Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Goodyear δίνει το τροχόσπιτό της για να κάνετε διακοπές!

Οι Διακοπές με Τροχόσπιτο  είναι η νέα τάση αυτό το καλοκαίρι

Οι ταξιδιώτες σε όλη την Ευρώπη ψάχνουν ολοένα και περισσότερες μοναδικές εμπειρίες και φαίνεται πως θεωρούν ότι το τροχόσπιτο είναι ένας τρόπος μεταφοράς που προσφέρει ιδιαίτερες συγκινήσεις. Η Goodyear ανταποκρίνεται σε αυτή την τάση και στέλνει τον κόσμο σε μοναδικά μέρη στο πλαίσιο της καμπάνιας της «Made to Feel Good».

Τα ταξίδια, ειδικά στην Ευρώπη γίνονται όλο και πιο προσιτά και εύκολα. Η ευκολία όμως αυτή να φτάσει κανείς στον προορισμό των διακοπών του, έχει δημιουργήσει στον κόσμο την ανάγκη για νέες, μοναδικές και κυρίως αυθεντικές εμπειρίες σε διάφορες γωνιές του χάρτη όπως γνωστές πόλεις που σε καθηλώνουν αλλά και απροσδόκητα όμορφα μέρη που δεν περίμενες να δεις.
Ήδη από τις 22 Ιουνίου, η Goodyear, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ελαστικών στον κόσμο, δίνει στους λάτρεις της περιπέτειας την ευκαιρία να διανυκτερεύσουν σε εκπληκτικά μέρη μέσα σε ένα τροχόσπιτο! Με έμπνευση το διεθνές σλόγκαν της «Made to Feel Good» η Goodyear δημιούργησε μια καμπάνια για να προσφέρει στον κόσμο την εμπειρία ενός άνετου ταξιδιού σε έναν αγαπημένο προορισμό.
Το μέρος στο οποίο θα περάσει καλά κάποιος δεν είναι απαραίτητα κι εκείνο το μέρος το οποίο του είναι οικείο. Οι νέες εμπειρίες και το να ανακαλύπτεις ωραίους προορισμούς είναι πράγματα που μπορούν να κάνουν έναν άνθρωπο ευτυχισμένο. Και φαίνεται ότι πολύς κόσμος θα εμπιστευόταν το τροχόσπιτο σαν μέσο για ένα τέτοιο ταξίδι. Ο Δρ. Δημήτριος Τσιβρίκος, που ειδικεύεται στην Ψυχολογία Καταναλωτών και Επιχειρήσεων στο University College του Λονδίνου, εξηγεί πως «οι καταναλωτές όλο και πιο συχνά επιλέγουν τα τροχόσπιτα για να κάνουν ένα αυθεντικό ταξίδι. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να έχουν άμεση επαφή τόσο με το χώρο που τους περιβάλλει όσο και με τη διαδρομή τους επιτυγχάνοντας μια αίσθηση ελευθερίας και ενθουσιασμού κάτι που λίγα άλλα μέσα μεταφοράς μπορούν να δημιουργήσουν».
«Η καμπάνια αυτή μετουσιώνει το βασικό μότο της Goodyear που είναι το «Made to Feel Good», σε μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες. Η Goodyear θέλει να εμπνεύσει τον κόσμο να απολαύσει περιπέτειες που δεν έχει ζήσει ποτέ πριν, παρέχοντάς τους ταυτόχρονα την ξεγνοιασιά ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ταξιδιού», δήλωσε ο κ, Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Επιβατικών ΕΜΕΑ της Goodyear Dunlop.
Ενδιαφερόμενοι από όλη την Ευρώπη και φυσικά από την Ελλάδα μπορούν τώρα να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία με δωρεάν διανυκτέρευση σε απίθανα μέρη, μέσα σε ένα επιπλωμένο τροχόσπιτο ειδικά διαμορφωμένο για υπέροχες διακοπές. Ακολουθώντας τα social κανάλια της Goodyear στο Facebook (www.facebook.com/goodyear), το Instagram (www.instagram.com/goodyear_emea) και το Twitter (www.twitter.com/GoodyearPress) μπορείτε κι εσείς να παρακολουθήσετε το ταξίδι της Goodyear σε μια «περιπέτεια» συνολικά έξι εβδομάδων σε διάφορους «Feel Good» προορισμούς στην Ευρώπη.
Κάθε τοποθεσία θα αποκαλύπτεται λίγες μόνον ημέρες πριν την άφιξη της Goodyear, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στο ταξιδιωτικό blog της εταιρείας που έχει ενσωματωθεί στη σελίδα της στο Facebook. Όταν δείτε το μέρος των ονείρων σας δεν έχετε παρά να σπεύσετε στο goodyear-feelgoodplaces.com και από εκεί, με σειρά προτεραιότητας, να κλείσετε δωρεάν μια διανυκτέρευση στο τροχόσπιτο μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας AirBnB.


Σχετικά με τη Goodyear
Η Goodyear είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες ελαστικών παγκοσμίως. Απασχολεί περίπου 66.000 άτομα και κατασκευάζει τα προϊόντα της σε 49 εγκαταστάσεις σε 22 χώρες σε όλο τον κόσμο. Έχει δύο Κέντρα Καινοτομίας στο Akron του Ohio και στην Colmar-Berg στο Λουξεμβούργο όπου αναπτύσσονται προϊόντα τεχνολογίας αιχμής και υπηρεσίες που θέτουν τα πρότυπα τεχνολογίας και επιδόσεων για τη βιομηχανία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Goodyear και τα προϊόντα της επισκεφθείτε τη σελίδα: http://www.goodyear.eu. Ακολουθήστε την Goodyear στο Twitter @Goodyearpress και συνδεθείτε με την ομάδα μας ThinkGoodMobility στο LinkedIn. Όλο το έντυπο υλικό είναι διαθέσιμο και μπορείτε να το κατεβάσετε στο news.goodyear.eu.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!