημιουργήσει μία διαφορά μπροστά, όμως οι Lorenzo και Dovizioso τον κυνήγησαν από κοντά κατά το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Η μάχη ήταν αναπόφευκτη.
Και η μάχη ξεκίνησε στο 19ο γύρο και κράτησε τους 92.955 θεατές σε αγωνία μέχρι τον τελευταίο γύρο. Και στο τέλος, στη μάχη έμειναν μόνο οι δύο Ισπανοί, καθώς ο Dovizioso είχε μείνει λίγο πίσω.


Παρότι ο Marc δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη για άλλη μία φορά στο Red Bull Ring, φεύγει από την αυστριακή πίστα με διευρυμένη τη διαφορά του στη βαθμολογία (+59 βαθμούς από το Valentino Rossi) αλλά και με την ικανοποίηση που πάντα αισθάνεται όταν τα έχει δώσει όλα σε μία μάχη μέσα στον αγώνα.
Ο Dani Pedrosa έκανε επίσης κάποια καλά προσπεράσματα σήμερα που του επέτρεψαν να περάσει τη γραμμή του τερματισμού στην έβδομη θέση παρά μία αστοχία αμέσως μετά την εκκίνηση που τον έριξε από την ένατη στη 14η θέση στο τέλος του πρώτου γύρου.
Η ομάδα της Repsol Honda προηγείται πλέον στην κατάταξη, η Honda στην κατάταξη κατασκευαστών και ο Marc Marquez στην κατάταξη αναβατών.

2ος Marc Marquez
«Σήμερα απόλαυσα ιδιαίτερα τον αγώνα επειδή τερμάτισα δεύτερος αλλά και επειδή πραγματικά τα έδωσα όλα. Ενώ στο Brno δεν είχα αρκετή εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, εδώ προσπάθησα. Ξεκίνησα να πιέζω σκληρά από πολύ νωρίς καθώς είχα επιλέξει σκληρό πίσω ελαστικό με στόχο να προσπαθήσω να ανοίξω τη διαφορά από τους πρώτους γύρους, μια και ήξερα ότι οι Dovi και Lorenzo θα ήταν πολύ γρήγοροι προς το τέλος του αγώνα, όταν θα έπεφτε η απόδοση των ελαστικών. Αυτή ήταν η στρατηγική μας σήμερα και για μερικούς γύρους πίστεψα ότι θα μπορούσα να την εφαρμόσω, όμως σύντομα με έπιασαν και πάλι. Ήταν μεγάλη μάχη. Προσπάθησα να αμυνθώ, να αλλάξω τις γραμμές μου αλλά ήταν αδύνατο. Στην πίστα αυτή είναι πολύ δυνατοί, ειδικά στις ευθείες. Τέτοιες καταστάσεις προσπαθούμε να τις διαχειριστούμε όσο καλύτερα μπορούμε και έχουμε κι εμείς τα δυνατά μας σημεία: σήμερα είμασταν πολύ δυνατοί στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής. Σίγουρα θα εκμεταλλευτούμε αυτά τα προτερήματα και θα επανέλθουμε σε άλλες πίστες. Μέχρι στιγμής είμαστε πάντα εκεί, πάντα στο βάθρο και αυτό είναι το σημαντικότερο. Χάσαμε μόλις πέντε βαθμούς από το Lorenzo και κερδίσαμε περισσότερους σε σχέση με το Valentino που είναι δεύτερος στη βαθμολογία. Είμαστε ικανοποιημένοι με το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Κάναμε πολύ καλή δουλειά εδώ».

7ος Dani Pedrosa
«Μετά την εκκίνηση έγινε ένας μικρός χαμός στην πρώτη στροφή αλλά όλα εντάξει. Όμως μετά από δύο στροφές κάτι συνέβη ανάμεσα στους Smith, Rossi και Zarco και δεν ξέρω ποιον άλλο και βγήκα εκτός πίστας χάνοντας πέντε ή έξι θέσεις και έμεινα πολύ πίσω από το γκρουπ των πρώτων. Ως συνήθως, στους πρώτους γύρους δυσκολεύτηκα με την αίσθηση και την πρόσφυση της μοτοσυκλέτας, γι’ αυτό και άργησα να βρω έναν καλό ρυθμό. Όταν αισθάνθηκα πιο άνετα, άρχισα να κάνω κάποια προσπεράσματα και η κατάσταση βελτιώθηκε. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να διορθώσουμε επειδή τη στιγμή που αρχίζω να είμαι γρήγορος, έχει τελειώσει ο αγώνας».



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!