Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το πρώτο Astra Sports Tourer πέρασε από τη γραμμή παραγωγής

Το πρώτο Astra Sports Tourer πέρασε από τη γραμμή παραγωγής
Το πρώτο Astra Sports Tourer πέρασε από τη γραμμή παραγωγής

Η παραγωγή του νέου Astra Sports Tourer ξεκίνησε στο Βρετανικό εργοστάσιο της Opel/Vauxhall στο Ellesmere Port.
Τους εργαζόμενους του εργοστασίου πλαισίωσαν οι Peter Thom, Αντιπρόεδρος Παραγωγής του Opel Group, και Stefan Fesser, Διευθυντής Εργοστασίου Ellesmere Port, τη στιγμή που το πρώτο όχημα έφευγε από τη γραμμή παραγωγής. Όπως το 5θυρο μοντέλο της οικογένειας, το Astra Sports Tourer βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική ελαφρού βάρους με νέα σχεδίαση, κινητήρια σύνολα και τεχνολογία.


Το Sports Tourer επεκτείνει τις δυναμικές γραμμές του πεντάθυρου μοντέλου. Η ελαφρώς καμπυλωτή, επικλινής γραμμή οροφής χαρίζει στο Sports Tourer μεγαλύτερο μήκος, μία εικόνα που τονίζεται ακόμα περισσότερο από τη διαιρούμενη κολόνα C. Η πίσω όψη συνδυάζει υψηλή λειτουργικότητα με κομψή αισθητική. Το Sports Tourer έχει σταθερό, στιβαρό και σίγουρο πάτημα στο δρόμο, ενώ οι μυώδεις θόλοι των πίσω τροχών και τα πίσω φωτιστικά σώματα επιτείνουν αυτή την εντύπωση.

Η τελευταία γενιά Sports Tourer έχει σχεδόν ίδιες διαστάσεις με το απερχόμενο μοντέλο με μήκος 4.702 mm, πλάτος 1.871 mm (με τους εξωτερικούς καθρέπτες αναδιπλωμένους) και ύψος 1.510 mm – ωστόσο, προσφέρει πολύ περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Ο οδηγός απολαμβάνει +26 mm επιπλέον στην περιοχή της κεφαλής, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους 28 mm περισσότερο χώρο για τα πόδια, προς όφελος της ευρυχωρίας και της άνεσης. Ο συνολικός χώρος αποσκευών του Sports Tourer φτάνει τώρα το 1.630 L, χάρη σε έναν άριστο χωροταξικό σχεδιασμό.

Εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν από 70 kW/95 hp έως 147 kW/200 hp (κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 6,2-3,4 l/100 km, 142-89 g/km).

Ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση εξοπλισμού, το Astra Sports Tourer είναι μέχρι 190 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Η εντελώς νέα αρχιτεκτονική παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση βάρους. Κάθε εξάρτημα αξιολογήθηκε με κριτήριο τις συμπαγείς διαστάσεις και τη χρήση ελαφρών υλικών. Το βάρος του κελύφους του αμαξώματος μόνο μειώθηκε κατά 85 kg περίπου.


#Bugatti
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!