Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάβαση Ριτσώνας: Ο μεγάλος τελικός

Με έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες στην Ελλάδα, τη κλασική Ριτσώνα, ολοκληρώνεται το πρώτο Σαββατοκύριακο του Δεκεμβρίου το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.

Στην γνωστή διαδρομή της Ριτσώνας, μήκους 3,6 χλμ., που κατά καιρούς έχει φιλοξενήσει πάνω από 40.000 θεατές, άνθρωποι και αυτοκίνητα θα...
αναμετρηθούν με το χρόνο, στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν όχι μόνο τη νίκη, αλλά και πρωταθλήματα, κύπελλα και έπαθλα κατηγοριών και κλάσεων, στον μεγάλο τελικό της χρονιάς.

Πιθανόν σε κάποιες κατηγορίες οι τίτλοι να έχουν κριθεί, όμως η συμμετοχή και η διάκριση στη δύσκολή και τεχνική, βουνίσια διαδρομή που άνδρωσε γενιές και γενιές οδηγών από το 1956 έως σήμερα, παραμένει όνειρο κάθε αγωνιζόμενου.

Άρρηκτα δεμένη με την Ιστορία των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου, η Ριτσώνα παραμένει ένας αγώνας-δυναμόμετρο για ανθρώπους και μηχανές. Κάθε μια από τις 19 στροφές της, κάθε βράχος, κάθε μπαριέρα, κάθε σπιθαμή ασφάλτου, εάν είχαν φωνή θα μπορούσαν να διηγηθούν αμέτρητες ιστορίες αγωνίας και πάθους και να περιγράψουν αλησμόνητες σκηνές θρίλερ.

Αυτή ήταν πάντα η Ριτσώνα. Το «μαγικό βουνό» των Ελληνικών αγώνων, η έδρα όλων των αγωνιζόμενων, το γήπεδο των φανατικών θαυμαστών του σπορ στην Ελλάδα.

Η φετινή αγωνιστική εκδήλωση, λοιπόν, που διοργανώνει για πολλοστή φορά η Αγωνιστική Λέσχης Αυτοκινήτου και το πολύπειρο επιτελείο της, σε συνεργασία με το Αγωνιστικό ΕΛΠΑ, δεν υπόσχεται θαύματα. Υπόσχεται να κάνει έναν άψογο αγώνα με κάποιες καινοτομίες και εκπλήξεις που θα νοστιμίσουν τη ήδη τέλεια συνταγή.

Μια από αυτές είναι τα πανέμορφα Ιστορικά αυτοκίνητα της κατηγορίας «Regularity» που θα αναμετρηθούν με το βουνό σε δικό τους αγώνα ακριβείας, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του πρωταθληματικού, δίνοντας την ευκαιρία στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού να απολαύσουν από κοντά και εν δράσει, πανέμορφα τετράτροχα του παρελθόντος, είτε αγωνιστικά, είτε παραγωγής.

Μείνετε συντονισμένοι, λοιπόν, έως τη λήξη των συμμετοχών, την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου και παράλληλα ετοιμάστε τον εξοπλισμό σας για πικ-νικ στο πευκοδάσος. Η Ριτσώνα, απέχει χρονικά λιγότερο από 20 ημέρες και σε απόσταση λιγότερο από 90 χλμ. από την Αθήνα, μ’ άλλα λόγια είναι πολύ κοντά, για να αγνοηθεί!

ΧΡΗΣΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

Τίτλος: Ανάβαση Ριτσώνας

Ημ/νια: 1 & 2 Δεκεμβρίου 2012

Οργάνωση: Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (Α.Λ.Α.)

Απόσταση (από Αθήνα): 87 χλμ., δίπλα στη Χαλκίδα

Μήκος: 3,599 μ.

Στροφές: 19

Υψομετρική διαφορά (Εκκίνησης-Τερματισμού): 217 μ.

Πρώτη διοργάνωση: 1956 (με μήκος 4,5 χλμ.)

Πρώτος νικητής (1956, άτυπη γενική): Αντώνης Κουλεντιανός (Jaguar XK120, 3:26.70)

Πιο πρόσφατη νίκη (2012, άτυπη γενική): Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC, 2:05.48)

Ρεκόρ συμμετοχών: 196 (2006, με οργανωτή την A.Λ.Α.)

Πληροφορίες/Συμμετοχές: Α.Λ.Α., Κηφισίας και Βολανάκη 3, 11526 Αθήνα, Τηλ. 210 6923 180, Fax: 210 6923 135

Ιστότοπος: www.ala-racingclub.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.