Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2018 Formula 1 Honda Ιαπωνικό Grand Prix


Οι θεατές και οι ομάδες παρακολούθησαν ένα συγκλονιστικό Grand Prix στην επική πίστα της Σουζούκα. Η εκκίνηση ήταν επεισοδιακή και αυτό επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα, στον αγώνα του...
Charles Leclerc. Εκκινούσε από την 10η θέση, ξεκίνησε καλά και έδινε μάχη για να κερδίσει θέσεις όταν μια επαφή με τον Kevin Magnussen στο δεύτερο γύρο προκάλεσε ζημιά στο μονοθέσιο, οριοθετώντας τον αγώνα του. Αμέσως μετά ο Leclerc πραγματοποίησε ένα πρόωρο πιτ στοπ κατά τη διάρκεια της εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας. Εκεί η ομάδα άλλαξε το ρύγχος του μονοθεσίου. Μετά δούλεψε σταθερά ώστε να κερδίσει θέσεις στο μέσο της κατάταξης. Δυστυχώς ένα μηχανικό πρόβλημα στο μονοθέσιο του Charles Leclerc, τον οδήγησε σε εγκατάλειψη στον 39ο γύρο. Ο Marcus Ericsson επίσης εκκίνησε καλά και κατάφερε να κερδίσει θέσεις από το πίσω μέρος, ώστε να βρεθεί στη μάχη, του μέσου της κατάταξης. Τερμάτισε τελικά 12ος έχοντας καλή εμφάνιση στο Ιαπωνικό Grand Prix Formula 1 2018. H Alfa Romeo Sauber F1 Team κοιτά τώρα προς τον επόμενο αγώνα που θα διεξαχθεί στις ΗΠΑ, αδημονούμε να δώσουμε μάχη για ένα καλό αποτέλεσμα εκεί.




Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):

C37 (Chassis 03/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 12ος. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και μετά από 5 γύρους έβαλε τη μέση γόμα.

«Ξέραμε ότι θα είναι ένας δύσκολος αγώνας λαμβάνοντας υπόψη ότι εκκινούσα από την 20η θέση. Το ότι τερμάτισα 12ος είναι ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Είχαμε καλό ρυθμό και το μονοθέσιο έδινε καλή αίσθηση. Οδήγησα με το ίδιο σετ ελαστικών στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αυτό απαιτούσε συνεχή διαχείριση από την πλευρά μου. Είναι κρίμα ότι δεν εκκίνησα από καλύτερη θέση στον αγώνα, καθώς είχαμε πιθανότητες για βαθμούς. Παραταύτα ήταν μια θετική μέρα, ανυπομονώ για την επόμενη ευκαιρία στο Ώστιν.»


Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

C37 (Chassis 02/Ferrari)

Αποτέλεσμα: Εγκατέλειψε. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και μετά από 4 γύρους έβαλε τη μέση γόμα. Στον 35ο γύρο έβαλε τη μαλακή γόμα

«Ήταν ένας διασκεδαστικός αγώνας παρότι δεν τελείωσε με τον τρόπο που θα θέλαμε. Στην αρχή ήμουν απασχολημένος δίνοντας μάχη για θέση με κάποια μονοθέσια γύρω μου, αναγκάστηκα όμως να υποχωρήσω. Έχασα μερικές θέσεις εκεί όμως έδωσα σκληρή μάχη στην συνέχεια του αγώνα για να τις ανακτήσω. Στο δεύτερο γύρο αναμίχθηκα σε συμβάν. Αμέσως μετά πραγματοποιήσαμε πιτ στοπ για ν' αλλάξουμε ρύγχος στο μονοθέσιο. Ξέραμε ότι δεν ήταν ιδανικό να μπούμε τόσο γρήγορα στα πιτ αλλά έπρεπε, ήταν ο μόνος τρόπος για να μπορέσω να δώσω μάχη για βαθμούς. Μετά απ' αυτό πήγα καλά. Μπόρεσα να κερδίσω κάποιες θέσεις αλλά δυστυχώς αναγκάστηκα να εγκαταλείψω λόγω ενός μηχανικού προβλήματος στο μονοθέσιο. Είναι κρίμα που δεν κατάφερα να τερματίσω στον αγώνα αλλά ανυπομονώ για τον επόμενο. Εκεί ελπίζω να δώσω μάχη για βαθμούς ξανά.»


Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας:

«Ήταν μια δύσκολη μέρα. Ο αγώνας του Charles οριοθετήθηκε από το συμβάν με τον Kevin Magnussen. Ήταν ένας πολύ επικίνδυνος ελιγμός από την πλευρά του και το μονοθέσιο του Charles είχε ζημιά μετά απ' αυτό. Αναγκαστήκαμε ν' αλλάξουμε το ρύγχος του μονοθεσίου στο πιτ στοπ. Μετά ο Charles έκανε καλή δουλειά ανακτώντας θέσεις αλλά στο τέλος υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη λόγω μηχανικού προβλήματος. Ο Marcus είχε καλή απόδοση, τερμάτισε 12ος παρότι είχε εκκινήσει 20ος. Έκανε καλή δουλειά και διαχειρίστηκε σωστά τα ελαστικά. Συνολικά είδαμε ότι έχουμε καλό ρυθμό, ανυπομονούμε για την επόμενη ευκαιρία να πάρουμε βαθμούς στις ΗΠΑ».


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: