Έκτη γενιά, πέμπτος θρίαμβος: Η νέα BMW Σειρά 3 κέρδισε το ‘Χρυσό Τιμόνι 2012’ στο διαγωνισμό των "Auto Bild" και "Bild am Sonntag". Η τελευταία έκδοση του σπορ sedan επικράτησε...
έναντι των αντιπάλων της κατηγορίας, διεκδικώντας αυτό το σημαντικό, διεθνούς κύρους βραβείο για πέμπτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.
Ο Norbert Reithofer, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group AG, παρέλαβε την περίοπτη διάκριση κατά τη διάρκεια εορταστικού γκαλά χθες στο Βερολίνο. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας "Cabrio & Coupé" κατατάχθηκε η BMW Σειρά 6 Gran Coupé. Η BMW κέρδισε επίσης το Χρυσό Τιμόνι της Διαφήμισης – ‘Golden Advertising Steering Wheel’. Η κριτική επιτροπή επέλεξε την τρέχουσα διαφημιστική καμπάνια του BMW xDrive για το συγκεκριμένο βραβείο που παρέλαβε ο Επικεφαλής Πωλήσεων της BMW AG, Ian Robertson. Έτσι, συνολικά, η BMW ήταν η πιο επιτυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία στο φετινό διαγωνισμό του Χρυσού Τιμονιού.
Πάνω από τριάντα χρόνια, η BMW Σειρά 3 συγκαταλέγεται μεταξύ των νικητών του Χρυσού Τιμονιού. Πράγματι, κανένα άλλο μοντέλο δεν έχει διακριθεί όσο η BMW Σειρά 3, που σήμερα διανύει την έκτη γενιά της. Η ιστορία επιτυχιών ξεκίνησε το 1978, και ακολούθησαν περισσότερες διακρίσεις το 1991, 1994 και 1998. Παράλληλα, η BMW Σειρά 3 έγινε παγκόσμιο best seller στην κατηγορία premium. Πιστεύω ότι η επιτυχία της BMW Σειράς 3 οφείλεται στο ότι είναι ιδρυτής της κατηγορίας σπορ μεσαίων sedan και ενσαρκώνει άριστα το χαρακτήρα της BMW με τις δυναμικές επιδόσεις, την απόδοση και ανυπέρβλητη γοητεία της» εξήγησε ο Norbert Reithofer παραλαμβάνοντας το βραβείο.
Η νέα BMW Σειρά 3 πωλείται σε όλο τον κόσμο από το Φεβρουάριο του 2012 και πέρα από τη σπορ αίσθηση και απόδοση που είναι τυπικά χαρακτηριστικά μιας BMW προσφέρει και ένα υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης και αυξημένης ευρυχωρίας. Σπορ, κομψές γραμμές και το νέο ‘πρόσωπο’ του αυτοκινήτου με μία εντυπωσιακή οπτική σύνδεση διπλών προβολέων και μάσκας BMW χαρίζουν στη BMW Σειρά 3 μοναδική και αναγνωρίσιμη εμφάνιση. Το τρέχον πρόγραμμα του μοντέλου περιλαμβάνει πέντε βενζινοκινητήρες και πέντε εκδόσεις diesel και την έκδοση BMW ActiveHybrid 3. Το ευφυές σύστημα AWD xDrive διατίθεται για τέσσερα μοντέλα. Επίσης, λανσαρίστηκε η BMW Σειρά 3 Touring.
Το ‘Χρυσό Τιμόνι’ απονέμεται κάθε χρόνο στα πιο εντυπωσιακά νέα μοντέλα της αγοράς. Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει ψηφοφορία των αναγνωστών και αξιολόγηση από μία επιτροπή την οποία απαρτίζουν οδηγοί αγώνων, τεχνικοί, εκδότες περιοδικών αυτοκινήτων και διακεκριμένες προσωπικότητες που φέτος εξέτασαν διεξοδικά 44 υποψηφιότητες. Το ‘Χρυσό Τιμόνι’, στην 37η χρονιά του φέτος, θεωρείται ένα από τα πιο παραδοσιακά και διάσημα Ευρωπαϊκά βραβεία αυτοκινήτου.
Οι υποψηφιότητες για το ‘Χρυσό Τιμόνι’ πέρασαν από απαιτητική διαδικασία επιλογής και το 2012. Εκτός από την άποψη των αναγνωστών και την ψήφο των αναγνωρισμένων μελών της κριτικής επιτροπής, μέτρησε η άποψη ειδικών της επικοινωνίας και καταξιωμένων επαγγελματιών από το χώρο της διαφήμισης. Το κοινό σε μεγάλο βαθμό και οι ειδικοί επέλεξαν τελικά τη διαφημιστική καμπάνια ‘xDrive Mountain’ της BMW που υπογραμμίζει τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος AWD xDrive. Όπως δήλωσε ο Ian Robertson, Mέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group AG, Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ του BMW Group AG, στην τελετή απονομής: «Αυτή η καμπάνια μας βοήθησε να πετύχουμε σημαντική αύξηση πωλήσεων του αριθμού οχημάτων με το ευφυές σύστημα AWD xDrive της BMW. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την επιτυχία της διαφήμισης».
Το ‘xDrive Mountain’ είναι ένα φανταστικό μέρος όπου οι εποχές αλλάζουν καθημερινά και επικρατούν συνεχώς αντίξοες καιρικές συνθήκες. Χρησιμοποιήθηκαν τηλεοπτικά διαφημιστικά, έντυπες διαφημίσεις, αφίσες και online εμφανίσεις για να καταδείξουν πώς τα μοντέλα BMW με xDrive μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις διάφορες συνθήκες στο ‘xDrive Mountain’ και παράλληλα να προσφέρουν υψηλή οδηγική απόλαυση.