Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η BMW i ανάμεσα στις πρώτες μάρκες αυτοκινήτων που αξιοποιούν το ARKit της Apple με iOS 11 για μία εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας

Η BMW i ανάμεσα στις πρώτες μάρκες αυτοκινήτων που αξιοποιούν το ARKit της Apple με iOS 11 για μία εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας

Τρισδιάστατα προϊόντα σε κανονικές διαστάσεις μπορούν να απεικονίζονται και να εξερευνώνται σε iPhone ή iPad. Νέα λειτουργία με απευθείας σύνδεση στον online διαμορφωτή σε 17 αγορές BMW i. Η εφαρμογή διατίθεται σε 21 γλώσσες – πρόσβαση για εκατομμύρια καταναλωτές.


Εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο μπορούν τώρα να εξερευνούν με διαδραστικό τρόπο μοντέλα BMW i μέσω της εφαρμογής BMW i Visualiser για iOS. Η BMW i ήταν το πρώτο αυτοκινητιστικό brand στον κόσμο που προσέφερε στους πελάτες μία διαδραστική, 3D προϊοντική εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) πριν από μερικούς μήνες. Τώρα, πρωτοπόρος για μία ακόμα φορά, γίνεται μία από τις πρώτες μάρκες αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν το ARKit της Apple, το οποίο λανσαρίστηκε με το iOS 11 το Σεπτέμβριο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή σε οποιοδήποτε iPhone από 6s/6s Plus ή νεότερο. Επίσης, η εφαρμογή λειτουργεί με iPad Pro της Apple ή το φετινό Apple iPad.


«Τα προϊόντα μας είναι συναισθηματικά οχήματα τα οποία οι πελάτες μας επιθυμούν να γνωρίσουν», σχολίασε ο Andrea Castronovo, Αντιπρόεδρος του BMW Group, υπεύθυνος Πελατοκεντρικής Στρατηγικής Πωλήσεων, MPM και Διαχείρισης Διαδικασίας. «Με αυτή την εφαρμογή, μπορούμε να φέρουμε κάτι εξαιρετικό σε ένα πραγματικό προϊόν στις τσέπες των καταναλωτών – αυτοί απλά θα βγάζουν το iPhone τους και θα βλέπουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους να ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο ή να σταθμεύει στο γκαράζ τους», συνέχισε.

Αφού κατεβάσουν την εφαρμογή από το App Store, οι πελάτες θα μπορούν να εξερευνούν τα ιδανικά τους BMW i3, i3s ή i8 σαν μία διαδραστική απεικόνιση κανονικών διαστάσεων. Θα αλλάζουν το χρώμα, τις εκδόσεις ζαντών και το εσωτερικό πατώντας ένα μπουτόν – θα μπορούν ακόμα και να ανοίγουν τις πόρτες και να μπαίνουν στο εικονικό όχημα, βιώνοντας μία πραγματικά διαδραστική εμπειρία. «Γνωρίζουμε ότι σχεδόν όλοι οι πελάτες μας ενημερώνονται για τα προϊόντα μας online πριν επισκεφθούν την έκθεση, κυρίως μέσω του iPhone ή του iPad τους», σχολίασε ο Stefan Biermann, Επικεφαλής Καινοτομίας στον τομέα Πωλήσεων. «Επομένως, το επόμενο λογικό βήμα – αντί απλά να διαβάζουν για το προϊόν – θα είναι να μπορούν με κάποιο τρόπο να το βιώσουν. Όταν είναι ικανοποιημένοι με την οπτική αποτύπωση, θα έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύσουν τα δεδομένα και μία φωτογραφία για sharing στα social media ή, σε ορισμένες επιλεγμένες αγορές, να τα μεταφέρουν από το Visualiser απευθείας στον online διαμορφωτή για να διαμορφώσουν το ιδανικό τους μοντέλο BMW i».


Η εφαρμογή διατίθεται σε 21 γλώσσες, από Τσέχικα μέχρι Τουρκικά και ο άμεσος σύνδεσμος μεταξύ του BMW i Visualiser και του online διαμορφωτή διατίθεται για 17 αγορές της BMW i, ενώ μελλοντικά θα προστεθούν και άλλες. Η νέα, διευρυμένη λειτουργία είναι ενδεικτική της αρμονικής πολυκαναλικής επικοινωνίας των πελατών, η οποία μεταμορφώνει τις μέχρι πρότινος διδιάστατες φωτογραφίες με το κείμενο σε μία τρισδιάστατη εμπειρία για τον πελάτη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!