Οι Διακοπές με Τροχόσπιτο είναι η νέα τάση αυτό το καλοκαίρι |
Οι ταξιδιώτες σε όλη την Ευρώπη ψάχνουν ολοένα και περισσότερες μοναδικές εμπειρίες και φαίνεται πως θεωρούν ότι το τροχόσπιτο είναι ένας τρόπος μεταφοράς που προσφέρει ιδιαίτερες συγκινήσεις. Η Goodyear ανταποκρίνεται σε αυτή την τάση και στέλνει τον κόσμο σε μοναδικά μέρη στο πλαίσιο της καμπάνιας της «Made to Feel Good».
Τα ταξίδια, ειδικά στην Ευρώπη γίνονται όλο και πιο προσιτά και εύκολα. Η ευκολία όμως αυτή να φτάσει κανείς στον προορισμό των διακοπών του, έχει δημιουργήσει στον κόσμο την ανάγκη για νέες, μοναδικές και κυρίως αυθεντικές εμπειρίες σε διάφορες γωνιές του χάρτη όπως γνωστές πόλεις που σε καθηλώνουν αλλά και απροσδόκητα όμορφα μέρη που δεν περίμενες να δεις.
Ήδη από τις 22 Ιουνίου, η Goodyear, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ελαστικών στον κόσμο, δίνει στους λάτρεις της περιπέτειας την ευκαιρία να διανυκτερεύσουν σε εκπληκτικά μέρη μέσα σε ένα τροχόσπιτο! Με έμπνευση το διεθνές σλόγκαν της «Made to Feel Good» η Goodyear δημιούργησε μια καμπάνια για να προσφέρει στον κόσμο την εμπειρία ενός άνετου ταξιδιού σε έναν αγαπημένο προορισμό.
Το μέρος στο οποίο θα περάσει καλά κάποιος δεν είναι απαραίτητα κι εκείνο το μέρος το οποίο του είναι οικείο. Οι νέες εμπειρίες και το να ανακαλύπτεις ωραίους προορισμούς είναι πράγματα που μπορούν να κάνουν έναν άνθρωπο ευτυχισμένο. Και φαίνεται ότι πολύς κόσμος θα εμπιστευόταν το τροχόσπιτο σαν μέσο για ένα τέτοιο ταξίδι. Ο Δρ. Δημήτριος Τσιβρίκος, που ειδικεύεται στην Ψυχολογία Καταναλωτών και Επιχειρήσεων στο University College του Λονδίνου, εξηγεί πως «οι καταναλωτές όλο και πιο συχνά επιλέγουν τα τροχόσπιτα για να κάνουν ένα αυθεντικό ταξίδι. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να έχουν άμεση επαφή τόσο με το χώρο που τους περιβάλλει όσο και με τη διαδρομή τους επιτυγχάνοντας μια αίσθηση ελευθερίας και ενθουσιασμού κάτι που λίγα άλλα μέσα μεταφοράς μπορούν να δημιουργήσουν».
«Η καμπάνια αυτή μετουσιώνει το βασικό μότο της Goodyear που είναι το «Made to Feel Good», σε μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες. Η Goodyear θέλει να εμπνεύσει τον κόσμο να απολαύσει περιπέτειες που δεν έχει ζήσει ποτέ πριν, παρέχοντάς τους ταυτόχρονα την ξεγνοιασιά ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ταξιδιού», δήλωσε ο κ, Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Επιβατικών ΕΜΕΑ της Goodyear Dunlop.
Ενδιαφερόμενοι από όλη την Ευρώπη και φυσικά από την Ελλάδα μπορούν τώρα να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία με δωρεάν διανυκτέρευση σε απίθανα μέρη, μέσα σε ένα επιπλωμένο τροχόσπιτο ειδικά διαμορφωμένο για υπέροχες διακοπές. Ακολουθώντας τα social κανάλια της Goodyear στο Facebook (www.facebook.com/goodyear), το Instagram (www.instagram.com/goodyear_emea) και το Twitter (www.twitter.com/GoodyearPress) μπορείτε κι εσείς να παρακολουθήσετε το ταξίδι της Goodyear σε μια «περιπέτεια» συνολικά έξι εβδομάδων σε διάφορους «Feel Good» προορισμούς στην Ευρώπη.
Κάθε τοποθεσία θα αποκαλύπτεται λίγες μόνον ημέρες πριν την άφιξη της Goodyear, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στο ταξιδιωτικό blog της εταιρείας που έχει ενσωματωθεί στη σελίδα της στο Facebook. Όταν δείτε το μέρος των ονείρων σας δεν έχετε παρά να σπεύσετε στο goodyear-feelgoodplaces.com και από εκεί, με σειρά προτεραιότητας, να κλείσετε δωρεάν μια διανυκτέρευση στο τροχόσπιτο μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας AirBnB.
Σχετικά με τη Goodyear
Η Goodyear είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες ελαστικών παγκοσμίως. Απασχολεί περίπου 66.000 άτομα και κατασκευάζει τα προϊόντα της σε 49 εγκαταστάσεις σε 22 χώρες σε όλο τον κόσμο. Έχει δύο Κέντρα Καινοτομίας στο Akron του Ohio και στην Colmar-Berg στο Λουξεμβούργο όπου αναπτύσσονται προϊόντα τεχνολογίας αιχμής και υπηρεσίες που θέτουν τα πρότυπα τεχνολογίας και επιδόσεων για τη βιομηχανία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Goodyear και τα προϊόντα της επισκεφθείτε τη σελίδα: http://www.goodyear.eu. Ακολουθήστε την Goodyear στο Twitter @Goodyearpress και συνδεθείτε με την ομάδα μας ThinkGoodMobility στο LinkedIn. Όλο το έντυπο υλικό είναι διαθέσιμο και μπορείτε να το κατεβάσετε στο news.goodyear.eu.