Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα μέτρα που έχουν ληφθεί για να μειωθεί το κόστος στη Formula1 δεν είναι αρκετά, σύμφωνα με τον νέο πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου...


Τα μέτρα που έχουν ληφθεί για να μειωθεί το κόστος στη Formula1 δεν είναι αρκετά, σύμφωνα με τον νέο πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Ζαν Τοντ. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου έχει αλλάξει χέρια εδώ και μερικούς μήνες και έχει περάσει από τον Μαξ Μόσλεϊ στον Ζαν Τοντ.
Ο νέος πρόεδρος της FIA πιστεύει ότι τα μέτρα που έχουν παρθεί δεν είναι αρκετά, ώστε να μειωθεί το κόστος στη Formula1, όπως τόνισε σε δηλώσεις του, στις οποίες αναφέρθηκε στην οικονομική κρίση που έχει «χτυπήσει» το σπορ, καθώς και την επιλογή να αφήσουν το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας.
«Είμαι πεπεισμένος ότι πρέπει να αντικατοπτρίζουμε το περιβάλλον με τις νέες τεχνολογίες.
Πρέπει να προσαρμοστούμε στο χρόνο και να αναθεωρήσουμε το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ακόμα και να δημιουργήσουμε νέους κλάδους. Αφού παρατήσαμε το KERS, δε θα πετύχουμε τίποτα καινούριο την επόμενη χρονιά. Λυπάμαι γι' αυτό.
Έχω αποφασίσει να δημιουργήσω μια ομάδα εργασίας, με το πρώην αφεντικό κινητήρων της Ferrari, Τζιλς Σιμόν, να μπαίνει στη FIA σε αυτό το πλαίσιο. Οι ομάδες της Formula1 είναι μερικές φορές τυφλές και δεν αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει στον κόσμο.
Αλλά οι αγώνες έχουν χτυπηθεί από την οικονομική κρίση. Η Formula1 είναι πολύ ακριβή και ο προκάτοχός μου, Μαξ Μόσλεϊ, έκανε μεγάλες προσπάθειες για να μειώσει τα κόστη, όμως δεν ήταν αρκετό, ειδικά καθώς κάποιες ομάδες ήταν αντίθετες. Είμαι λυπημένος που οι Honda, BMW και Toyota έφυγαν, αλλά όταν ξοδεύεις πολλά και τα αποτελέσματα δεν είναι εκεί, είναι αναπόφευκτο. Από την άλλη πλευρά είναι ωραίο που νέες ομάδες θα εισέλθουν.
Όμως, τα μέτρα που έχουν παρθεί για την περικοπή του κόστους δεν επαρκούν. Είμαι εναντίον του περιορισμού ρυθμίσεων στα μπάτζετ, αλλά αν θέλουμε να διαιωνίσουμε τη Formula1, τότε χρειάζεται μια πραγματική ευαισθητοποίηση και θεμελιώδεις αποφάσεις», είπε ο Γάλλος, ο οποίος θέλει να μη βρεθεί στη θέση που ήταν ο Μόσλεϊ το περασμένο καλοκαίρι, δηλαδή να βρίσκεται σε κόντρα με τις ομάδες για τους κανονισμούς, και συν τοις άλλοις επιθυμεί να κάνει το καλύτερο δυνατό για το άθλημα.
Πηγή: www.gazzetta.gr





Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: