Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ελλάδα χάνει τη μεγάλη ευκαιρία που παρουσιάζεται να διατηρήσει το Ράλι Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι του 2010...


Η Ελλάδα χάνει τη μεγάλη ευκαιρία που παρουσιάζεται να διατηρήσει το Ράλι Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι του 2010, παρά το μέτρο εναλλαγής των αγώνων του σπορ χρόνο παρά χρόνο.

Πριν από δύο χρόνια η εταιρεία International Sportsworld Communicators (ISC), στην οποία ανήκουν τα εμπορικά δικαιώματα του WRC, αποφάσισε να βρει 24 αγώνες, να τους χωρίσει στη μέση και να διαμορφώνει έτσι κάθε σεζόν με 12 αγώνες. Συνεπώς,... κάθε ράλι θα διεξαγόταν χρόνο παρά χρόνο.

Το πλάνο ξεκίνησε φέτος και από το πρόγραμμα απουσίαζε το ένδοξο Ράλι Μόντε Κάρλο - οι οργανωτές του οποίου αποφάσισαν να το εντάξουν στο πρόγραμμα του ανταγωνιστικού πρωταθλήματος Intercontinental Rally Challenge (IRC).

Σύμφωνα με το αρχικό πλάνο, το Μόντε θα επέστρεφε στο πρόγραμμα το 2010 και θα απουσίαζαν κλασσικοί αγώνες, όπως τα Ράλι Ουαλίας, Φινλανδίας, Καταλούνια και Ακρόπολις (τα οποία περιλαμβάνονταν στο πρόγραμμα του 2009).

Ωστόσο, στην πορεία φάνηκε ότι τα νέα Ράλι Ινδονησίας και Ρωσίας δεν θα διεξαχθούν του χρόνου, ενώ οι οργανωτές του Μόντε Κάρλο αποφάσισαν να παραμείνουν και το 2010 στο IRC. Συνεπώς, προέκυψαν τρεις κενές θέσεις - που έγιναν τέσσερις όταν η ISC αύξησε τους αγώνες του 2010 από δώδεκα σε δεκατρείς.

Χρειαζόταν, λοιπόν, να βρεθούν τέσσερα ράλι που θα κάλυπταν αυτές τις θέσεις. Η ISC αποφάσισε να επιλέξει τέσσερις από τους σπουδαιότερους αγώνες του προγράμματος του 2009. Διάλεξε τα Ράλι Ουαλίας, Φινλανδίας, Ισπανίας (Καταλούνια), Πορτογαλίας - και για εφεδρικό το Ράλι Αργεντινής.

Το Ράλι Ακρόπολις, ένας από τους ενδοξότερους αγώνες με ιστορία περίπου έξι δεκαετιών, περιφρονήθηκε. Η ISC δεν επέλεξε με βάση την ιστορική σπουδαιότητα, αλλά με κριτήριο το μάρκετινγκ, την προβολή του αγώνα και την κυβερνητική στήριξη. Από τα παραπάνω ράλι, μόνο το Ακρόπολις δεν έχει τίποτα από αυτά τα τρία.


Το πρόγραμμα του 2010, που μπορείτε να δείτε παρακάτω (χωρίς ημερομηνίες, προς το παρόν), θα τεθεί από την ISC προς ψήφιση στο Παγκόσμιο Συμβούλιο του Μότορσπορ, τον Ιούνιο. Είναι εξαιρετικά αμφίβολο ότι το Συμβούλιο της FIA θα το απορρίψει, συνεπώς η μόνη ελπίδα για τους οργανωτές του Ακρόπολις είναι να πείσουν -μέχρι τότε- την ISC ότι το Ακρόπολις του χρόνου θα έχει προβολή και κυβερνητική υποστήριξη.


WRC 2010


* Ράλι Σουηδίας
* Ράλι Μεξικού
* Ράλι Πορτογαλίας
* Ράλι Ιορδανίας
* Ράλι Τουρκίας
* Ράλι Νέας Ζηλανδίας
* Ράλι Βουλγαρίας
* Ράλι Φινλανδίας
* Ράλι Γερμανίας
* Ράλι Ιαπωνίας
* Γύρος Κορσικής
* Ράλι Καταλούνια
* Ράλι Ουαλίας



in.gr



Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:
- Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
- Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
- Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
- Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
- Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
- Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.