Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ηλεκτρικά οχήματα ως αποτέλεσμα της συνεργασίας LG με General Motors

Η General Motors και το LG Group αποφάσισαν να επεκτείνουν τη συνεργασία τους και στη σχεδίαση & κατασκευή μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων. Μέχρι τώρα, η LG προμήθευε τις κυψέλες των μπαταριών που προορίζονταν για τα EV εκτεταμένης αυτονομίας, Chevrolet Volt και Opel Ampera.

Η τελική συμφωνία που υπογράφηκε πρόσφατα...
θα βοηθήσει τη GM να αυξήσει τον αριθμό και τους τύπους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην αγορά, αξιοποιώντας την αναγνωρισμένη τεχνογνωσία της LG σε μπαταρίες και άλλα συστήματα. Από την άλλη, η LG πετυχαίνει μία διεύρυνση των δραστηριοτήτων της σαν προμηθεύτρια αυτοκινητιστικών λύσεων.

«Πολλές λύσεις για τις μελλοντικές ανάγκες μεταφορών μπορούν να υλοποιούνται ταχύτερα μέσα από τη στρατηγική συνεργασιών που υιοθετούμε» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της GM, Steve Girsky. «Οι καταναλωτές ωφελούνται έχοντας στη διάθεσή τους νωρίτερα τις τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου εάν συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους προμηθευτές, ενώ παράλληλα εξοικονομούμε χρόνο και χρήμα στη διαδικασία εξέλιξης».

Η επιτυχία του συστήματος κίνησης εκτεταμένης αυτονομίας των Volt και Ampera οδήγησε στη διερεύνηση και άλλων συνεργασιών στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Ομάδες μηχανικών των LG & GM θα δουλέψουν πάνω σε βασικά εξαρτήματα, δομές και αρχιτεκτονικές οχημάτων. Τα αυτοκίνητα που θα προκύψουν από τη συνεργασία θα πωλούνται σε πολλές χώρες.

Η σχέση GM-LG που ξεκίνησε με την LG σαν προμηθεύτρια κυψελών των μπαταριών του Chevrolet Volt και του Opel Ampera επεκτάθηκε πέρσι στο project ενός δοκιμαστικού στόλου ηλεκτρικών οχημάτων Chevrolet Cruze. Αυτά ήταν τα επίσημα οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν στη διάσκεψη κορυφής G20 στη Σεούλ και τώρα διερευνώνται περαιτέρω οι δυνατότητές τους αλλά και οι απαιτήσεις της αγοράς.

«Είναι μία στρατηγική εξέλιξης για τη LG και υποστηρίζουμε πλήρως το στόχο της GM να ‘οδηγούμε’ τη βιομηχανία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης» δήλωσε ο Juno Cho, πρόεδρος και COO της LG Corp.

Η αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης βιώσιμων τεχνολογιών είναι σημαντικότερη από ποτέ μετά την ανακοίνωση ακόμα αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης συμφωνίας που ορίζει το Αμερικανικό πρότυπο μέσης κατανάλωσης - CAFE (Corporate Average Fuel Economy) – στα 23,2km/l μέχρι το τέλος του model year 2025. Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς ρύπους και κατανάλωση βενζίνης αναμένεται να παίξουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου CAFE.

Οι χρόνοι λανσαρίσματος των πρώτων οχημάτων που θα προκύψουν από τη συνεργασία θα ανακοινωθούν στη φάση της προετοιμασίας τους για την αγορά. Η συμφωνία δεν προβλέπει ανταλλαγή μετοχών μεταξύ των εταιριών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.