Η General Motors και το LG Group αποφάσισαν να επεκτείνουν τη συνεργασία τους και στη σχεδίαση & κατασκευή μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων. Μέχρι τώρα, η LG προμήθευε τις κυψέλες των μπαταριών που προορίζονταν για τα EV εκτεταμένης αυτονομίας, Chevrolet Volt και Opel Ampera.
Η τελική συμφωνία που υπογράφηκε πρόσφατα...
θα βοηθήσει τη GM να αυξήσει τον αριθμό και τους τύπους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην αγορά, αξιοποιώντας την αναγνωρισμένη τεχνογνωσία της LG σε μπαταρίες και άλλα συστήματα. Από την άλλη, η LG πετυχαίνει μία διεύρυνση των δραστηριοτήτων της σαν προμηθεύτρια αυτοκινητιστικών λύσεων.
«Πολλές λύσεις για τις μελλοντικές ανάγκες μεταφορών μπορούν να υλοποιούνται ταχύτερα μέσα από τη στρατηγική συνεργασιών που υιοθετούμε» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της GM, Steve Girsky. «Οι καταναλωτές ωφελούνται έχοντας στη διάθεσή τους νωρίτερα τις τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου εάν συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους προμηθευτές, ενώ παράλληλα εξοικονομούμε χρόνο και χρήμα στη διαδικασία εξέλιξης».
Η επιτυχία του συστήματος κίνησης εκτεταμένης αυτονομίας των Volt και Ampera οδήγησε στη διερεύνηση και άλλων συνεργασιών στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Ομάδες μηχανικών των LG & GM θα δουλέψουν πάνω σε βασικά εξαρτήματα, δομές και αρχιτεκτονικές οχημάτων. Τα αυτοκίνητα που θα προκύψουν από τη συνεργασία θα πωλούνται σε πολλές χώρες.
Η σχέση GM-LG που ξεκίνησε με την LG σαν προμηθεύτρια κυψελών των μπαταριών του Chevrolet Volt και του Opel Ampera επεκτάθηκε πέρσι στο project ενός δοκιμαστικού στόλου ηλεκτρικών οχημάτων Chevrolet Cruze. Αυτά ήταν τα επίσημα οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν στη διάσκεψη κορυφής G20 στη Σεούλ και τώρα διερευνώνται περαιτέρω οι δυνατότητές τους αλλά και οι απαιτήσεις της αγοράς.
«Είναι μία στρατηγική εξέλιξης για τη LG και υποστηρίζουμε πλήρως το στόχο της GM να ‘οδηγούμε’ τη βιομηχανία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης» δήλωσε ο Juno Cho, πρόεδρος και COO της LG Corp.
Η αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης βιώσιμων τεχνολογιών είναι σημαντικότερη από ποτέ μετά την ανακοίνωση ακόμα αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης συμφωνίας που ορίζει το Αμερικανικό πρότυπο μέσης κατανάλωσης - CAFE (Corporate Average Fuel Economy) – στα 23,2km/l μέχρι το τέλος του model year 2025. Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς ρύπους και κατανάλωση βενζίνης αναμένεται να παίξουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου CAFE.
Οι χρόνοι λανσαρίσματος των πρώτων οχημάτων που θα προκύψουν από τη συνεργασία θα ανακοινωθούν στη φάση της προετοιμασίας τους για την αγορά. Η συμφωνία δεν προβλέπει ανταλλαγή μετοχών μεταξύ των εταιριών.