Ένα cool σύμβολο ιταλικού στυλ, αλλά με έντονο ποπ άρωμα, το Fiat 500 συνεχίζει να μαγνητίζει την προσοχή και στην απέναντι όχθη του ωκεανού, όπου εμφανίστηκε πέρυσι για να κατακτήσει και τους αμερικανούς οδηγούς. Πράγματι, την παραμονή της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες όπου θα παρουσιαστεί η έκδοση Abarth, το αυτοκίνητο πόλης της Fiat ανανεώνει τα πεδία τοποθέτησης και επικοινωνίας του κάνοντας ξανά την εμφάνισή του μαζί με την Jennifer Lopez.
Έπειτα από την επιτυχία του πρώτου μουσικού βίντεο «On the floor», το οποίο κατέγραψε πάνω από 415 εκατομμύρια επισκέψεις στο "youtube", η διάσημη Αμερικανίδα σταρ κυκλοφόρησε...
το νέο της βιντεοκλίπ του σίνγκλ «Papi» από το άλμπουμ «Love?» (Island Def Jam). Για να κάνει μια γρήγορη απόδραση στους αμερικανικούς δρόμους, η πολυτάλαντη καλλιτέχνιδα ήθελε να οδηγήσει ένα Fiat 500, ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για όλους εκείνους που θέλουν να διασκεδάζουν και να πηγαίνουν παντού οδηγώντας ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο. Η συνεργασία της καλλιτέχνιδας και του αυτοκινήτου οδήγησε σε ένα διαφημιστικό 30 και 60 δευτερολέπτων. Πρόκειται για το τρέιλερ ενός μουσικού βιντεοκλίπ που προωθεί την κυκλοφορία τόσο του τραγουδιού της Jennifer Lopez όσο και της Pop έκδοσης του Fiat 500.
Ενώ η διαφήμιση προβλήθηκε στα εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα των ΗΠΑ στις 6 Νοεμβρίου, η Fiat αποφάσισε να προβάλει ένα απόσπασμα του βιντεοκλίπ στο "youtube" σήμερα, συντονίζοντας άψογα την ποπ άποψη του βιντεοκλίπ και του αυτοκινήτου. Η διαφημιστική καμπάνια θα προβάλλεται online για 24 ώρες με μια διαδραστική διαδρομή που μέσω μιας σειράς από στιγμιότυπα διευκολύνει την εξερεύνηση μιας βασικής άποψης του βίντεο υπενθυμίζοντας τις αξίες του Fiat 500 -στυλ, γοητεία και εφευρετικότητα- οι οποίες του χάρισαν μια ενθουσιώδη υποδοχή σε όλες τις αγορές στις οποίες κυκλοφόρησε. Πράγματι, σήμερα το Fiat 500 είναι μια «παγκόσμια μάρκα» αναγνωρισμένη παντού και δελεαστική όσο λίγες.
Είτε στο Λονδίνο, το Τόκιο, τη Ρώμη είτε στη Νέα Υόρκη, το μοντέλο της Fiat αποτελεί πρότυπο σε όλο τον κόσμο. Όπως ακριβώς και η Jennifer Lopez, μία από τις μεγαλύτερες διασημότητες του κόσμου του θεάματος και η αδιαμφισβήτητη βασίλισσα της ποπ και λάτιν αμερικανικής R&B μουσικής. Το νέο διαφημιστικό σποτ βασίζεται, συνεπώς, σε μια καινοτόμο προσέγγιση που αφενός απογειώνει την εγγυημένη απήχηση της σταρ στο μέγιστο και, αφετέρου παγιώνει τη νεανική και ποπ θέση του 500 τονίζοντας παράλληλα τη διεθνή του διάσταση.