Η θητεία του Γιώργου Βασιλάκη, ως προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων έληξε και κατά τη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου, αναδείχθηκε νέος πρόεδρος ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, επίσημος Εισαγωγέας των εταιρειών : Citroen, Lancia, Jeep και αντιπρόσωπος του ομίλου Fiat.
Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης απέσπασε το 82% των ψήφων και ακολούθησαν ο...
Αρης Αραβανής (πρόεδρος Toyota Ελλάς), Γιώργος Βασιλάκης (πρόεδρος ΤΕΧΝΟΚΑΡ – Seat) και Γιάννης Ταβανίδης (πρόεδρος Ford Motor Hellas).
Αυτό που γίνεται, πλέον, αντιληπτό, ύστερα από τις δύο τελευταίες εκλογές, είναι ότι οι ίδιοι αντιπρόσωποι και οι πρόεδροι των πολυεθνικών εταιρειών, τίθενται επικεφαλής του Σ.Ε.Α.Α. και όχι διευθυντικά στελέχη όπως γινόταν παλιότερα. Μία εξήγηση είναι το γεγονός, ότι ειδικά σε δύσκολες εποχές, οι ίδιοι επιχειρηματίες αναλαμβάνουν να "σηκώσουν" το βάρος των κινήσεων σε μιά προσπάθεια ανάτασης της αγοράς αυτοκινήτου, η οποία βεβαίως δεν έγκειται και δεν εξαρτάται από αυτούς.
Οι επιχειρηματίες αυτοκινήτου, οι Εισαγωγείς, αυτό που μπορούν το κάνουν. Φέρνουν αυτοκίνητα σε ανταγωνιστικές τιμές και ειδικά στις μικρές και μεσαίες κατηγορίες είναι λίγο φθηνότερα από άλλες δυτικοευρωπαϊκές αγορές. Οι υψηλοί φόροι στην Ελλάδα, είναι αυτοί που επιβαρύνουν πολύ το κόστος του οχήματος και που στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και στα πολυτελή, η αγορά τους καθίσταται "όνειρο θερινής νυχτός". Ακόμα και αυτοί που έχουν την οικονομική δυνατότητα, κι είναι ομολογουμένως πολλοί, διστάζουν να αγοράσουν ένα πολυτελές αυτοκίνητο, διότι οι φόροι είναι απανωτοί, πέραν της αγοράς.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο "στοίχημα" που καλείται να κερδίσει η νέα ηγεσία του Σ.Ε.Α.Α. με επικεφαλής τον Πολυχρόνη Συγγελίδη. Το πως θα μειωθούν οι φόροι, το πως οι τράπεζες θα χρηματοδοτήσουν τους υποψήφιους αγοραστές, το πως θα παρέχονται καλύτερες υπηρεσίες προς τον καταναλωτή -μολονότι υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός μεταξύ των μελών του Συνδέσμου- και το πως θα κινηθεί η αγορά.