Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Nissan NV400: Στην υπηρεσία του σύγχρονου επαγγελματία, με κορυφαίες δυνατότητες και χαμηλή κατανάλωση


Νέο Nissan NV400
Νέο Nissan NV400
Το νέο NV400 της Nissan, ξεκινά την εμπορική του πορεία και στην Ελλάδα, με εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5 tn, αποτελώντας μια από τις πληρέστερες προτάσεις αγοράς επαγγελματικού οχήματος.
Με ατού τις αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες, τον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, αλλά και την στιβαρή αρχιτεκτονική του αμαξώματος και του πλαισίου, το νέο NV400 αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους δυνατούς παίκτες στα ελαφρά κλειστά φορτηγά !


Μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες

Το νέο Nissan NV400 προσφέρεται με τρία μήκη μεταξονίου, τρία διαφορετικά μήκη αμαξώματος και τρία διαφορετικά ύψη οροφής. Σε ότι αφορά στις εκδόσεις Van, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από 8 έως 14,8 κ.μ.

Με κίνηση στον εμπρός άξονα

Με το NV400, η Nissan προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα απόκτησης ενός επαγγελματικού της οχήματος με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Οι εμπροσθοκίνητες εκδόσεις διασφαλίζουν χαμηλό απόβαρο και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, με παράλληλη μείωση της απόστασης του πλαισίου/ δαπέδου του χώρου φόρτωσης από το έδαφος.

Ο εμπρόσθιος άξονας εφοδιάζεται με ανεξάρτητη ανάρτηση και γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ ο πίσω άξονας προσφέρεται με ένα φύλλο σούστας και με μονούς τροχούς.

Νέος EURO 5 κινητήρας 2,3 λτ.

Ως βάση για την κίνηση του νέου Nissan NV400 χρησιμοποιείται ένας 4κύλινδρος, 16βάλβιδος, προηγμένης τεχνολογίας κινητήρας πετρελαίου, χωρητικότητας 2,3 λίτρων.

Το παραπάνω σύνολο διατίθεται σε έκδοση turbo με ισχύ 125hp/310Nm.

Ο εν λόγω κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές EURO 5, ενώ τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησής του, ανέρχονται στα 40.000 χλμ ή κάθε δύο έτη.

Πληρέστατος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας

Ένα από τα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο νέο Nissan NV400 αφορά στον εξοπλισμό του. Συγκεκριμένα το νέο επαγγελματικό τη Nissan, μεταξύ πολλών άλλων, διαθέτει :

• Air Condition με φίλτρο γύρης,
• Υδραυλικό τιμόνι με κολόνα ρυθμιζόμενη,
• Δύο συρόμενες πλαϊνές πόρτες στο χώρο φόρτωσης,
• Ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες,
• Συρόμενο κάθισμα οδηγού με ρύθμιση κλίσης της πλάτης και οσφυϊκή υποστήριξη,
• Μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους εγγράφων και μικροαντικειμένων,
• Ηχοσύστημα με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι,
• Άνοιγμα θυρών με τηλεχειρισμό,
• Σύστημα ABS με EBD και ESP,
• Αερόσακο οδηγού,
• Δισκόφρενα εμπρός – πίσω,
• Ηλεκτρικές κλειδαριές,
• Ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες,
• Ιmmobilizer κ.α.


H τιμή του νέου Nissan NV400 ξεκινά από τις 30.500€, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες διατίθενται στο http://www.nissan.gr/vehicles/lcvs/nv400









Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.