ŠKODA Storyboard: Νέα online πλατφόρμα επικοινωνίας και Μarketing |
Το κοινό πλέον κανάλι επικοινωνίας των τμημάτων Επικοινωνιών και Marketing αποτελεί ορόσημο στην online στρατηγική της μάρκας. Το ŠKODA Storyboard είναι η νέα online πλατφόρμα επικοινωνίας της ŠKODA, μέσω της οποίας παρέχονται επίκαιρες πληροφορίες, ειδήσεις και ιστορίες σχετικές με τη μάρκα. Ο ιστότοπος περιλαμβάνει επίσης βίντεο, βιβλιοθήκες φωτογραφιών, λήψεις (downloads) και συνδέσμους (links). Επιπλέον, η πλατφόρμα συγκεντρώνει τα κανάλια της εταιρείας στα social media. Όλο το περιεχόμενο του ŠKODA Storyboard είναι εγκεκριμένο για περαιτέρω χρήση από τα media. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα απευθύνεται σε ειδικά κοινά όπως δημοσιογράφους και διαμορφωτές κοινής γνώμης, καθώς και πελάτες ή φίλους της μάρκας.
“Με το ŠKODA Storyboard συγχωνεύουμε όλη την online παρουσία μας σε ένα και μοναδικό κανάλι, από όπου επικοινωνούμε με επαγγελματίες δημοσιογράφους, πελάτες και φίλους της ŠKODA. Ακολουθούμε μία παγκόσμια τάση: τα όρια μεταξύ των target groups γίνονται ολοένα και πιο ασαφή. Στην εποχή μας, ένας οδηγός της μάρκας ŠKODA μπορεί να εκφράζει την άποψή του στα social media εξίσου όπως και ένας δημοσιογράφος”, εξηγεί ο Stefan Büscher, Επικεφαλής των τμημάτων Marketing & Product ŠKODA.
“Το ŠKODA Storyboard είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς τη συναισθηματική ενδυνάμωση της μάρκας και την ψηφιοποίηση των Μέσων και των Επικοινωνιών”, δήλωσε ο Peik v. Bestenbostel, Επικεφαλής Επικοινωνιών ŠKODA και συμπλήρωσε: “Με το Storyboard, τα τμήματα Μarketing και Επικοινωνιών υιοθετούν μία ενιαία φιλοσοφία επικοινωνίας. Κοινός στόχος είναι η βέλτιστη παρουσίαση όλων των θεμάτων της ŠKODA και η αξιοποίηση των διαθέσιμων μορφών περιεχομένου (content formats).»
Εκτός από το ελκυστικό περιεχόμενο, το ŠKODA Storyboard υιοθετεί μία σύγχρονη και φιλική προς το χρήστη δομή, προσαρμοσμένη στη νέα εκφραστική σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, ενώ χάρη στην ευφυή τεχνική σχεδιασμού “Responsive Design”, ο ιστότοπος μπορεί να χρησιμοποιείται από όλες τις συσκευές – desktops, tablets ή smartphones - και να προσαρμόζεται στις διαστάσεις της οθόνης προβολής του χρήστη.