Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων & μεριδίου αγοράς LCV για την Opel σε 7 χρόνια

Το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων & μεριδίου αγοράς LCV για την Opel σε 7 χρόνια
Το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων & μεριδίου αγοράς LCV για την Opel σε 7 χρόνια
Η Opel (συμπεριλαμβανομένης της Vauxhall στη Βρετανία) κατέγραψε το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων σε διάστημα τεσσάρων χρόνων παρά τη στρατηγική αποχώρηση από τη...
Ρωσική αγορά. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, η εταιρία παρέδωσε πάνω από 1,1 εκατομμύρια οχήματα το 2015. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αύξηση άνω των 35.000 μονάδων ή 3,3% συγκριτικά με το 2014, ελαφρώς υψηλότερη από τη συνολική Ευρωπαϊκή αγορά. Επομένως, το μερίδιο της Opel στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς αυξήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά σε περίπου 5,8%, το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς της μάρκας από το 2011.

«Το 2015 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Opel από το 2011 χάρη σε μία επιθετική προϊοντική στρατηγική. Έχουμε αυξήσει τον όγκο πωλήσεων και το μερίδιό μας στην αγορά και αισιοδοξούμε ότι αυτή η επιτυχία θα συνεχιστεί το 2016,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Αυτή η αισιοδοξία οφείλεται εν μέρει στο νέο Opel Astra. Οι παραγγελίες ήδη έχουν ξεπεράσει τις 80.000 παρά το ότι έφτασε στα καταστήματα των διανομέων των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών αγορών το Νοέμβριο. Επίσης έχουμε υψηλές προσδοκίες για την έκδοση Sports Tourer που θα αρχίσει να παράγεται την άνοιξη του 2016.»

Η Opel πέτυχε άνοδο πωλήσεων σε 20 αγορές το 2015, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο (σαν Vauxhall), Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. Το μερίδιό της αυξήθηκε σε 10 Ευρωπαϊκές αγορές.

Το Mokka σημείωσε την ισχυρότερη άνοδο μέσα σε ένα χρόνο από τη γκάμα επιβατικών οχημάτων, αύξηση 16%. Οι ταξινομήσεις του Corsa αυξήθηκαν κατά 6%.

Στις κορυφαίες θέσεις της αγοράς των επιβατικών βρίσκεται η Opel και στην Ελλάδα με συνολικές ταξινομήσεις 6.119 και μερίδιο 8%. Ειδικότερα στην αγορά των Ιδιωτών κατέχει την 3η θέση με 3.552 αυτοκίνητα και μερίδιο 8,9%. Τα δύο δημοφιλέστερα μοντέλα της, Corsa και Astra, βρίσκονται στη 2η θέση της κατηγορίας τους με μερίδια 13% και 9.2% αντίστοιχα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Opel / Vauxhall πούλησε πάνω από 100.000 επαγγελματικά οχήματα το 2015, αύξηση 24% έναντι του 2014 – ξεπερνώντας σημαντικά την άνοδο της αγοράς (+9%) και πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς από το 2008. Και στις τρεις σειρές Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV) σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων και συγκεκριμένα στο Vivaro +38%, στο Movano +27% και στο Combo +12%.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.