Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόταση του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α για το νέο Πρωτάθλημα

Προς : ΟΜΑΕ ΕΠΑ-ΕΘΕΑ, Επιτροπή Ιστορικού αυτοκινήτου

Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α., παρακολουθεί την πορεία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ταχύτητας τα τελευταία χρόνια και παρατηρεί τη μειωμένη συμμετοχή ιστορικών αυτοκινήτων σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν καθώς και τη στασιμότητα στην παρουσία νέων...
συμμετεχόντων κυρίως στους αγώνες ταχύτητας.

Διαπιστώνοντας την σημερινή προβληματική κατάσταση και λαμβάνοντας υπόψη τις δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες, θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει από κοινού προσπάθεια με σκοπό να αυξηθούν οι συμμετέχοντες στους αγώνες ταχύτητας και αναβάσεων ιστορικών αυτοκινήτων, να τονωθεί ο συναγωνισμός και με αυτό τον τρόπο να αυξηθεί εκ νέου το ενδιαφέρον και η προσέλευση θεατών.

Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. προτείνει για το Εθνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας – Αναβάσεων :

1. Όλοι οι αγωνιζόμενοι να είναι υποχρεωμένοι να αποστείλουν συμπληρωμένα HTP προς την επιτροπή Ιστορικού αυτοκινήτου, η οποία με την σειρά της να εγκρίνει ή να ενημερώνει για συνέτιση των ενδιαφερομένων σε τεχνικά θέματα.
2. Οι Homologation και τα εγκεκριμένα από την επιτροπή Ιστορικού, HTP, καθώς και τα αποτελέσματα οποιουδήποτε ελέγχου σε αγώνα, να είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.
3. Να διενεργούνται τεχνικοί έλεγχοι αντιστοίχησης των δηλωθέντων με τα εγκεκριμένα για συμμετοχή σε αγώνα HTP σε τουλάχιστον 2 αυτοκίνητα (και όχι πάντα τα πρώτα) με σκοπό μέχρι το τέλος της σαιζόν να έχουν ελεγχθεί όλα. (Η διαδικασία της κλήρωσης για τον έλεγχο αυτοκινήτων, είναι αποδεκτό μέτρο)
4. Ο Σ.Ο.Α.Ιστ.Α. έχει τον τρόπο και το απαραίτητο υλικό για να διευκολύνει τους τεχνικούς εφόρους, π.χ. στην διενέργεια έλεγχου κυβισμού οποιανδήποτε αυτοκινήτου χωρίς να λυθεί η κυλινδροκεφαλή.
5. Ο Σ.Ο.Α.Ιστ.Α. πιστεύει ότι οι έλεγχοι πρέπει να γίνονται με πρωτοβουλία των διοργανωτών και όχι μόνο κατόπιν ένστασης του αγωνιζόμενου προς συναθλητή του. Η εφαρμογή αυτού του μέτρου θα βοηθήσει σε καλύτερες σχέσεις μεταξύ συναθλητών και ομάδων, σε αντίθεση με την υπάρχουσα πολιτική μέχρι σήμερα.
6. Θεωρούμε αναγκαίο λόγω της οικονομικής κρίσης, να υπάρξουν λύσεις για περιορισμό των δαπανών όλων των αγωνιζομένων, με κίνητρα όπως : μειώσεις στο παράβολο συμμετοχής, συμφωνία για μετακινήσεις αγωνιστικών από την ΕΛΠΑ ή τις διοργανώτριες Λέσχες, δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία για μακρινούς αγώνες, ειδικές τιμές για αγορά βενζίνης, ελαστικών κτλ. Με αυτό τον τρόπο ελπίζουμε να μην καταλήξουν οι αγώνες προνόμιο των ελάχιστων ‘εχόντων’.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, προέχει να επενδύσουμε στην διασκέδαση, στο χόμπι, στην προβολή των αυτοκινήτων και της Ιστορίας αυτών, στον σεβασμό θεσμών και ανθρώπων. Είμαστε σίγουροι ότι η Επιτροπή Ιστορικού με την υποστήριξη όλων μας, θα παίξει σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της προβληματικής σημερινής κατάστασης σε όλα τα επίπεδα και θα εδραιώσει τους αγώνες Ιστορικών στην 1η θέση προτίμησης θεατών και αγωνιζομένων.

ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.