Το αφεντικό της Honda, Shuhei Nakamoto, γνωρίζει καλά τα προβλήματα της RC212V και ήδη έχει επισημάνει στους ανθρώπους του HRC ποιο δρόμο πρέπει να ακολουθήσουν. Το μόνιμο παράπονο των Pedrosa και Dovizioso ήταν ότι το πλαίσιο δεν μπορούσε να φέρει σε κατάλληλη θερμοκρασία τα ελαστικά της Bridgestone, ενώ ακόμα και όταν τα κατάφερνε, δεν εκμεταλλευόταν πλήρως τις δυνατότητές τους. Για το 2010, η Honda θα ετοιμάσει μια ολοκαίνουρια μοτοσικλέτα, η οποία φυσικά θα έχει εντελώς νέο πλαίσιο και τις αναρτήσεις της Ohlins.
Ο Nakamoto τόνισε πως το αδύνατο σημείο της Honda είναι το πλαίσιο και ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα. «Το πλαίσιο είναι το αδύναμο σημείο μας. Όμως και στον κινητήρα είχαμε πρόβλημα με την οδηγησιμότητα. Ο κινητήρας της Honda είναι ίσως πιο δυνατός απο εκείνον της Yamaha στις υψηλές στροφές. Όμως γενικά, ίσως να μην είναι τόσο δυνατός όσο της Yamaha».
Το 2010 όλοι στη Honda ελπίζουν να βελτιωθεί η κατάσταση της RC212V, ώστε να βρεθεί ξανά στην κορυφή.
ΠΗΓΗ