Το BMW Brand Store των Βρυξελών που άνοιξε τον περασμένο Μάρτιο, τιμήθηκε από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδίασης με το...
Iconic Award 2014 στην κατηγορία “Interior Design Retail” (“Best of Best”).
Iconic Award 2014 στην κατηγορία “Interior Design Retail” (“Best of Best”).
Τα BMW Brand Stores εντάσσονται στο πρόγραμμα Future Retail του BMW Group, το οποίο στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών και να καθιερώσει νέα πρότυπα για τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων αυτοκινήτων και όχι μόνο. Είναι μία ακόμα επιβεβαίωση ότι το BMW Group ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών.
«Οι μάρκες πρέπει να προσφέρουν μία βιωματική εμπειρία», σχολιάζει ο Dr. Steven Althaus, υπεύθυνος Brand Management BMW και Marketing Services του BMW Group. «Τα συμβατικά καταστήματα λιανικής δίνουν τη θέση τους σε πλατφόρμες που ενθαρρύνουν την επικοινωνία και επιτρέπουν την εμπειρία. Η δική μας φιλοσοφία εσωτερικού σχεδιασμού ενός καταστήματος συνδυάζει αρχιτεκτονική, σχεδίαση και τεχνολογία. Έτσι η παρουσία της μάρκας αποκτά άλλη υπόσταση. Αυτή η βασική ιδέα μιας επιτυχημένης σύγχρονης παρουσίασης αναγνωρίστηκε από τα Iconic Awards».
Το Brand Store των Βρυξελλών που εκτείνεται σε μία επιφάνεια περίπου 1.500 m2, εξελίσσει την καθιερωμένη αρχιτεκτονική γλώσσα BMW για να αναδείξει τη μάρκα με το στυλ που της αρμόζει, επιστρατεύοντας καινοτόμα εκθέματα και διαδραστικά μέσα. Το εσωτερικό του Brand Store εκφράζει το δυναμισμό και την αισθητική BMW με αυθεντικό τρόπο. Η ελκυστική σχεδίαση προκαλεί τους επισκέπτες να παρατείνουν την παραμονή τους στον εκθεσιακό χώρο, ενώ οι σύγχρονες τεχνολογίες παρουσίασης ενθαρρύνουν τη διάδραση και επαφή με προϊόντα και τη μάρκα. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες μπορούν να συνθέτουν και να προβάλλουν τη δομή ενός οχήματος σε μία μεγάλη οθόνη με την ονομασία Virtual Product Presenter (VPP).
Μέσα από τις τακτικές αλλαγές των εκθεσιακών θεμάτων και εκθεμάτων που τα υποστηρίζουν, οι επισκέπτες μυούνται τους διαφορετικούς κόσμους της μάρκας BMW. Από το Μάρτιο του 2014, πάνω από 50.000 άτομα έχουν επισκεφθεί το Brand Store των Βρυξελλών το οποίο εγκαινιάστηκε με την έκθεση “BMW i – eMobility.” Η τρέχουσα έκθεση “M Power & Motorsport”, που τρέχει μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, γνωρίζει επίσης μεγάλη επιτυχία.
Η φιλοσοφία εσωτερικού σχεδιασμού και η πρώτη έκθεση για το Brand Store των Βρυξελλών ήταν προϊόν συνεργασίας με τη becc agency GmbH.
Το Iconic Awards 2014 είναι ένας διεθνής διαγωνισμός αρχιτεκτονικής και σχεδίασης που τιμά την ευφυή αρχιτεκτονική, τα καινοτόμα προϊόντα και τη βιώσιμη επικοινωνία από όλους τους χώρους της αρχιτεκτονικής, τους τομείς κατασκευής και ιδιοκτησίας και τη βιομηχανία παραγωγής.
Πληροφορίες για το Brand Store των Βρυξελών υπάρχουν στο: http://www.bmwbrandstore.be/be-en/
Δημοσίευση by Autocarnet.