Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2018 Formula 1 Pirelli Μεξικάνικο Grand Prix - Αγώνας

2018 Formula 1 Pirelli Μεξικάνικο Grand Prix - Αγώνας

Η Alfa Romeo Sauber F1 Team ανέβηκε στην 8η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών με τον τερματισμό και των δυο μονοθεσίων της, στη βαθμολογούμενη δεκάδα, στην πόλη του Μεξικό.


Καιρός: ήλιος/συννεφιά, στεγνό, 19 - 22°C στον αέρα, 33-39°C στο οδόστρωμα
Καταβάλλοντας σπουδαία προσπάθεια η Alfa Romeo Sauber F1 Team ολοκλήρωσε το Σαββατοκύριακο του Μεξικάνικου Grand Prix με διπλό τερματισμό στους βαθμούς. Ο Charles Leclerc πήρε έξι βαθμούς τερματίζοντας 7ος και ο Marcus Ericsson άλλους δυο τερματίζοντας 9ος.

Η εκκίνηση ήταν ασφυκτική και έκανε την καρδιά των θεατών και των μελών των ομάδων να χτυπήσει δυνατά. Αμφότεροι οι οδηγοί της ομάδας μας είχαν σταθερή και δυνατή απόδοση στους πρώτους γύρους. Εκκινήσαμε στον αγώνα με την εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) που είχε χρησιμοποιηθεί για να προκριθούμε το Σάββατο στο Q3. Οι προκλήσεις του απαιτητικού αυτοκινητοδρόμιου Hermanos Rodriquez δεν αφορούν μόνο στην απόλυτη ταχύτητα αλλά και στη διαχείριση των ελαστικών. Η διατήρηση των θέσεων ήταν ο καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία, όχι μόνο για την Alfa Romeo Sauber F1 Team, αλλά για όλες τις ομάδες.
Οι Charles Leclerc και Marcus Ericsson εκκίνησαν από την 9η και 10η θέση αντίστοιχα. Αμφότεροι είχαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών και στόχευαν στη συλλογή βαθμών. Το πρώτο μέρος ήταν καθοριστικό όσον αφορά στη στρατηγική αλλά και στη διαχείριση των ελαστικών. Αμφότεροι οι οδηγοί έκαναν άριστη δουλειά σημειώνοντας το μέγιστο της απόδοσης. Τόσο ο Charles Leclerc όσο και ο Marcus Ericsson συνέχισαν μετά να προοδεύουν διατηρώντας το δυνατό ρυθμό και στο δεύτερο μέρος. Έτσι ανάκτησαν σημαντικές θέσεις και τελικά τερμάτισαν στο Μεξικάνικο Grand Prix με σημαντική επιτυχία στον αγωνιστικό αποτέλεσμα.

Έχοντας συνολικά 36 βαθμούς στο ενεργητικό της η Alfa Romeo Sauber F1 Team ανέβηκε στην 8η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ο Charles Leclerc βρίσκεται στην 15η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών (27 βαθμοί) και ο Marcus Ericsson στην 17η θέση (9 βαθμοί).

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):

C37 (Chassis 05/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 9ος. Εκκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα και μετά από 16 γύρους έβαλε την πολύ μαλακή γόμα.

«Ήταν ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για την ομάδα σήμερα. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να τερματίσουν και τα δυο μονοθέσια στους βαθμούς. Έτσι ανεβήκαμε μια θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Είμαι περήφανος για τον αγώνα μου, νομίζω ότι πρόκειται για μια από τις καλύτερες αποδόσεις που είχα στη Formula 1. Χρειάστηκε να προσπαθήσω σκληρά για να διαχειριστώ τα ελαστικά καθώς ανάκτησα πολλές θέσεις μετά το πιτ στοπ. Δεν έκανα λάθη, οπότε είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.»

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

C37 (Chassis 02/Ferrari)

Αποτέλεσμα: 7ος. Εκκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα, στον 13ο γύρο έβαλε την πολύ μαλακή γόμα

«Ήταν καλός αγώνας και είμαι χαρούμενος με την 7η θέση, πρόκειται για το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα που έχω πετύχει μέχρι τώρα στην Formula 1. Η διαχείριση των ελαστικών ήταν ιδιαίτερα απαιτητική και ο αγώνας γεμάτος προκλήσεις γύρω απ' αυτό το θέμα. Η προσπάθεια της ομάδας ήταν καλή, κατορθώσαμε να πάρουμε αρκετούς βαθμούς ώστε να κερδίσουμε θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Συνολικά ήταν ένα θετικό αποτέλεσμα και ελπίζω να έχουμε ένα παρόμοιο και στον επόμενο αγώνα στη Βραζιλία.»


Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας:

«Ήταν ένα θετικό Grand Prix για μας, σημειώσαμε καλή πρόοδο το Σαββατοκύριακο. Τόσο ο Charles όσο και ο Marcus μπήκαν στο Q3 των δοκιμών και στον αγώνα πήραν βαθμούς. Έτσι η ομάδα κέρδισε μια θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο αγώνας ήταν σκληρός, όλοι οι οδηγοί είχαν θέμα με τα ελαστικά τους λόγω των προκλήσεων που θέτει η πίστα. Αμφότεροι οι Charles και Marcus έκανα εξαιρετική δουλειά στη διαχείριση των ελαστικών και κατάφεραν να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Το τελικό αποτέλεσμα είναι επιτυχία για την ομάδα. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε ώστε να τελειώσουμε τη σεζόν με αυτό τον τρόπο. Θα δώσουμε μάχη για ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα στον επόμενο αγώνα στο Σάο Πάολο.»


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!