Ο ρυθμός παραγωγής του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου Nissan Leaf δεν φθάνει να καλύψει τις πραγματοποιηθείσες παραγγελίες!
"Παράγεται ήδη το αυτοκίνητο που θα σηματοδοτήσει τη αρχή του τέλους των θερμικών κινητήρων..."
Ναι πολύ καλά διαβάσατε! Τα σχεδόν 12.000 αυτοκίνητα που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής από τον Μάρτιο 2010 που πρωτοξεκίνησε η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της ιαπωνικής φίρμας μέχρι και πριν από λίγες ημέρες, δεν επαρκούν για να καλύψουν τις γενόμενες παραγγελίες.
Τα μεγαλοστελέχη της Nissan ήδη τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση...Το αυτοκίνητο "υπόσχεται" αυτονομία 160 Km....Η χωρητικότητα της μπαταρίας του Nissan Leaf είναι της τάξης των... 24 KWh με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η κατασκευάστρια εταιρεία και με βάση σχετικές μελέτες που έχουν γίνει από ειδικούς συγκριτικά με έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνει περί τα 10lt/100Km (μέση κατανάλωση) ή αν θέλετε 10*1,50 = 15 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα κίνησης το Nissan Leaf θα χρειάζεται αντίστοιχα περί τα 2 ευρώ για την φόρτισή του από την οικιακή πρίζα των 220 Volt για να καλύψει την απόσταση των 100 χιλιομέτρων. Είναι σίγουρα κίνητρο...κίνητρο για να δωθεί επιτέλους ένα τέλος στον μύθο της αποκλειστικής χρήσης ορυκτού καυσίμου για την κίνηση οχημάτων.
"Το διαθέσιμο video δείχνει ξεκάθαρα την ιδιαίτερη οπτική εικόνα του Leaf και προδιαθέτει για την συμπαγή εικόνα και την άριστη οδική του συμπεριφορά. Η ροπή του ηλεκτρικού μοτέρ είναι αυτή που θα κάνει την διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό..."εσωτερικής καύσης" που σε μερικά χρόνια πιθανόν να συναντούμε σε κάποιο σύγχρονο μουσείο αυτοκινήτων..."
Η Nissan τα τελευταία χρόνια έχει βγάλει προς τα έξω ένα προφίλ αξιοπιστίας και τιμιότητας και με γνώμονα το σοβαρό παρελθόν της σαν εταιρεία θέλουμε να πιστεύουμε ότι το Nissan Leaf θα διαψεύσει και τον τελευταίο δύσπιστο που δεν παραδέχεται την ηλεκτρική κίνηση & τεχνολογία.
Το αυτοκίνητο παράγει μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ 80 kW (107 hp / 109 PS) και 280 Nm ροπής. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι η τεράστια ροπή των 280Nm- ως βασικό γνώρισμα των ηλεκτροκινητήρων - συναντιέται για παράδειγμα στα δίλιτρα Turbo Άμεσου Ψεκασμού (TFSI) της VW και έρχεται να εξισορροπήσει τα σχετικά λίγα 107Hp ισχύος... Περισσότερες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά μπορείτε να εντοπίσετε στην σχετική εικόνα που επισυνάπτουμε στο post προς ενημέρωσή σας.
Διαβάστε μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και της απόσβεσης κτήσης του από το autocarnet πατώντας... εδώ.
Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:
- Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
- Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
- Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
- Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
- Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
- Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!