Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Volvo V90 Cross Country

Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Η Volvo Cars λανσάρει το ολοκαίνουργιο V90 Cross Country απευθύνοντας στον κόσμο μία ευθεία πρόσκληση-πρόκληση: να ανακαλύψουν ξανά αυτό που ξυπνάει το πάθος στη ζωή τους και να το κάνουν μέρος της καθημερινότητάς τους. Αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Volvo για το νέο μοντέλο.


Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα η Volvo Cars, έξι στους δέκα ανθρώπους παγκοσμίως θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε υπαίθριες δραστηριότητες - με την πεζοπορία, το τρέξιμο και την ποδηλασία να βρίσκονται στις κορυφαίες προτιμήσεις της σχετικής λίστας. Από όσους αισθάνονται ότι δυσκολεύονται να θέσουν ως προτεραιότητα τα χόμπι τους, οι περισσότεροι (68%) ανέφεραν ότι η δουλειά καταλαμβάνει πολύ χρόνο στη ζωή τους. Απαντώντας σε αυτά τα ευρήματα, η καμπάνια που τρέχει η Volvo Cars για το V90 Cross Country ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν πάλι το πάθος και τις περιπέτειες που άλλοτε αγαπούσαν κι έβαζαν σε προτεραιότητα.

«Οι περισσότεροι από μας φθάνουμε σε ένα σημείο στη ζωή όπου αφοσιωνόμαστε πλήρως σε μια καριέρα και δεν βρίσκουμε το χρόνο που θα θέλαμε για κολύμβηση, σκι ή σερφ. Για ορισμένους ανθρώπους αυτό μπορεί να σημαίνει ότι χάνουν την αίσθηση της περιπέτειας καθώς βολεύονται σε μια άνετη ζωή. Αυτή η καμπάνια μάς υπενθυμίζει ότι τώρα είναι καιρός να συνδεθούμε πάλι με τους ανθρώπους και με όσα μας παθιάζουν και αγαπούμε πολύ. Να ζήσουμε τη ζωή στην ολότητά της», λέει ο Τόμας Άντερσσον (Thomas Andersson), Αντιπρόεδρος Παγκόσμιου Marketing της Volvo Cars.

Αντλώντας έμπνευση από τον δημοφιλή αείμνηστο Βρετανό φιλόσοφο Άλαν Γουάτς (Alan Watts, 1915-1973), η νέα καμπάνια ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν ξανά το ξεχασμένο πάθος στη ζωή τους, να επαναπροσδιορίσουν τις προτεραιότητές τους και να ζουν περισσότερο το «τώρα».

«Χωρίς τη χρήση κλισέ εικόνων από την ύπαιθρο και χωρίς να γίνεται επίδειξη των δυνατοτήτων του εκτός δρόμου, το V90 Cross Country παρουσιάζεται ως The Getaway Car – ιδανικό στο να υποκινήσει τους ανθρώπους να αποδράσουν από τον πολυάσχολο βίο τους και να επιτύχουν την πολυπόθητη ισορροπία ανάμεσα στην εργασία και τη ζωή τους», εξηγεί ο Τόμας Άντερσσον.

Οι λήψεις για το διαφημιστικό φιλμ έγιναν μέσα και γύρω από το Βανκούβερ, στον Καναδά. Η κάμερα παρακολουθεί τέσσερις ανθρώπους από το χώρο των επιχειρήσεων να συνδέονται ξανά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να ξαναβρίσκουν το παλιό τους πάθος, καθώς αφήνουν πίσω την πόλη μέσα σε ένα V90 Cross Country για να επιδοθούν στο σέρφινγκ, το ψάρεμα και να απολαύσουν φωτογραφικές εξορμήσεις στη φύση.

Οι εικόνες αποκτούν άλλη δυναμική καθώς συνδέονται με τον εμβληματικό λόγο «Live Fully Now», του Άλαν Γουάτς, από το 1959: ο φιλόσοφος αποθαρρύνει τους ανθρώπους από το να ζουν για μία μελλοντική κατάσταση, παρακινώντας τους να ζήσουν τη στιγμή και να ασχοληθούν περισσότερο με όσα αγαπούν. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: «Δεν Μπορείς να Ζήσεις Καθόλου, Εκτός αν Μπορείς να Ζήσεις στο 100% Τώρα».

O Άλαν Γουάτς (1915-1973) ήταν Βρετανός φιλόσοφος, ευρέως γνωστός για την ερμηνεία και τη διάδοση της Ανατολικής φιλοσοφίας στο κοινό της Δύσης. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1960, είχε αναδειχθεί σε αντικομφορμιστική διασημότητα που ταξίδευε ανά την Ευρώπη και την Αμερική για να απευθυνθεί με εμπνευσμένες ομιλίες στο ευρύ κοινό. Έγραψε 25 βιβλία και η ηχητική του βιβλιοθήκη περιλαμβάνει περισσότερες από 400 ομιλίες. Σήμερα είναι περισσότερο δημοφιλής από ποτέ, όπως δείχνουν και τα 10 εκατομμύρια downloads των ηχητικών αποσπασμάτων του. Οι ιδέες του είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες στην παγκόσμια κοινότητα όσων επιδίδονται σε υπαίθριες δραστηριότητες. Ο γιος του, Μαρκ Γουάτς, έχει αναλάβει τη διαχείριση του κληροδοτήματός του.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!