Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το BMW Group ανοίγει νέους ορίζοντες με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer

Το BMW Group ανοίγει νέους ορίζοντες κάνοντας είσοδο στην ελκυστική premium μικρή κατηγορία με την τελευταία του πρόταση, τη BMW Σειρά 2 Active Tourer. «Η θετική ανταπόκριση στη Σειρά 2 Active Tourer μας...
δίνει την πεποίθηση ότι το νέο όχημα θα γίνει μεγάλη επιτυχία» δήλωσε ο Harald Krüger, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος παραγωγής κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου μοντέλου στο Σόλντεν (Αυστρία). Η BMW Σειρά 2 Active Tourer πρόκειται να λανσαριστεί στην Ευρωπαϊκή αγορά στις 27 Σεπτεμβρίου 2014.

Κύριες αγορές για τη Σειρά 2 Active Tourer θα είναι η Ευρώπη και η Κίνα. Η Ευρώπη αναμένεται να συγκεντρώσει το 40% των πωλήσεων και η Κίνα γύρω στο 15%. «Εκτός από την εκπληκτική ευελιξία που είναι μοναδική για όχημα της κατηγορίας, οι πελάτες θα εκτιμήσουν την υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων και το ευρύχωρο εσωτερικό όπως επίσης και τις συμπαγείς διαστάσεις, τη λειτουργικότητα και την άνεση», δήλωσε ο Krüger.

Η Σειρά 2 Active Tourer θα προσελκύσει νέους υποψήφιους πελάτες

«Η ζήτηση για premium αυτοκίνητα στη μικρή κατηγορία εξελίσσεται πολλά υποσχόμενη» συνέχισε ο Krüger. Με το MINI και τις BMW Σειρές 1 και 2, το BMW Group ήδη εκπροσωπείται άριστα στη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία. Επεκτείνοντας την προϊοντική γκάμα του, το Group επιδιώκει να προσελκύσει νέες ομάδες πελατών στις αξίες της μάρκας BMW, όπως ήδη συνέβη με την επιτυχημένη BMW Σειρά 1. Περίπου το 70% των αυτοκινήτων BMW Σειράς 1 πρώτης γενιάς πωλήθηκαν σε νέους πελάτες.

Όπως τόνισε ο Krüger, «Με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer απευθυνόμαστε κυρίως σε πελάτες οι οποίοι ενδέχεται για οικογενειακούς λόγους να έχουν ποικίλες ανάγκες σε επίπεδο λειτουργικότητας και άνεσης, αλλά ταυτόχρονα να θέλουν να απολαύσουν τα κλασικά πλεονεκτήματα BMW όπως σπορ, στυλ και πρωτοποριακή σχεδίαση. Μιλάμε για ένα συνδυασμό ο οποίος δεν υπήρχε μέχρι πρότινος στην αγορά και που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό». Η Active Tourer είναι η πρώτη BMW με εμπρόσθια κίνηση και η πρώτη BMW από τον πυρήνα της μάρκας που διατίθεται με τρικύλινδρο κινητήρα. Η νέα FWD αρχιτεκτονική – με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα – επιτρέπει μέγιστη αξιοποίηση του εσωτερικού σε ένα σχετικά μικρό όχημα.

Οικονομίες κλίμακας λόγω της ‘cross-brand’ αρχιτεκτονικής του μοντέλου

Το BMW Group έχει εξελίξει δύο αρχιτεκτονικές: μία για μελλοντικά τετρακίνητα (AWD) και πισωκίνητα (RWD) μοντέλα και μία cross-brand FWD & AWD, στην οποία βασίζεται η BMW Σειρά 2 Active Tourer. Αυτή η FWD αρχιτεκτονική αποτελεί τη βάση για τη διασφάλιση επικερδούς ανάπτυξης στις μικρές κατηγορίες. «Η τυποποίηση των διαδικασιών εξέλιξης και παραγωγής που βασίζεται σε φιλοσοφίες cross-model/brand αρχιτεκτονικών και αρθρωτών κινητήρων, μας επιτρέπει να πετυχαίνουμε σημαντικές οικονομίες κλίμακας στο Group», σημείωσε ο Krüger.

Επιπλέον, η BMW Σειρά 2 Active Tourer είναι η πρώτη BMW που ωφελείται από την αρθρωτή φιλοσοφία κινητήρων. Χάρη σε αυτή, το BMW Group μπορεί να κατασκευάζει 3-, 4- και 6-κύλινδρους βενζινοκινητήρες και diesel διαφόρων κυβισμών σε μία γραμμή συναρμολόγησης. Η υψηλή αναλογία χρήσης ίδιων εξαρτημάτων σημαίνει ότι το Group μπορεί να μειώνει σημαντικά τα κόστη, τόσο στην εξέλιξη όσο και στην παραγωγή.

Άνοδος της premium κατηγορίας

Μελλοντικά, η premium κατηγορία προβλέπεται να αυξηθεί ταχύτερα από όσο η βασική. Το BMW Group εκτιμά ότι η ζήτηση θα αυξηθεί με τη μέση ετήσια αύξηση να υπερβαίνει το 4,5% (2013 – 2020) παγκοσμίως. Η premium μικρή και μικρομεσαία κατηγορία θα επωφεληθούν από αυτή την άνοδο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: