Λουκέτο στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων του Δημοσίου πρόκειται να μπει το επόμενο διάστημα και πλέον ο τεχνικός έλεγχος θα αποτελεί αντικείμενο μόνο των ιδιωτικών ΚΤΕΟ που λειτουργούν σε όλη τη χώρα.
είχε ξεκινήσει στις αρχές του έτους όταν, ο τότε υπουργός Υποδομών κ. Βορίδης, είχε ανακοινώσει τα σχέδια αυτά σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν υπάρχει κανένας λόγος το κράτος να διαθέτει συνεργεία».
Παρότι στις προθέσεις του τότε υπουργού ήταν το κλείσιμο να προχωρήσει άμεσα εν τούτοις αυτό δεν έγινε. Ωστόσο δέκα και πλέον χρόνια μετά την είσοδο του ιδιωτικού τομέα στο χώρο του τεχνικού ελέγχου φαίνεται ότι έχουν πλέον ωριμάσει οι συνθήκες για την απόσυρση του κράτους από μια δραστηριότητα την οποία καλύπτουν επαρκώς τα περίπου 130 ΙΚΤΕΟ που δραστηριοποιούνται σε όλη την Ελλάδα.
Ενδεικτικό, πάντως, του αποσπασματικού σχεδιασμού από πλευράς του Δημοσίου είναι το γεγονός τα δημόσια ΚΤΕΟ την προηγούμενη χρονιά προχώρησαν στην προμήθεια εξοπλισμού, ενώ κάποια εξ’ αυτών προχώρησαν και στην κατασκευή νέων κτιρίων, δράσεις που κόστισαν συνολικά περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, πριν από το κλείσιμο τους θα πρέπει να δοθεί λύση στο θέμα των εργαζομένων. Στα ΚΤΕΟ του Δημοσίου απασχολούνται σήμερα περίπου 550 εργαζόμενοι οι οποίοι ανήκουν στις περιφέρειες, στην αρμοδιότητα των οποίων έχουν περάσει τα ΚΤΕΟ. Οι εργαζόμενοι αυτοί αναμένεται ότι θα απορροφηθούν σε άλλες θέσεις των περιφερειών.