Το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων & μεριδίου αγοράς LCV για την Opel σε 7 χρόνια |
Ρωσική αγορά. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, η εταιρία παρέδωσε πάνω από 1,1 εκατομμύρια οχήματα το 2015. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αύξηση άνω των 35.000 μονάδων ή 3,3% συγκριτικά με το 2014, ελαφρώς υψηλότερη από τη συνολική Ευρωπαϊκή αγορά. Επομένως, το μερίδιο της Opel στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς αυξήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά σε περίπου 5,8%, το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς της μάρκας από το 2011.
«Το 2015 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Opel από το 2011 χάρη σε μία επιθετική προϊοντική στρατηγική. Έχουμε αυξήσει τον όγκο πωλήσεων και το μερίδιό μας στην αγορά και αισιοδοξούμε ότι αυτή η επιτυχία θα συνεχιστεί το 2016,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Αυτή η αισιοδοξία οφείλεται εν μέρει στο νέο Opel Astra. Οι παραγγελίες ήδη έχουν ξεπεράσει τις 80.000 παρά το ότι έφτασε στα καταστήματα των διανομέων των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών αγορών το Νοέμβριο. Επίσης έχουμε υψηλές προσδοκίες για την έκδοση Sports Tourer που θα αρχίσει να παράγεται την άνοιξη του 2016.»
Η Opel πέτυχε άνοδο πωλήσεων σε 20 αγορές το 2015, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο (σαν Vauxhall), Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. Το μερίδιό της αυξήθηκε σε 10 Ευρωπαϊκές αγορές.
Το Mokka σημείωσε την ισχυρότερη άνοδο μέσα σε ένα χρόνο από τη γκάμα επιβατικών οχημάτων, αύξηση 16%. Οι ταξινομήσεις του Corsa αυξήθηκαν κατά 6%.
Στις κορυφαίες θέσεις της αγοράς των επιβατικών βρίσκεται η Opel και στην Ελλάδα με συνολικές ταξινομήσεις 6.119 και μερίδιο 8%. Ειδικότερα στην αγορά των Ιδιωτών κατέχει την 3η θέση με 3.552 αυτοκίνητα και μερίδιο 8,9%. Τα δύο δημοφιλέστερα μοντέλα της, Corsa και Astra, βρίσκονται στη 2η θέση της κατηγορίας τους με μερίδια 13% και 9.2% αντίστοιχα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Opel / Vauxhall πούλησε πάνω από 100.000 επαγγελματικά οχήματα το 2015, αύξηση 24% έναντι του 2014 – ξεπερνώντας σημαντικά την άνοδο της αγοράς (+9%) και πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς από το 2008. Και στις τρεις σειρές Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV) σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων και συγκεκριμένα στο Vivaro +38%, στο Movano +27% και στο Combo +12%.