Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τη 2η νίκη στην καριέρα του πανηγύρισε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, στο Grand Prix της Ουγγαρίας

Έκπληξη στο Grand Prix της Ουγγαρίας με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με καλή στρατηγική να παίρνει την πρωτιά, μπροστά από Φερνάντο Αλόνσο, Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ.
Ο Αυστραλός πιλότος είχε καλύτερη τακτική (στρατηγική τριών πιτ στοπ) και περισσότερη τύχη από τους ανταγωνιστές του αφήνοντας δεύτερο (καλύτερος τερματισμός φέτος) τον Φερνάντο Αλόνσο με Ferrari.

Τρίτος, αν κι εκκίνησε από το pit lane, ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με Mercedes, που μείωσε στους 11 βαθμούς τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Νίκο Ρόσμπεργκ, που κατετάγη ...
τέταρτος παρότι είχε την pole position. Μάσα, Ραϊκόνεν, Φέτελ, Μπότας, Βερνιέ και Μπάτον συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Ο Ρόσμπεργκ είχε ξεκινήσει ιδανικά τον αγώνα κι άνοιγε διαρκώς τη διαφορά, αλλά ήταν αδύνατο σε τόσο βρεγμένη πίστα να κυλήσουν όλα ομαλά. Η αρχή έγινε με το ατύχημα του Μάρκους Έρικσον στον ένατο γύρο, που έφερε τα πάνω-κάτω με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει στη συνέχεια πολύ… τακτικά την εμφάνισή του στην πίστα, μιας κι ακολούθησαν κι άλλες αποχωρήσεις.

Από την κατάσταση επωφελήθηκε αρχικά ο Ρικιάρντο κι εν συνεχεία ο Αλόνσο, όπως και ο Χάμιλτον, που αν και στην αρχή του αγώνα έχασε την αριστερή μπροστά πτέρυγά του βγαίνοντας από την πίστα, κατάφερε σταδιακά εκμεταλλευόμενος διάφορες καταστάσεις να κερδίσει πολλές θέσεις και στον 41ο γύρο να περάσει τον ομόσταβλό του στη Mercedes.

Στους τελευταίους γύρους ο Αλόνσο οδηγούσε την κούρσα έχοντας πίσω του τον Χάμιλτον, αλλά αμφότερους να έχουν φθαρμένα ελαστικά σε σχέση με τον τρίτο Ρικιάρντο, την ώρα που ο Ρόσμπεργκ ήταν τέταρτος με… διαφορά, αφού έχασε χρόνο μέχρι να περάσει Ραϊκόνεν και Μάσα. Στον 67ο γύρο ο Ρικιάρντο πέρασε τον Χάμιλτον κι ένα γύρο μετά άφησε πίσω του και τον Αλόνσο φτάνοντας στη νίκη.

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η σύγκρουση των δύο Force India, των Σέρχιο Πέρες και Νίκο Χούλκενμπεργκ, που αμφότερες δεν κατάφεραν να τερματίσουν στην εξέλιξη του Grand Prix.

Ο επόμενος αγώνας, δωδέκατος στη σεζόν από τους συνολικά 19, θα γίνει 22-24 Αυγούστου στο Βέλγιο.

Αναλυτικά η κατάταξη

1. Ρικιάρντο, Red Bull
2. Αλόνσο, Ferrari +5.2
3. Χάμιλτον, Mercedes +5.8
4. Ρόσμπεργκ, Mercedes +6.3
5. Μάσα, Williams +29.8
6. Ραϊκόνεν, Ferrari +31.4
7. Φέτελ, Red Bull +40.9
8. Μπότας, Williams +41.3
9. Βερνιέ, Toro Rosso +58.5
10. Μπάτον, McLaren +67.2
11. Σούτιλ, Sauber +68.1
12. Μάγκνουσεν , McLaren +78.4
13. Μάλδονάδο, Lotus +84
14. Κβίατ, Toro Rosso +1 γύρος
15. Μπιανκί, Marussia +1 γύρος
16. Τσίλτον, Marussia+1 γύρος
Εγκατέλειψαν:
1. Γκουτιέρες, Sauber
2. Κομπαγιάσι, Caterham
3. Χούλκενμπεργκ, Force India
4. Γκροσάν, Lotus
5. Έρικσον, Caterham

Βαθμολογία οδηγών

1. Ρόσμπεργκ 202
2. Χάμιλτον 191
3. Ρικιάρντο 131
4. Αλόνσο 115
5. Μπότας 95
6. Φέτελ 88
7. Χούλκενμπεργκ 69
8. Μπάτον 60
9. Μάσα 40
10. Μάγκνουσεν 37
11. Πέρες 29
12. Ραϊκόνεν 27
13. Βερνιέ 11
14. Γκροσάν 8
15. Κβίατ 6
16. Μπιανκί 2

Βαθμολογία κατασκευαστών

1. Mercedes 393
2. Red Bull 219
3. Ferrari 142
4. Williams 135
5. Force India 98
6. McLaren 97
7. Toro Rosso 17
8. Lotus 8
9. Marussia 2
10. Caterham 0
11. Sauber 0

Πηγή: sport-fm.gr


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: