Tο σιρκουί του Madonie |
Aυτό τον ιδιαίτερα δροσερό Απρίλιο, η Σικελία προσφέρει καταπληκτικά πράσινα τοπία κατά μήκος του σιρκουί του Madonie, στους στενούς δρόμους όπου διεξαγόταν πάντα το Targa Florio.
Ήταν αυτό ακριβώς το έντονο ανάγλυφο της περιοχής που χάρισε από την αρχή στον αγώνα ένα εμβληματικό status. Οι πάνω από εκατό προηγούμενοι αγώνες έχουν πραγματοποιηθεί σε τρεις διαφορετικούς γύρους, οι διαδρομές των οποίων είχαν διαφορετικά μήκη και περνούσαν από μέρη που αποτελούν πλέον τη «συμβολική καρδιά» του Targa Florio. Συνολικά, 305 χιλιόμετρα γεμάτα αδρεναλίνη. Τα τοπία που μπορεί να απολαύσει κανείς κατά τη διάρκεια της διαδρομής του αγώνα είναι πραγματικά εκπληκτικά, από τη μία η πολυσύχναστη παραλία και από την άλλη η ηρεμία του πάρκου του Madonie. Αυτές τις λίγες μέρες του αγώνα την ησυχία των βουνών θα σπάσει μόνο ο ήχος των κινητήρων. Αυτό είναι και ένα από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα twin-cam της Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale.
Giulia Sprint Speciale (1963)
Η Giulia Sprint Speciale ήταν ένα εξελιγμένο μοντέλο που διέθετε κινητήρα twin-cam χωρητικότητας 1.600 cc, της ομώνυμης έκδοσης της Giulietta και σχεδιάστηκε από τον Franco Scaglione για τον οίκο Bertone. Η Giulietta Sprint Speciale είναι μια από τις ωραιότερες δημιουργίες του, όντας μακρύ και φαρδύ (μεγαλύτερο από το sedan), ένα εξαιρετικά χαμηλό και αεροδυναμικό coupé με κομψές, καμπύλες γραμμές. Η απουσία προφυλακτήρων και η μεγάλη ξεχωριστή γρίλια της χάρισαν αμέσως το status ενός dream car. Η εξελιγμένη αυτή σχεδίαση ήταν αποτέλεσμα μιας σχολαστικής έρευνας πάνω στην αεροδυναμική, χάρη στη μικρή μύτη και το ξεχωριστό κοφτό πίσω τμήμα. Οι επιδόσεις ήταν πράγματι εντυπωσιακές. Ο κινητήρας της Giulia SS, τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα εμπρός, των 1570 cc, απέδιδε 113 ίππους και άγγιζε την τελική ταχύτητα των 191 χλμ./ώρα.