Αρχής γενομένης με την κλήρωση της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League στο Μονακό, η Nissan ανακοινώνει την πρώτη αποκλειστική συνεργασία της με την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση, μέσω του διαγωνισμού για το Γκολ της Εβδομάδας - Goal Of The Week. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δίνει στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλη την Υφήλιο, την ευκαιρία να...
ψηφίσουν τα καλύτερα και πιο συναρπαστικά γκολ του πιο διάσημου Ευρωπαϊκού τουρνουά ποδοσφαίρου της Ευρώπης.
Το Γκολ της Εβδομάδας αποτελεί μέρος του τετραετούς πλάνου συνεργασίας της Nissan με το UEFA Champions League και θα ξεκινήσει κατά τη διάρκεια της πρώτης αγωνιστικής εβδομάδας, στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου. Ο διαγωνισμός θα φιλοξενηθεί τόσο στην ιστοσελίδα UEFA.com , όσο και στην ενότητα για το UEFA Champions League στην ιστοσελίδα της Nissan, η οποία και θα ξεκινήσει επίσημα πολύ σύντομα.
Ο Roel de-Vries, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής του Τμήματος Marketing, Επικοινωνίας & Εταιρικής Στρατηγικής της Nissan, δήλωσε: "Το UEFA Champions League βλέπει τους καλύτερους ποδοσφαιριστές από όλο τον κόσμο να ανταγωνίζονται μεταξύ τους, καθ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Ο διαγωνισμός του Γκολ της Εβδομάδος - Goal Of The Week, θα δώσει τη δυνατότητα στους φίλους του ποδοσφαίρου να συζητήσουν και να καθορίσουν τα καλύτερα και από τεχνικής πλευράς πιο επιτυχημένα γκολ σε κάθε αγωνιστική εβδομάδα, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο μια αποκλειστική ευκαιρία online σύνδεσης του ενθουσιασμού από τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου."
Ο Διαγωνισμός Του Γκολ της Εβδομάδας - Goal Of The Week του UEFA Champions League που θα “τρέχει” η Nissan, θα δείχνει μέχρι και πέντε από τα καλύτερα γκολ από κάθε αγωνιστική εβδομάδα, όπως αυτά θα επιλεγούν από την κριτική επιτροπή της UEFA. Οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα είναι σε θέση να ψηφίσουν από τα μεσάνυχτα (ώρα Κεντρικής Ευρώπης) κάθε Πέμπτης, μετά τους εν λόγω αγώνες. Οι εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες θα παίρνουν μέρος σε εβδομαδιαίες κληρώσεις που θα τους προσφέρουν την ευκαιρία να κερδίσουν μια σειρά από δώρα, όπως επίσημα προϊόντα του UEFA Champions League αλλά και εισιτήρια για τους αγώνες.
Επιπλέον, η Nissan θα προσφέρει σε συγκεκριμένο κοινό- συμπεριλαμβανομένων των οργανώσεων για παιδιά, στους πελάτες της, στους συνεργάτες αλλά και στα μέσα ενημέρωσης- την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την φιλοξενούμενη ομάδα κατά την προπόνηση, την ημέρα πριν από το παιχνίδι του UEFA Champions League. Μέσω αυτής της δραστηριότητας, η Nissan θα δώσει τη δυνατότητα να γίνει το UEFA Champions League πιο προσιτό σε περισσότερο κόσμο, καθ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Ως γνωστό, η Nissan είναι η επίσημη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία χορηγός του UEFA Super Cup και του UEFA Champions League, με μια συμφωνία που θα καλύψει τις ποδοσφαιρικές περιόδους από το 2014/2015, έως το 2017/2018. Η παραπάνω δραστηριότητα του Γκολ της Εβδομάδας, ενισχύει περαιτέρω την συνεργασία της Nissan με την πιο διάσημη διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου της Ευρώπης, μετά και την πρόσφατη ανακοίνωση ότι ο τρεις φορές νικητής του UEFA Champions League, Andrés Iniesta της Paris Saint-Germain, όπως και ο αρχηγός της Εθνικής Βραζιλίας Thiago Silva, έχουν αναλάβει τον ρόλο των πρεσβευτών της Nissan, στη συγκεκριμένη διοργάνωση. Αναλαμβάνοντας τον ρόλο των “μηχανικών παραγωγής ενθουσιασμού” για τη Nissan (Nissan’s Engineers of Excitement), οι δύο αυτοί παίκτες θα συμβάλλουν καθοριστικά στην εισαγωγή των καινοτόμων εμπειριών της Nissan στους οπαδούς του ποδοσφαίρου, διαδραματίζοντας καίριο ρόλο στη νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της μάρκας.