Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πακέτο ‘Worksite’ για το νέο Opel Combo: Hill Descent Control, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, αναβαθμισμένη ανάρτηση


Πακέτο ‘Worksite’ για το νέο Opel Combo: Hill Descent Control, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, αναβαθμισμένη ανάρτηση
Η ασφάλεια σε ανώμαλο έδαφος όπως τα εργοτάξια είναι ανεκτίμητη ειδικά για τα οχήματα. Τα ατυχήματα μπορούν να αποφεύγονται με κατάλληλο αυτοκίνητο και εξοπλισμό, αλλά και σωστές επιλογές, παράδειγμα το νέο συμπαγές van Opel Combo με προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip και πακέτο Worksite.


Το IntelliGrip προσφέρει στο προσθιοκίνητο Combo – Διεθνές Van της Χρονιάς 2019 – βέλτιστη ελκτική πρόσφυση και ευστάθεια σε ποικίλα οδοστρώματα. Ο οδηγός απλά επιλέγει το κατάλληλο πρόγραμμα ελέγχου πρόσφυσης μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου στην κεντρική κονσόλα. Στη συνέχεια τα ηλεκτρονικά προσαρμόζουν άμεσα την κατανομή ροπής στους τροχούς και τις ρυθμίσεις του ESP (ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας) σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα.

Το IntelliGrip διαθέτει τα εξής πέντε προγράμματα:

  • Normal / On-road: Το ‘Normal’ mode ενεργοποιείται με το που ξεκινά το Combo. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) και ο έλεγχος πρόσφυσης ρυθμίζονται σε συνήθεις, καθημερινές συνθήκες – ιδανικό για την πόλη, τον αυτοκινητόδρομο ή τον επαρχιακό δρόμο.
  • Snow (Χιόνι): Το ‘Snow mode’ εξασφαλίζει τη βέλτιστη δυνατή πρόσφυση στον πάγο και το χιόνι, σε ταχύτητες έως 50 km/h. Ο έλεγχος πρόσφυσης ρυθμίζει την ολίσθηση των εμπρός τροχών, φρενάρει τον ολισθαίνοντα τροχό και μεταφέρει τη ροπή στον έτερο εμπρός τροχό.
  • Mud (Λάσπη): Αυτό το πρόγραμμα επιτρέπει περισσότερη ολίσθηση. Η σκόπιμη ολίσθηση του τροχού με τη λιγότερη πρόσφυση, όταν το όχημα ξεκινά, απομακρύνει τη λάσπη, με αποτέλεσμα τα ελαστικά να ανακτούν την πρόσφυσή τους. Ταυτόχρονα, το μεγαλύτερο ποσοστό ροπής κατανέμεται στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Το πρόγραμμα είναι ενεργό μέχρι τα 80 km/h.
  • Sand (Άμμος): Το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιτρέπει ένα μικρό βαθμό ταυτόχρονης ολίσθησης των δύο κινητήριων τροχών, για να μπορεί το αυτοκίνητο να κινηθεί και να μην βυθιστεί στην άμμο.
  • ESP Off: Επιτρέπει την απενεργοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας (ESP) και τον έλεγχο πρόσφυσης σε ταχύτητες μέχρι τα 50 km/h. Για λόγους ασφαλείας, το IntelliGrip επιστρέφει αυτόματα σε ‘normal mode’ σε ταχύτητες πάνω από 50 km/h.


Επομένως, το IntelliGrip προσαρμόζει την κατανομή ροπής στους εμπρός τροχούς σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα, επιτρέποντας ολίσθηση όταν είναι απαραίτητο και επιτυγχάνοντας τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ πρόσφυσης και ολίσθησης των τροχών.

Εκτός από την έξτρα πρόσφυση του συστήματος IntelliGrip, προστασία σε δύσβατο έδαφος για το Combo, τον οδηγό και το πλήρωμα παρέχει το προαιρετικό πακέτο ‘Worksite’. Αυτό περιλαμβάνει Σύστημα Ελέγχου Καθόδου (Hill Descent Control), 30 mm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, πιο άκαμπτη εμπρός αντιστρεπτική δοκό και ενισχυμένο πίσω εγκάρσιο στοιχείο, ελαστικά μεγαλύτερης διαμέτρου, πίσω ελατήρια μεταβλητού συντελεστή και μεταλλικό προστατευτικό κάρτερ κάτω από το χώρο του κινητήρα.

Πλούσια γκάμα εκδόσεων και συστημάτων υποστήριξης

Το νέο Combo προσφέρει μία πλούσια γκάμα εκδόσεων για οδηγούς και πληρώματα, μεταξύ των οποίων μία στάνταρ έκδοση μήκους 4,40m, μία μακρύτερη έκδοση XL 4,75m και ένα ευρύχωρο, πενταθέσιο crew cab. Η γκάμα κινητήρων 1.5L diesel ήδη πληροί το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP. Το νέο, συμπαγές όχημα μεταφορών της Opel μπορεί επίσης να μεταφέρει περισσότερα φορτία συγκρινόμενο με τους άμεσους ανταγωνιστές του, διαθέτοντας χώρο φόρτωσης 4,4 m3, ωφέλιμο φορτίο έως 1.000 kg και μήκος χώρου φόρτωσης 3.440 mm. Ιδιαίτερα πρακτικό είναι το μεγάλο πλάτος μεταξύ των πίσω θόλων των τροχών, για να μπορεί το Combo να μεταφέρει μέχρι δύο Ευρωπαλέτες– ακόμα και στην έκδοση κοντού μεταξονίου. Αντικείμενα μεγάλου μήκους, όπως ξύλινες σανίδες μπορούν να τοποθετούνται υπό γωνία χάρη στο προαιρετικό άνοιγμα οροφής. Ένα ακόμα ευφυές στοιχείο σε αυτή την κατηγορία το οποίο το Combo θα προσφέρει από το 2019, είναι ένας δείκτης υπερφόρτωσης που λειτουργεί με αισθητήρα και ενημερώνει τον οδηγό, με το πάτημα ενός μπουτόν, για την υπέρβαση του επιτρεπόμενου φορτίου.

Αυξάνοντας τον αριθμό επιλογών, το νέο Combo διατίθεται επίσης με μία μοναδική γκάμα συστημάτων υποστήριξης που κάνουν την οδήγηση, τους ελιγμούς και τη μεταφορά αγαθών ή πληρωμάτων ευκολότερη, ασφαλέστερη και πιο άνετη. Το προαιρετικό Surround Rear Vision, που θα προσφέρεται από την επόμενη χρονιά, βελτιώνει την ορατότητα κατά την οπισθοπορεία, ενώ μία δεύτερη κάμερα στον εξωτερικό καθρέπτη στην πλευρά του συνοδηγού περιορίζει το τυφλό σημείο σε αυτή την πλευρά του οχήματος. Εξάλλου, το νέο Combo μπορεί να εφοδιάζεται με το σύστημα Flank Guard[1] που λειτουργεί με αισθητήρα και βοηθά να αποφεύγονται προσκρούσεις ή γρατζουνιές με χαμηλές ταχύτητες στα πλαϊνά τμήματα του αυτοκινήτου.

Η καταλληλότητα του Combo για επαγγελματίες ενισχύεται με προηγμένα συστήματα infotainment που εξασφαλίζουν εξαιρετική συνδεσιμότητα. Τα συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto συστήματα Multimedia Radio και Multimedia Navi Pro ελέγχονται εύκολα μέσω της έγχρωμης οθόνης αφής 8,0 ιντσών. Η κορυφαία έκδοση με ενσωματωμένη πλοήγηση που περιλαμβάνει Ευρωπαϊκούς χάρτες και τρισδιάστατη πλοήγηση προσφέρει επίσης ενημερώσεις TMC (Traffic Messaging Channel).


[1] Ενεργό σε ταχύτητες κάτω από 10 km/h.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: