Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το τμήμα GM Powertrain μετονομάζεται σε General Motors Global Propulsion Systems

Το τμήμα GM Powertrain μετονομάζεται σε General Motors Global Propulsion Systems
Το τμήμα GM Powertrain μετονομάζεται σε General Motors Global Propulsion Systems
Η μητρική εταιρία της Opel, General Motors, θα μετονομάσει επίσημα το τμήμα GM Powertrain σε GM Global Propulsion Systems. Έτσι γίνεται η πρώτη OEM που καθιερώνει επίσημα μία ονοματολογία η οποία...
εκφράζει τις τάσεις της βιομηχανίας και την εξέλιξή της με το πέρασμα των χρόνων. Τα Ευρωπαϊκά Κέντρα Μηχανολογίας που εδρεύουν σε Ρίσελσχάιμ και Τορίνο θα μετονομαστούν αντίστοιχα σε GM Global Propulsion Systems – Rüsselsheim Engineering Center και Turin Engineering Center.

«Η νέα ονομασία είναι ένα ακόμα βήμα στο δρόμο για τον επαναπροσδιορισμό του τομέα μεταφορών και μετακίνησης» δήλωσε ο Mark Reuss, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Global Product Development. «Το Global Propulsion Systems εκφράζει καλύτερα τα προϊόντα που εξελίσσουμε και προσφέρουμε στους πελάτες μας: μία απίστευτα ευρεία και ποικίλη γκάμα – από high-tech 3-κύλινδρους βενζινοκινητήρες μέχρι κυψέλες καυσίμου, ηλεκτρικά συστήματα μπαταριών και 6-τάχυτα και 8-τάχυτα κιβώτια.»

Το Global Propulsion Systems της GM απαρτίζεται από μία ομάδα 8.600 και πλέον ατόμων τα οποία σχεδιάζουν, εξελίσσουν, δοκιμάζουν και κατασκευάζουν όλα τα εξαρτήματα που σχετίζονται με συστήματα κίνησης και ελέγχους της GM σε όλο τον κόσμο. Αυτή τη στιγμή, περίπου 2.500 ειδικοί απασχολούνται σε αυτό τον τομέα στα Ευρωπαϊκά κέντρα μας σε Ρίσελσχάιμ και Τορίνο.

Σύμφωνα με τον Christian Müller, Αντιπρόεδρο, GM Global Propulsion Systems – Europe, «Έχουν περάσει οι εποχές όπου το μόνο που χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο ήταν ένας απλός βενζινοκινητήρας και ένα κιβώτιο. Σήμερα, η μετακίνηση είναι βασική και ο πελάτης ζητά μία άνευ προηγουμένου ενσωμάτωση τεχνολογιών που απαιτεί πρωτοφανείς τεχνολογικές λύσεις και στενές συνεργασίες με προμηθευτές. Με την αλλαγή του ονόματος δηλώνουμε ότι ανοίγουμε νέους δρόμους και διευρύνουμε τους ορίζοντες καθώς προχωράμε σε ένα μέλλον με συστήματα κίνησης όπως η ηλεκτροκίνηση.»

Σχεδόν το 50% των μηχανολόγων στο Global Propulsion Systems έχει εμπλοκή σε εναλλακτικά ή εξ ηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Οι δυνατότητες της GM επεκτείνονται με projects όπως το νέο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας Opel Ampera-e και οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Άλλα ενδιαφέροντα συστήματα είναι η νέα γενιά κινητήρων καύσης που βρίσκεται στην παραγωγή.

Πρόσφατα επιτεύγματα είναι το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Easytronic 3.0 των Opel ADAM, Corsa και Astra, το ιδιαίτερα πετυχημένο σύστημα κίνησης του Astra και ο νέος κινητήρας BiTurbo diesel που κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στο νέο Astra Sports Tourer.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.