Το τμήμα GM Powertrain μετονομάζεται σε General Motors Global Propulsion Systems |
εκφράζει τις τάσεις της βιομηχανίας και την εξέλιξή της με το πέρασμα των χρόνων. Τα Ευρωπαϊκά Κέντρα Μηχανολογίας που εδρεύουν σε Ρίσελσχάιμ και Τορίνο θα μετονομαστούν αντίστοιχα σε GM Global Propulsion Systems – Rüsselsheim Engineering Center και Turin Engineering Center.
«Η νέα ονομασία είναι ένα ακόμα βήμα στο δρόμο για τον επαναπροσδιορισμό του τομέα μεταφορών και μετακίνησης» δήλωσε ο Mark Reuss, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Global Product Development. «Το Global Propulsion Systems εκφράζει καλύτερα τα προϊόντα που εξελίσσουμε και προσφέρουμε στους πελάτες μας: μία απίστευτα ευρεία και ποικίλη γκάμα – από high-tech 3-κύλινδρους βενζινοκινητήρες μέχρι κυψέλες καυσίμου, ηλεκτρικά συστήματα μπαταριών και 6-τάχυτα και 8-τάχυτα κιβώτια.»
Το Global Propulsion Systems της GM απαρτίζεται από μία ομάδα 8.600 και πλέον ατόμων τα οποία σχεδιάζουν, εξελίσσουν, δοκιμάζουν και κατασκευάζουν όλα τα εξαρτήματα που σχετίζονται με συστήματα κίνησης και ελέγχους της GM σε όλο τον κόσμο. Αυτή τη στιγμή, περίπου 2.500 ειδικοί απασχολούνται σε αυτό τον τομέα στα Ευρωπαϊκά κέντρα μας σε Ρίσελσχάιμ και Τορίνο.
Σύμφωνα με τον Christian Müller, Αντιπρόεδρο, GM Global Propulsion Systems – Europe, «Έχουν περάσει οι εποχές όπου το μόνο που χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο ήταν ένας απλός βενζινοκινητήρας και ένα κιβώτιο. Σήμερα, η μετακίνηση είναι βασική και ο πελάτης ζητά μία άνευ προηγουμένου ενσωμάτωση τεχνολογιών που απαιτεί πρωτοφανείς τεχνολογικές λύσεις και στενές συνεργασίες με προμηθευτές. Με την αλλαγή του ονόματος δηλώνουμε ότι ανοίγουμε νέους δρόμους και διευρύνουμε τους ορίζοντες καθώς προχωράμε σε ένα μέλλον με συστήματα κίνησης όπως η ηλεκτροκίνηση.»
Σχεδόν το 50% των μηχανολόγων στο Global Propulsion Systems έχει εμπλοκή σε εναλλακτικά ή εξ ηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Οι δυνατότητες της GM επεκτείνονται με projects όπως το νέο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας Opel Ampera-e και οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Άλλα ενδιαφέροντα συστήματα είναι η νέα γενιά κινητήρων καύσης που βρίσκεται στην παραγωγή.
Πρόσφατα επιτεύγματα είναι το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Easytronic 3.0 των Opel ADAM, Corsa και Astra, το ιδιαίτερα πετυχημένο σύστημα κίνησης του Astra και ο νέος κινητήρας BiTurbo diesel που κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στο νέο Astra Sports Tourer.
#Bugatti
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016