Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταναλωτές από όλο τον κόσμο ανέδειξαν την Toyota στην 1η σε έρευνα της TÜV Rheinland με θέμα την ηλεκτρική μετακίνηση

Σε πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η TÜV Rheinland στη Γερμανία, η Toyota αναδείχθηκε η πλέον αναγνωρισμένη μάρκα με το 40% των ερωτηθέντων να τη θεωρεί την πιο αντιπροσωπευτική εταιρία που συνδέεται με την ηλεκτρική μετακίνηση. Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα, ο Dr. Thomas Aubel, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος τομέα Mobility της TÜV Rheinland, δήλωσε ότι η Toyota υπερέχει λόγω...
του κύρους που έχει αποκτήσει με την παρουσία επί μία και πλέον δεκαετία στην αγορά με πλήρως υβριδικά οχήματα.

Από τη μελέτη προκύπτει επίσης ότι η Toyota δεν είναι μόνον η πλέον αναγνωρισμένη μάρκα στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης αλλά παράλληλα έρχεται 1η σε πρόθεση αγοράς μεταξύ των Ευρωπαίων υποψηφίων πελατών. Με το 33% όλων των ερωτηθέντων στην Ευρώπη να απαντούν ότι θα επέλεγαν από την γκάμα των υβριδικών Toyota εάν επρόκειτο να στραφούν σε λύσεις ηλεκτροκίνησης, η Toyota έχει σταθερό προβάδισμα στη βιομηχανία αυτοκινήτου.

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έρευνας για τα Ηλεκτρικά Οχήματα που δημοσιεύτηκε στις 14 Σεπτεμβρίου, 2011, η TÜV Rheinland απευθύνθηκε σε καταναλωτές από δώδεκα σημαντικές αυτοκινητιστικές αγορές, μεταξύ των οποίων: Κίνα, Δανία, Γερμανία, Γαλλία, Ινδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Βρετανία και ΗΠΑ. Οι ερωτηθέντες είναι ιδιοκτήτες οχημάτων ή οδηγοί που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο ως μέσον προσωπικής μετακίνησης, ηλικίας 18 ετών και πάνω.

Η Toyota λανσάρισε για πρώτη φορά το πρωτοποριακό Toyota Prius το 1997, το πρώτο πλήρως υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής όλων των εποχών – εφοδιασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα. Από τότε, πάνω από 3,3 εκατομμύρια πλήρως υβριδικά Toyota και Lexus έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο, από τα οποία 370.000 στην Ευρώπη. Το 2012, η οικογένεια Prius θα υποδεχθεί δύο νέα μέλη στην Ευρώπη: τα Prius+ και Prius Plug-in Hybrid. Το Prius+ παρέχει τις καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία του για 7-θέσιο MPV, ενώ το Prius Plug-in Hybrid θα προσφέρει απαράμιλλη κατανάλωση μόλις 2,1 l/100 km. Το Prius Plug-in Hybrid μπορεί να διανύει μέχρι 23 χλμ. αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, ενώ ένας αποδοτικός βενζινοκινητήρας είναι σε ετοιμότητα για μεγαλύτερες διαδρομές, καταργώντας το άγχος της αυτονομίας που βιώνουν οι ιδιοκτήτες συμβατικών ηλεκτρικών οχημάτων.

Το ανανεωμένο Toyota Prius, το νέο Prius+, η έκδοση παραγωγής του Prius Plug-in Hybrid και το Lexus GS 450h έκαναν ντεμπούτο στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης IAA, πλαισιώνοντας την ήδη ολοκληρωμένη γκάμα πλήρως υβριδικών μοντέλων Toyota και Lexus. Από του χρόνου, οι Ευρωπαίοι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν από εννέα πλήρως υβριδικά οχήματα Toyota ή Lexus.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.