Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2o Athens Rally Sprint Άγιος Μερκούριος: Η ανάλυση του αγώνα και τα αποτελέσματα

Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που η αγαπημένη ειδική διαδρομή της Αττικής γέμισε με ήχους αγωνιστικών κινητήρων, ωστόσο η επιστροφή έλαβε σάρκα και οστά το Σάββατο 26 Απριλίου 2014, με τους Γιώργο Αργυρίου-Δημήτρη Πάσχο να κατακτούν την πρώτη νίκη από την επάνοδο του "Μερκούρη" στην αγωνιστική δραστηριότητα.
Αυτό που πολλοί δεν πίστευαν, τελικά έγινε πραγματικότητα. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. κατέβαλλε μεγάλες...
προσπάθειες και εντέλει κατάφερε, να διοργανώσει το "2ο Athens Rally Sprint Άγιος Μερκούριος" στην αγαπημένη ασφάλτινη ειδική διαδρομή, που έχει σφραγίσει την ιστορία των ελληνικών αγώνων.
Σε αυτό το ραντεβού, οι αγωνιζόμενοι ήταν συνεπείς καθώς 77 εξ αυτών, βρέθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα, που είχε ως επίκεντρο την Μαλακάσα. Ο άστατος καιρός, δε βοήθησε ώστε η ειδική διαδρομή να φιλοξενήσει όσους θεατές θα μπορούσε, ωστόσο παρά τη διαρκή συννεφιά και σποραδική βροχή, ο αριθμός των ανθρώπων που παρακολούθησαν τον αγώνα κρίνεται άκρως ενθαρρυντικός, δίνοντας δύναμη σε όλους για συνέχεια σε αυτή την προσπάθεια που μόλις ξεκίνησε, ώστε η πορεία των ελληνικών αγώνων με την ειδική διαδρομή "Άγιος Μερκούριος" να παραμείνει κοινή και στο μέλλον.


Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, ο συναγωνισμός στην ειδική διαδρομή των 14,8 χιλιομέτρων που πραγματοποιήθηκε δυο φορές ήταν έντονος, ενώ τελικά ρυθμιστικός παράγοντας αποδείχθηκε ο καιρός, λόγω της βροχής που έπεσε στο δεύτερο πέρασμα και επηρέασε τις προσπάθειες των πρώτων πληρωμάτων. Πιο συγκεκριμένα, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αργυρίου-Δημήτρης Πάσχος, στην πρώτη τους εμφάνιση με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Οι τελικοί νικητές, ήταν από το πρώτο πέρασμα στη μάχη της νίκης και στο δεύτερο επέλεξαν την ενδιάμεση γόμα ελαστικών, που αποδείχθηκε η ιδανική για τις συνθήκες, με αποτέλεσμα να πετύχουν τον ταχύτερο χρόνο και να πάρουν τη νίκη. Στη δεύτερη θέση, βρέθηκαν οι Λευτέρης Μανιαδάκης-Νίκος Ζακχαίος, που μοιράστηκαν ακόμη ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, στην επιστροφή του οδηγού στους αγώνες μετά από σχεδόν 9 χρόνια. Ξεκίνησαν επιφυλακτικά και στη συνέχεια αύξησαν το ρυθμό τους, με αποτέλεσμα να επιβραβευθούν, παρά το γεγονός ότι στο δεύτερο πέρασμα χρησιμοποίησαν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Το βάθρο, συμπλήρωσαν οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας, στα πηδάλια ακόμη ενός Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο νεαρός οδηγός με τον έμπειρο συνοδηγό, επηρεάστηκαν επίσης από την επιλογή ελαστικών στο δεύτερο -βρεγμένο- πέρασμα, κατακτώντας εντέλει την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι πολύπειροι Ηλίας Αθανασίου-Νίκος Πετρόπουλος, οι οποίοι μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα με το Mitsubishi Lancer EVO VIII Gr.A, προτού υποχωρήσουν στη συνέχεια, αφού επίσης προτίμησαν τα ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Στην 5η θέση, τερμάτισε τον αγώνα το πρώτο πλήρωμα με δικίνητο αυτοκίνητο. Ο λόγος για τους Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακαλή με Honda Civic Type-R, που πήραν σημαντική διαφορά στο πρώτο πέρασμα, την οποία διατήρησαν στη συνέχεια, επικρατώντας στην κλάση Α/7 και όντες το ταχύτερο πλήρωμα σε επίπεδο κατηγορίας F2. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Διονύσης Τροβάς-Νίκος Μπάμπαλης με μια πισωκίνητη BMW M3 Ε30, οι οποίοι ήταν το ταχύτερο πλήρωμα στην κατηγορία Ε, που συχνά χαρακτηρίζεται ως η αγαπημένη των θεατών, λόγω του θεάματος που προσφέρουν τα, σε πολλές περιπτώσεις, πισωκίνητα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως το πλήρωμα της όμορφης BMW, κέρδισε και το Έπαθλο Flat Out, που είχε αθλοθετήσει το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α., μετά από σχετική πρόταση της συντακτικής ομάδας του διαδικτυακού περιοδικού RRmagazine, με απώτερο σκοπό να επιβραβευτεί η "flat out" προσέγγιση των πληρωμάτων, με σκοπό τη μεγιστοποίηση τόσο της δικής τους ευχαρίστησης, όσο και αυτής των θεατών που βρέθηκαν στην ειδική διαδρομή, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα.
Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Γιώργου Καϊτατζή-Γεωργίας Μαυροπούλη (Ford Escort Cosworth) και Πάνου Ισμαήλου-Νίκου Μουζάκη (Citroen C2 R2), από έξοδο στο πρώτο και δεύτερο πέρασμα αντίστοιχα.
Όμως το αγωνιστικό, δεν ήταν το μοναδικό σημαντικό κομμάτι του 2ου Athens Rally Sprint Άγιος Μερκούριος. Όπως είχαμε προαναγγείλει, το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σε συνεργασία με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό "Make-a-wish" -οργανισμό που δραστηριοποιείται στην εκπλήρωση ευχών σοβαρά άρρωστων παιδιών, με στόχο να δυναμώσει την ψυχολογία τους χαρίζοντας τους δύναμη, χαρά και ελπίδα- φρόντισαν ώστε να πραγματοποιηθεί η ευχή ενός 12χρονου παιδιού. Ο μικρός Διονύσης, που είναι θιασώτης των αυτοκινήτων, βρέθηκε στην ειδική διαδρομή του αγώνα, ενώ έπειτα μετέβη και στο επίκεντρο του αγώνα στη Μαλακάσα, προκειμένου να γνωρίσει από κοντά τον φιλόξενο χώρο των αγώνων. Μάλιστα κατά τη διάρκεια της απονομής, η ευχή του να αποκτήσει ένα ποδήλατο BMX πραγματοποιήθηκε και ο μικρός παρέλαβε το δώρο του από τον οδηγό-θρύλο των ελληνικών αγώνων "Ιαβέρη", κατά κόσμον Τάσο Μαρκουΐζο, γεγονός που καταδεικνύει έμπρακτα πως οι αγώνες δεν αποτελούν μια δραστηριότητα που είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη κοινωνία, αφού οι άνθρωποι που ασχολούνται με το συγκεκριμένο σπορ, ζουν μέσα σε αυτή.
Το 2ο Athens Rally Sprint Άγιος Μερκούριος έφτασε στο τέλος του, ωστόσο οι αγωνιστικές δραστηριότητες για το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. δε σταματούν εδώ αφού στόχος είναι το φετινό δύσκολο, αλλά επιτυχημένο εγχείρημα, να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά!

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
Γιώργος Αργυρίου: "Ήταν ένας δύσκολος αγώνας που διεξήχθη υπό περίεργες καιρικές συνθήκες. Εμείς συμμετείχαμε για πρώτη φορά με αυτό το εξαιρετικό αυτοκίνητο, κινηθήκαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε αλλά δεν σας κρύβω ότι δεν περιμέναμε να τερματίσουμε στην πρώτη θέση. Φυσικά είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι και ευχαριστούμε τον Κώστα Σπύρο και την ομάδα, για το εξαιρετικό αυτοκίνητο που μας παρείχαν".
Λευτέρης Μανιαδάκης: "Μετά από 9 χρόνια αποχής, στην αρχή μάλλον δεν οδηγούσαμε πολύ σωστά. Όμως στη συνέχεια στρώσαμε την οδήγησή μας, ενώ παράλληλα κάναμε και κάποιες αλλαγές ρυθμίσεων στο αυτοκίνητο, που μας βόλεψαν περισσότερο, αφού αρχικά το αυτοκίνητο είχε μεγάλη ασάφεια. Σημασία έχει ότι συμμετείχαμε και τελικά, ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα σε μια αγαπημένη ειδική διαδρομή".
Στέφανος Καμιτσάκης: "Στο δεύτερο πέρασμα κάναμε λανθασμένη επιλογή ελαστικών, κάτι που τελικά μας στοίχισε. Γενικά δεν ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα όσο θα θέλαμε ".

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!