Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα Skoda Octavia με το super οικονομικό μοτέρ 1.600cc TDI (Diesel). Διανύστε 1.200 Km με 55 λίτρα!!!

Με το πετρέλαιο 30 λεπτά κάτω από την βενζίνη και την κατανάλωση της νέας πετρελαιοκίνητης Octavia 1.6lt TDI να μην ξεπερνά σε καμία περίπτωση τα 5 λίτρα/100 Km ένα μέσο νοικοκυριό που χρειάζεται περίπου 250 ευρώ σε βενζίνα τον μήνα για τις μεταφορικές του ανάγκες θα περιορίσει τα έξοδα κίνησης σε λίγότερο από το μισό δηλαδή σε 120 περίπου ευρώ τον μήνα! Φυσικά όλα αυτά για τους κατοίκους της επαρχίας γιατί σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη υπάρχη η απαράδεκτη νομοθεσία περί απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης και εδώ εντοπίζεται το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου...που κατά τ'άλλα εκλύει στο περιβάλλον μόλις 119 γρ.ρύπων...



Η Skoda Octavia φλερτάρει τους τελευταίους μήνες με την πρώτη πεντάδα στους πίνακες πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας αν και λόγω διαστάσεων θα μπορούσε κανείς να την κατατάξει και στην μεσαία κατηγορία όπου η θέση της στην κατάταξη πωλήσεων της ελληνικής αγοράς θα ήταν ακόμη καλύτερη.

Το αυτοκίνητο αν και χρόνια στην αγορά κάθε άλλο παρά "γερασμένο" φαίνεται. Απεναντίας οι γραμμές του είναι ιδιαίτερα σύγχρονες και δίνουν μια μυώδη υφή στο γερμανοτσεχικό αυτοκίνητο που συναγωνίζεται πια τόσο σε δημοφιλία όσο και σε ποιότητα κατασκευής ακόμη και το ομόσταβλο VW GOLF! Για να μην αναφέρω το VW JETTA 122PS που είναι ο βασικός ομόσταβλος ανταγωνιστής της Octavia και έχει χάσει κατά κράτος από το τσέχικο αυτοκίνητο παρόλο που διατίθεται καλύτερα εξοπλισμένο (Standard ESP) και στην ίδια τιμή με την Octavia 5 TSI 122PS...

Η τακτική της μητρικής Volkswagen και κατ' επέκταση της Skoda να φέρνει στο προσκήνιο διαρκώς νέες εκδόσεις των ήδη υφιστάμενων μοντέλων απέδωσε... Έτσι, λοιπόν, την τελευταία διετία με την τοποθέτηση των βενζινοκινητήρων TSI (Turbo, άμεσου ψεκασμού) κατέφερε να προσδώσει στο ποιοτικό αυτοκίνητο το κύρος που του έλειπε. Τώρα πια ο ανταγωνισμός βρίσκεται στην σκιά της πληθωρικής Octavia που δεν έχει να φοβάται παρά μόνο τον ευατό της, μιλώντας φυσικά για τη νέα γενιά της Octavia που θα γεμίσει την παγκόσμια αγορά στις αρχές του 2012!

ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.600cc TDI ΓΙΑ ΤΟ BEST SELLER ΤΗΣ SKODA

Πάρ' αυτά η Skoda διαθέτει μια ιδιαίτερα οικονομική - στην χρήση - έκδοση της υφιστάμενης Octavia που οι περισσότεροι από εμάς θα πρέπει να σκεφτούμε και να αξιολογήσουμε με προσοχή μήπως είναι αυτή που τελικά ταιριάζει στις ανάγκες μας. Και βέβαια δεν μιλάμε παρά για την νέα Turbo Diesel (TDI) Octavia 5 που από μόλις 1.600 κυβικά εκατοστά αποδίδει 250 νιουτόμετρα ροπής και 105 ίππους.

Πρόκειται για την ισχυρή έκδοση του...
εν λόγω μοτέρ που σε άλλες αγορές διατίθεται και με λιγότερους ίππους (75, 90). Το σημαντικό με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο είναι η κατανάλωσή του που δεν ξεπερνά σε οποιεσδήποτε συνθήκες τα 5 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα δίνοντας στον ευτυχή κάτοχό του την ευκαιρία να γεμίσει το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων και να διανύσει με αυτό 1.200 ολόκληρα χιλιόμετρα συνεπικουρούμενα με το διατιθέμενο οικονομόμετρο του αυτοκινήτου που αναπάσα στιγμή πληροφορεί τον οδηγό για το σύνολο των χιλιομέτρων που μπορεί να διανύσει με το υφιστάμενο καύσιμο. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ DIESEL ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 1,25€ ΤΟ ΛΙΤΡΟ, δηλαδή 30 λιγότερα λεπτά το λίτρο σε σχέση με την βενζίνη. Για να καταλάβετε το μέγεθος αυτό αρκεί να σας πω ότι η Octavia 5 1.6lt TDI καίει 50% λιγότερο καύσιμο από ένα βενζινοκίνητο 1.600cc της ίδιας κατηγορίας. Τώρα το πώς ένα αυτοκίνητο με 4,57 μέτρα μήκους και 1.300 κιλά βάρους καταφέρνει αυτήν την επίδοση καλύτερα ρωτήστε τους Τσέχους κατασκευαστές. Με αυτό το δεδομένο θα πρέπει μάλλον οι ιάπωνες κατασκευαστές των πολύπλοκων και πανάκριβων υβριδικών κινητήριων συστημάτων με παρεμφερή κατανάλωση (βλ. Toyota Prius) να ξανασκεφτούν το όλο θέμα...

Από κει και πέρα το αυτοκίνητο με βάση τεστ που έχουν γίνει από γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου είναι σβέλτο και ροπάτο από τις χαμηλές στροφές λόγω diesel ενώ στην επιτάχυνση 0-100 Km/h χρειάζεται 12,5 sec με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 190 Km/h. Φυσικά οι ρεπρίζ του αυτοκινήτου είναι κορυφαίες λόγω μοτέρ δίνοντας "αέρα" στις προσπεράσεις με γεμάτο το αυτοκίνητο...

Οι χώροι μέσα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικοί, με το μεταξόνιο να είναι το ίδιο με του VW GOLF 2,57m ενώ το ισχυρό χαρτί του μεσαίου SKODA είναι σίγουρα το τεράστιο για τα δεδομένα της κατηγορίας πορτ-μπαγκάζ των 560 λίτρων με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του το τεράστιο επίσης άνοιγμα. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ο χώρος αυτός μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1360 λίτρα.

20.090 ευρώ με την έκπτωση της Skoda και 60 άτοκες δόσεις για το καλά εξοπλσιμένο τσέχικο αυτοκίνητο και φυσικά δίνοντας κάτι παραπάνω μπορείτε να αποκτήσετε την Octavia 5 TDI με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG του Group VW! Ακόμα το σκέφτεστε;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: