Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

DAKAR 2012: Η Laia Sanz για δεύτερη φορά νικήτρια στην κατηγορία γυναικών

DAKAR 2012: Η Laia Sanz για δεύτερη φορά νικήτρια στην κατηγορία γυναικών...

Η Ισπανίδα αναβάτης της Gas Gas σημείωσε μεγάλη επιτυχία ξεπερνώντας όλες τις σκληρές δοκιμασίες του Dakar.

Η Laia, η μοναδική γυναίκα που...
τερμάτισε το rally, επανέλαβε την 39η θέση που κέρδισε πέρσι.

Έχοντας τραυματιστεί στο δεξί της χέρι, μετά από πτώση στην ειδική της 4ης μέρας, συνέχισε μόνη της τον αγώνα, αφού μετά την 9η μέρα ο υποστηρικτής της, Marc Guasch, εγκατέλειψε μετά από τραυματισμό στο θώρακα.

Η Laia αναφέρει για το αποτέλεσμα:
« Είμαι πιο ευχαριστημένη για το φετινό αποτέλεσμα. Οι ιδιαίτερα σκληρές συνθήκες έκαναν τον αγώνα πιο δύσκολο από πέρσι. Παρόλα αυτά συνέχισα έως το τέλος. Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τον τρόπο που οδήγησα και πιστεύω ότι πήγα ένα βήμα μπροστά.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Gas Gas για την ευκαιρία που μου έδωσε και όλη την αγωνιστική ομάδα για την υποστήριξη και την εκπληκτική δουλειά που έκαναν. Προετοιμαστήκαμε σε σύντομο χρονικό διάστημα και θα πρέπει να είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα.

Η μοτοσυκλέτα μου συμπεριφέρθηκε σαν πρωταθλητής. Ήταν φανταστικά, είμαι πολύ χαρούμενη! Αφιερώνω αυτή την επιτυχία καταρχήν στην Gas Gas και φυσικά στον συνεργάτη μου Marc Guasch, που ελπίζω να αναρρώσει σύντομα.»

Δύσκολες στιγμές στο Rally Dakar

Ο αγώνας ξεκίνησε με σκληρότερες συνθήκες για τους αναβάτες απ’ ότι περίμεναν, μεταξύ των άλλων η υπερβολική ζέστη στις ειδικές της Αργεντινής.

Η Ισπανίδα πολυ-πρωταθλήτρια, που φέτος προετοιμάστηκε ειδικά για τον αγώνα, ξεπέρασε τις δυσκολίες και την 3η μέρα κατάφερε να βρεθεί στην πολλά υποσχόμενη 35η θέση. Δυστυχώς έχασε 2 υποχρεωτικές διαδρομές και γι’ αυτό είχε κυρώσεις 40 λεπτών, κάτι το οποίο την τοποθέτησε στην 69η θέση.

Αυτό το γεγονός ήταν και το μεγάλο μειονέκτημα, αφού ξεκίνησε την επόμενη ειδική πολύ πίσω, έχοντας ένα ακόμη εμπόδιο, τη σκόνη των αργών αναβατών. Η κατάσταση χειροτέρεψε, όταν μετά από πτώση τρύπησε το ρεζερβουάρ και η ίδια τραυματίστηκε στο δεξί της χέρι.

Παρά τον πόνο, η Laia έδειξε εξαιρετική αντοχή και συνέχισε, χωρίς να παραπονεθεί, ούτε να κατατρέξει σε ιατρική βοήθεια.

Η ίδια μιλάει για το περιστατικό:
« Εκείνη τη μέρα, νόμισα πως είχα σπάσει το χέρι μου και δε θα μπορούσα να συνεχίσω. Τελικά δεν ήταν τόσο άσχημα και με τη βοήθεια του φυσιοθεραπευτή βελτιώθηκε. Ο τραυματισμός μου με σόκαρε, αλλά πιο πολύ ανησύχησα για τη μοτοσυκλέτα μου.

Με τρυπημένο το ρεζερβουάρ έχανα βενζίνη και χρειάστηκε να μεταφέρω καύσιμα από του Marc. Παραλίγο να μην τερματίζαμε την ειδική…»

Η 8η μέρα, ήταν και η πιο ατυχής για την Laia και την ομάδα της Gas Gas. 15 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό ο Marc Guasch είχε μια σοβαρή πτώση που του στοίχισε 4 σπασμένα πλευρά, διάτρηση πνεύμονα και τραύμα στη σπλήνα.

Η Laia περίμενε μαζί του περίπου 1 ώρα, μέχρι να έρθει το ελικόπτερο, και μετά συνέχισε τον αγώνα. « Εκείνη τη μέρα δεχθήκαμε το πιο βαρύ πλήγμα του αγώνα.

Ένιωσα πολύ άσχημα γι’ αυτό που συνέβη. Τερμάτισα πολύ αναστατωμένη, αλλά στο Dakar δεν έχεις χρόνο για αισθήματα. Έτσι, στην επόμενη ειδική, συγκεντρώθηκα και η αλήθεια είναι ότι δεν τα πήγα άσχημα..», είπε η Laia.

Από το σημείο αυτό κι έπειτα, η Laia συνέχισε μόνη, χωρίς πρόβλημα. Το οδηγικό ταλέντο και το πείσμα της, της επέτρεψαν να ανακτήσει το χαμένο χρόνο. Παρά τα 26 χρόνια της και τη μικρή εμπειρία στο Dakar έδειξε απίστευτη ωριμότητα.

Η Laia Sanz ήταν η μοναδική γυναίκα που κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα φέτος. Η «κυριαρχία» της θα διαρκέσει 1 χρόνο, οπότε και θα χρειαστεί να υπερασπιστεί τον τίτλο της ακόμα μια φορά στον πιο σκληρό rally αγώνα - Το Dakar.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!