Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέντα της Kawasaki για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Με την τάση για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες να ισχυροποιείται, φαίνεται πως η Kawasaki αποφάσισε να προχωρήσει την ενασχόλησή της με αυτές στο επόμενο επίπεδο.

Η Kawasaki είναι η μικρότερη από τις 4 ιαπωνικές εταιρείες μοτοσυκλετών, αλλά η μητρική της, Kawasaki Heavy Industries, είναι ένας πραγματικός κολοσσός. Και μπορεί οι μοτοσυκλέτες να...
δημιουργούν σε μεγάλο βαθμό τη δημόσια εικόνα της, όμως η εταιρεία κατασκευάζει τα πάντα, από σούπερτανκερ ως διαστημόπλοια, κατέχοντας φυσικά τεράστια τεχνογνωσία σχεδόν σε όλους τους τεχνολογικούς τομείς.

Η εταιρεία δεν φαίνεται να επιδοκιμάζει τη δημιουργία και δημοσιοποίηση «φανταχτερών» πρωτότυπων που γοητεύουν για λίγο τον κόσμο, αλλά δεν φτάνουν ποτέ στην παραγωγή.

H φιλοσοφία της «Μεγάλης Πράσινης» είναι να ασχολείται με νέες ιδέες μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Παρόλα αυτά οι ενδείξεις πληθαίνουν για το ότι ενώ οι άλλοι μιλούν για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, η Kawasaki ετοιμάζει μία πραγματική.

Το τελευταίο κομμάτι που τοποθετείται με ακρίβεια στο συγκεκριμένο παζλ, αφορά την κατάθεση αιτήματος για κατοχύρωση μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Όχι ενός σκούτερ ούτε κάποιας αλλόκοτης συσκευής «ατομικής μετακίνησης», αλλά μιας κανονικής μοτοσυκλέτας.

Η αίτηση δημοσιοποιήθηκε μόλις τώρα, όμως έχει κατατεθεί από το 2010, πράγμα που σημαίνει ότι τα σχέδια της Kawa έχουν πιθανότατα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο...

Βέβαια η ιδέα μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας είναι πολύ γενική και δεν είναι δυνατόν να πατενταριστεί, όμως υπάρχει η δυνατότητα να κατοχυρωθούν πνευματικά δικαιώματα για συγκεκριμένους μηχανισμούς ή ιδέες που δεν αποκλείεται στο μέλλον να αποδειχτούν σημαντικά, εάν και εφόσον ωριμάσει η αγορά για κάτι τέτοιο.

Στην περίπτωση της Kawasaki, η πατέντα αφορά τη χωροταξική διαρρύθμιση των διαφόρων στοιχείων της μοτοσυκλέτας. Συγκεκριμένα εμφανίζονται οι μπαταρίες εγκιβωτισμένες σε ένα αεριζόμενο κουτί, για να ψύχονται. Υπάρχει προς αυτό η γνωστή εισαγωγή αέρα (Ramair) και μια εξαγωγή ζεστού αέρα κάτω από τη σέλα.

Παρότι στο σχέδιο η μοτοσυκλέτα φαίνεται «γυμνή», παρατηρώντας κανείς την εικόνα μπορεί να συμπεράνει ότι αφορά μια ντυμένη μοτοσυκλέτα και μάλιστα σπορ.

Θυμίζει πάντως το ηλεκτρικό Superbike βασισμένο στο ZX-10R που είχε κατασκευαστεί στην Βρετανία και είχε δηλωθεί ως συμμετοχή στο TT-Zero 2012, για να αποσυρθεί μετά από λίγες μέρες, ως ανέτοιμο…

Πηγή: Newsbeast.gr


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.