Η Honda ανακοίνωσε νέα ρεκόρ ταχύτητας για το Civic Type R σε πέντε θρυλικά Ευρωπαϊκά σιρκουί |
Εμπνευσμένη από το Civic Type R που κατέρριψε το ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητων οχημάτων στην πίστα του Nürburgring Nordschleife το Μάιο του 2014, η ομάδα της Honda θέλησε να ανεβάσει στην κορυφή το Type R hatchback υψηλών επιδόσεων με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Το εγχείρημα ξεκίνησε μία βροχερή ημέρα του Απριλίου στο Silverstone, την έδρα του Βρετανικού Grand Prix. Ο τρεις φορές νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού Matt Neal σημείωσε χρόνο 2’44.45. Επιδιώκοντας μία καλύτερη επίδοση, ο Matt και η ομάδα του επέστρεψαν στο σιρκουί προς το τέλος του μήνα και έκαναν χρόνο 2’31.85 σε στεγνές συνθήκες.
Στις αρχές Μαΐου, η προσοχή στράφηκε στο θρυλικό σιρκουί Spa-Francorchamps στο Βέλγιο. Στην πίστα αυτή - αγαπημένη των οδηγών κάθε εθνικότητας- με το διάσημο τμήμα Eau Rouge, το τιμόνι πήρε ο νεαρός οδηγός της Honda Racing, Rob Huff. Ο Huff οδήγησε ένα ιλιγγιώδη γύρο σε χρόνο 2’56.91.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση δύο προσπαθειών, επόμενος στόχος ήταν η ιστορική πίστα της Monza στην Ιταλία. Ένα ακόμα μέλος της ομάδας WTCC της Honda, ο Norbert Michelisz από την Ουγγαρία, πήρε το τιμόνι στη διάσημη Parabolica και έγραψε το 2’15.16.
Το αυτοκίνητο προετοιμαζόταν πυρετωδώς να αντιμετωπίσει το τελευταίο σιρκουί, το Hungaroring, αλλά προηγήθηκε μία βόλτα στο ιστορικό Estoril όπου ο Tiago Monteiro ανέλαβε τα ηνία στα πάτρια εδάφη. Ωστόσο, ένα σοβαρό ατύχημα στο Γερμανικό Αγώνα του WTCC έθεσε τον άσο της Honda εκτός δράσης. Ο άλλος Πορτογάλος αγωνιζόμενος και οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας του WTCC Bruno Correia επιστρατεύτηκε για τον αγώνα, έχοντας ειδοποιηθεί μόλις 24 ώρες νωρίτερα. Μετά από μία μόλις ημέρα εξοικείωσης με το αυτοκίνητο, ο Bruno πέτυχε χρόνο 2’4.08.
Τέλος, η ομάδα έφτασε στον τελευταίο της σταθμό, στην Ουγγαρία, στις 6 Ιουνίου. Ο ιδανικός οδηγός γι’ αυτή την αποστολή ήταν και πάλι ο Norbert Michelisz, έχοντας αναδειχτεί νικητής εδώ το 2015 με ένα WTCC Civic Type R για την ανεξάρτητη ομάδα Zengõ Motorsport. Οδηγώντας το Type R επί δύο ημέρες στο όριο, ο Norbert σημείωσε ρεκόρ 2’10.85 ολοκληρώνοντας έτσι την προσπάθεια και στο 5ο σιρκουί.
Ο Philip Ross, Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, σχολίασε, «Αυτή η επίδοση κάνει το Civic Type R σημείο αναφοράς στην κατηγορία των προσθιοκίνητων μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Με την υποστήριξη των εξαιρετικών οδηγών μας από την κατηγορία αυτοκινήτων τουρισμού, είναι η απόλυτη καταξίωση για την ομάδα που το εξέλιξε και το σχεδίασε ως το απόλυτο ‘αγωνιστικό αυτοκίνητο προδιαγραφών δρόμου’.»
Honda Civic Type R
Όταν παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο, το Honda Civic Type R σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας νέας εποχής μοντέλων υψηλών επιδόσεων για τη Honda. Βασισμένη στο αγωνιστικό DNA της μάρκας, δημιούργησε την κορυφαία έκδοση της οικογένειας Civic.
Πρωτοστατώντας στην ‘εισβολή’ αυτοκινήτων επόμενης γενιάς της Honda – που θα συνεχιστεί αυτό το καλοκαίρι με την παρουσίαση του νέου NSX – το Type R προβάλλει την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας στις τεχνολογικές καινοτομίες.
Το Civic Type R υιοθετεί την πρώτη εφαρμογή του νέου κινητήρα 2.0-litre VTEC TURBO της Honda, δυναμικό λειτουργικό στυλ και καινοτόμες τεχνολογίες πλαισίου. Ο συνδυασμός όλων αυτών των χαρακτηριστικών προσφέρει μία από τις πιο απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες ανεξαρτήτως κατηγορίας.