Στο "Auto Trophy 2012", η νέα BMW Σειρά 3 αναδείχτηκε το πιο δημοφιλές μεσαίο μοντέλο, ενώ η BMW Σειρά 1 Cabrio ήρθε πρώτη στην κατηγορία "Cabrio έως 30.000 Ευρώ". Το βραβείο της "Best Advertising" δόθηκε επίσης στην BMW, εφόσον οι αναγνώστες του αυτοκινητιστικού περιοδικού...
"Auto Zeitung" έδειξαν σαφή προτίμηση στην καμπάνια της BMW Σειράς 5 Touring. Η εξαιρετική επίδοση της BMW ολοκληρώθηκε με πολλές ακόμα θέσεις στην πρώτη τριάδα με τις BMW Σειρά 5, Σειρά 6 Gran Coupé, Σειρά 7 και X1.
Η τελετή απονομής των βραβείων "Auto Trophy 2012" πραγματοποιήθηκε στο Meilenwerk στο Düsseldorf. Τα βραβεία απένειμαν η τηλεπαρουσιάστρια Barbara Schöneberger και με τον αρχισυντάκτη του "Auto Zeitung" Volker Koerdt, ενώ την BMW εκπροσώπησαν ο Επικεφαλής Ανάπτυξης της BMW AG, Dr. Herbert Diess και ο Ian Robertson, Επικεφαλής Πωλήσεων και Marketing της BMW AG., οι οποίοι και παρέλαβαν τα βραβεία.
Η νίκη σε κατηγορία στο θεσμό "Auto Trophy" είναι η δεύτερη σημαντική διάκριση για τη νέα BMW Σειρά 3 σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, λίγες μόλις εβδομάδες μετά την κατάκτηση του ‘Χρυσού Τιμονιού’ ("Golden Steering Wheel") από τα "Bild am Sonntag" και "Auto Bild". «Παρουσιάσαμε την πρώτη BMW Σειρά 3 το Ιούλιο του 1975 – και από τότε η φιλοσοφία της παραμένει μοναδική: κομψό αμάξωμα μικρομεσαίων διαστάσεων, ισχυροί σύγχρονοι κινητήρες, κλασική πίσω κίνηση (RWD) και σπορ ρυθμίσεις ανάρτησης. Το σημερινό βραβείο είναι μία ιδιαίτερη ικανοποίηση για εμάς, καθώς επιβεβαιώνει ότι η νέα BMW Σειρά 3 συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία της και στην έκτη γενιά του μοντέλου» δήλωσε ο Dr. Herbert Diess, Επικεφαλής Ανάπτυξης της BMW AG.
Η νέα BMW Σειρά 3 Sedan κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο από το Φεβρουάριο του 2012 και εκτός από την εντυπωσιακή σπορ αίσθηση και απόδοση – τυπικά χαρακτηριστικά μιας BMW – προσφέρει ένα βελτιστοποιημένο επίπεδο οδηγικής άνεσης και ευρυχωρίας σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Σπορτίφ, κομψές γραμμές και μία νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής εμπρός όψης χαρίζουν στη BMW Σειρά 3 μοναδική εμφάνιση. Το τρέχον πρόγραμμα του μοντέλου περιλαμβάνει πέντε βενζινοκινητήρες, πέντε πετρελαιοκινητήρες και το BMW ActiveHybrid 3. Το ευφυές σύστημα xDrive AWD διατίθεται σε τέσσερα μοντέλα. Η νέα BMW Σειρά 3 Touring λανσαρίστηκε επίσης με επιτυχία το Σεπτέμβριο. Το 31,4% των αναγνωστών του "Auto Zeitung" ψήφισαν την BMW Σειρά 3 ως το καλύτερο μοντέλο στη μεσαία κατηγορία, με σαφή διαφορά από τους ανταγωνιστές του.
Η BMW Σειρά 1 Cabrio επικράτησε στην κορυφή στην κατηγορία "Cabrio έως 30.000 Ευρώ" διεκδικώντας το 22,5% των ψήφων. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που βλέπουμε ότι η BMW Σειρά 1 Cabrio έχει τέτοια απήχηση στους αναγνώστες του Auto Zeitung, σημειώνοντας τώρα μία τέταρτη νίκη» δήλωσε ο Dr. Diess.
Το τρίτο βραβείο για την Καλύτερη Διαφήμιση - "Best Advertising" παρέλαβε ο Ian Robertson, Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της BMW. Το βραβείο δόθηκε για την καμπάνια της BMW "Dynamic performance starts in the mind". Αυτή η cross-media καμπάνια προσφέρει μία πρωτότυπη ερμηνεία των δυναμικών επιδόσεων. Για την BMW, δυναμικές επιδόσεις δεν σημαίνει μόνο δυναμική οδήγηση αλλά και ένα δυναμικό, αχρονικό τρόπο σκέψης. Η διαφημιστική εταιρία Interone με έδρα το Μόναχο ήταν υπεύθυνη για την καμπάνια, ενώ η Γερμανική έντυπη έκδοση ήταν παραγωγή της Serviceplan (Αμβούργο).
Τα βραβεία "Auto Trophy" απονεμήθηκαν φέτος για 25η χρονιά. Πάνω από 110.000 αναγνώστες του "Auto Zeitung" συμμετείχαν στην ψηφοφορία, επιλέγοντας τα αγαπημένα τους σημερινά μοντέλα από 400 υποψηφιότητες σε 30 κατηγορίες