Την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου βγήκε "στον αέρα" το νέο τηλεοπτικό σποτ του Citroen C5, που σχεδίασε και υλοποίησε η XL Advertising Communication, με τίτλο "Spheres".
Η ιδιαιτερότητα του τηλεοπτικού είναι ότι έγινε αποκλειστικά σε ψηφιακό περιβάλλον με high definition ποιότητα, εφάμιλλη της ποιότητας του φιλμ, η οποία για πρώτη φορά επιχειρείται σε τέτοια έκταση στην Ελλάδα, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Στην ταινία πρωταγωνιστεί το Citroen C5, το οποίο είναι ένα από τα πληρέστερα σε εξοπλισμό αυτοκίνητα της κατηγορίας του, περιλαμβάνοντας μέχρι και υδροενεργητική ανάρτηση.
Εταιρεία παραγωγής είναι η Playcreate, η οποία ανέλαβε και όλο το 3D animation post production της ταινίας, σε συνεργασία με το σκηνοθέτη George Moragemos, ο οποίος έχει ενταχθεί στο δημιουργικό δυναμικό της XL από το Σεπτέμβριο, διευθύνοντας το τμήμα των τηλεοπτικών παραγωγών. Το σενάριο του τηλεοπτικού είναι προϊόν κοινής συνεργασίας του G. Moragemos και του Γιάννη Ζευγώλη, Creative Manager της XL Advertising Communication. Την ευθύνη του λογαριασμού της Citroen έχει η Κατερίνα Παπαδημητρίου, Head του Client Service Department της XL.
ΠΗΓΗ